Heiluri- kaikkea yleistä

Hei.

Moi. Kaipaisin kaikkea yleistä tietoa tuosta heilurista, että onko vaaraton käyttää? Ollaanko siinä ylipäätään henkimaailman kanssa tekemisissä? Monet sanoo, että sormi liikuttaa itse sitä sormusta, mutta tuohon en usko. Se pyörii niin lujaa ja ilman että sormi ei koske.

Ja mistä johtuu, kun heilurin laittaa kaapin oveen kiinni, se ei pyörikkään? Osaisiko joku vielä selventää, miten meni ne kyllä-ei-en tiedä- vastaukset? Kun joskus se pyörii laajaa ympyrää joko vasta- tai myötäpäivään ja joskus vain edestakaisin.

Osaisitteko siihen sanoa, miksei heiluri toiminut kaverillani? Oli kyllä pelannut spiritismiä joskus, voiko olla syynä?

Kiitos vastauksista ja jutellaan kaikkea heiluriin liittyvää, se on niin mielenkiintoinen :)

25

7881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs kokeilija

Kokeilin joskus heiluria ja aluksi epäilin toimivuutta kun meinasin että josko kuitenkin huomaamattani heilutan heiluria minne haluan, tai loppua kohden vastauksista ei saanut tolkkua. Mutta varmaan oikeaoppisesti käytettynä toimii.
      Heilurina käytin eräänlaista avaimenperän osaa
      ja paksumpaa lankaa. Kirjastosta oli lainassa heiluria ja sen käyttöä koskeva kirja. Kokonaan en jaksanut lukea mutta lähinnä heilurin käytöstä...
      jotenkin muistelisin ja luulisin että silloin kun heiluri pyörii myötäpäivään on vastaus Kyllä ja vastapäivään taas Ei. Olikohan edestakaisliike se En tiedä/Ei. Voi olla että meni väärin, pitäis palauttaa uudestaan mieleen.
      Muistan että heiluri oli aluksi paikallaan ennen kuin mielessäni jotain kysyin, sen jälkeen alkoi vasta pyörimään. Tais pyöriä sitä kovempaa mitä varmempi oli. Heiluri ei taida toimia kaapin ovissa sun muissa vaan näköjään itse käyttäjän kädessä. Huomasin myös ettei kaikilla toimi tai liike on todella pientä kun kokeiltiin samalla heilurilla kolme ihmistä. Voikohan oma henkinen taso vaikuttaa?...
      Ja kuulemma heiluri ja henkimaailma ei liity toisiinsa.
      Löysin tämmmösen sivun jossa jotain tietoa aiheesta http://valkeakorppi.tripod.com/id4.html
      Jos haluaa kunnolla perehtyä niin varmaan kirjastosta kannattaa etsiä. :)

• elämää.

"Monet sanoo, että sormi liikuttaa itse sitä sormusta, mutta tuohon en usko.
      Ja mistä johtuu, kun heilurin laittaa kaapin oveen kiinni, se ei pyörikkään? "

Voi elämänkevät...

• Anonyymi

Minulla alkoi kyllä kaappi pyöriä oikein iloisesti. Viinapullot vaan kilisivät iloisesti myös. Kai viinan vaikutuksesta.

• Aritta

voi itse ohjelmoida miten haluaa. Itse teen näin.
      Sanon heilurille: näytä kyllä ja samalla heilutan sitä edes takaisin. Sitten pyydän sen näyttämään ei ja heilutan sitä vasemmalta oikealle. Sitten kysyn siltä jotakin ja se heiluu itse.

Sitten voi myös ohjelmoida sen positiiviseen ja negatiiviseen. Oma heilurini pyörii myötäpäivään kun joku on positiivista ja vastapäivään kun joku on negatiivista.

Heiluria on pidettävä vasemmassa kädessä.

• Anonyymi

Minun heiluri ei suostu liikkumaan vasemmassa kädessä ollenkaan.

• Apua!

Koitin äsken heiluria piti äkkiä etsiä jokin paikka jonne voisi kertoa ja kysyä apua mitä pitäisi tehdä teinkö lopetuksen väärin. Pääsin heilurin kanssa yhteisymmärrykseen hän oli yli 10 vuotias poika. Heti kun olin saanut vastauksen lusikka joka on telvision vieressä kolahti. Säikähdin ja päästin heilurista irti. Voiko siitä olla haittaa jos lopettaa heilurin käytön kysymättä lupaa. Ja mitä pitäisi tehdä onko toi kilahdus normaalia? Kaipaan apua ja nopeasti

• Selvännäkijä

Heiluri on yhteydessä sinun alitajuntaasi jos et ole kutsunut henkiä kertomaan vastauksia. Jokaisella on omat kyllä ja ei vastaukset. Kysy vain että mikä on ei ja mikä kyllä. Jos heilurin käytön lopettaa kesken ei siitä seuraa mitään pahaa sillä sinä liikutat itse tiedostamatta heiluria. Vaikka alitajuntaisesti itse liikutat heiluria se ei tarkoita että se ei toimisi koska alitajunta on yhteydessä menneeseen ja tulevaan.

• turha kapistus

Olen tehnyt heilurilla ne alustavat toimenpiteet että tiedän mikä liike tarkoittaa kyllä ja mikä ei. Ensin kysyin ihan vain testatakseni helppoja kysymyksiä joihin tiedän vastauksen, kuten onko tämä matto punainen tai olenko minä mies ja sain oikeita vastauksia. Olen esittänyt selkeitä kysymyksiä. Mutta mitä tarkoittaa kun heiluri tekeekin erittäin hentoa liikettä eikä selkeää kyllä tai ei -vastausta? On myös käynyt niin, että olen saanut siltä tiettyyn kysymykseen aina kyllä vastauksen ja sitten kun aloin itse epäilemään että voisiko tuo pitääkään paikkansa niin sainkin samaan kysymykseen ei vastauksen. Kun kerran yritin kysyä eräässä valintatilanteessa vastausta siihen että kannattaako minun tehdä tietyllä tavalla vai ei niin sain kovin epäselviä vastauksia ja heiluri muutti välillä liikettä. Aivan kuin se liikkuisi oman mieleni mukaan johon saan yhteyden ihan ilman heiluriakin. Se ei siis kerro mitään mitä en jo ennestään tiedä ja vastaa vain omien uskomuksieni mukaan. Olenkin todennut ettei heilurista ole juuri mitään hyötyä.

• Huijaust

Höpö höpö. Heiluri perustuu maan magneettikentän verkostoon maassa . Vesisuonten etsintä eli sähkö/magnetismi johtaa paremmin siellä missä on maassa kosteutta , samoin jos esim lattiassa on naula heiluri pyrkii sitä kohti. Saahan sitä vilkkaalla mielikuvituksella vaikka kysellä kyllä / ei lapuilla vastauksia jotka tietää jo ennestään. Mutta siihen ei kannata valjastaa maan magneetikenttäverkostoa jonka varpukin löytää eikä siinä mitään taikuutta tarvita.

• jokutyhmätyttö..

Kokeilin heiluria myös. Laitoin vanhan sormuksen ketjuun ja annoin sen liota suolavedessä 2 h, niinkuin luin että pitäisi tehdä heilurin puhdistamiseksi ja itselleen muuttamiseksi tai jotain. Menin puistoon yksin illalla ja istuin penkille. Rupesin heiluri kädeasä kyselemään; "onko täällä ketään. Heilauta heiluria jos täällä on henki" ja sit se vähän liikahti. Kyselin siin jonkun aikaa. Puhuin tytölle joka oli 9-14 vuotia. Enempää en saanut siitä tytöstä irti. Kysyin onko hän kuollut; on. Murhattiinko hänet; ehkä. Kuolitko sairauteen; ehkä. Tiedätkö mihin kuolit; en.

Aika jännää...

En ees tiiä miten heiluria käytetään. :/

• Mikäli tuo "heiluri" on Ouija-lauta, minulta saa vain tietoa, joka harvaa miellyttää. Koska totuus ei ole se, mistä spiritismiin liittyen koskaan on välitetty.

Ouija-lauta ei ole mikään Monopoly-lauta. Jotkut leikkivät henkien kanssa aivan liian kevyillä syillä. Spiritismi ei kutsu pahoja henkiä ainoastaan kyseiseen tilanteeseen - vaan koko elämään. Spiritismin kautta kutsuu, vaikkakin tahattomasti, demoneita omaan arkipäivään.

Yksi juttu mikä on yleistä harhaa näihin liittyen - Ouija-laudan/"heilurin" kautta ei pystytä kutsumaan edesmenneitä ihmissieluja puhumaan/ilmaantumaan. Mutta sen sijaan ilmaantuvat demonit, jotka pukeutuvat kuolleiden ihmisten rooliin.

Demoneista enemmän totuuksia blogissani:

http://demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta.vuodatus.net/

• sukulaiset sun

Suksi nyt vittuun.

• Lienetkö kuullut koskaan puhuttavankaan Foxin sisaruksista, jotka aloittivat koko spiritismiliikkeen?

• sukulaiset sun kirjoitti:

Suksi nyt vittuun.

Pakko sanoa, että rakentavinta keskustelua vähään aikaan.

• Samainen herra. Tosin suosin täällä käytettävän "gwaeron" -nickiä. Jos haluaisin jokaisella julkisella foorumilla esiintyä omalla nimelläni laittaisin sen suoraan nickikseni. Tosin nimeni ongit ilmeisesti vastauksestani omaan blogikirjoitukseesi, jonka yhteyteen laitoin s-postini (ja s-postiosoitteestani saakin jo nimen, jota googlettamalla löytyykin sitten jo melkoisen paljon tietoa allekirjoittaneesta). Mutta se ei kuulu tähän keskusteluun: toivoisin vain, ettei IRL nimeäni julkaista joka paikassa ilman lupaani (vaikkei minulla olekaan tarvetta piilotella identiteettiäni).

Foxin sisaruksista löytyy kaikki olennainen ihan wikipediasta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Spiritismi

Aihe yliluonnollisesta itsessään on sen verran laaja, etten yritäkään tyrmätä kaikkea sitä tällä esimerkillä, mutta luettuasi tuon artikkelin silmääsi voi osua seuraava, verrattain olennainen asia spiritismin perustajista:

"Maggie Fox myönsi, että sisarukset olivat itse tuottaneet ääniä muun muassa vetämällä narun päässä olevaa omenaa portaikossa sekä naksauttelemalla jalkojaan ja käsiään. Ihmiset eivät kuitenkaan reagoineet tyttöjen toivomalla tavalla: he eivät yksinkertaisesti pitäneet mahdollisena, että tytöt olivat huijanneet kymmeniä vuosia jäämättä kiinni."

Spiritismiä en siis käyttäisi erityisen olennaisena osana mitään argumenttia: se kun rakentui pienten lasten valheiden ympärille. Itse heilurille ja Ouija laudalle taas löytyy luonnollisia selityksiä, joista uskon sinun olevan tietoinen, mutta niiden selitettäminen täysin luonnollisiksi ilmiöiksi ei tietenkään kumoa mahdollisuutta yliluonnollisten henkien olemassaoloon.

Pääpointtini oli, etten käyttäisi spiritismiä osana argumenttia tai ylipäänsä esimerkkinä missään tapauksessa. Ihan jo luterilaisen uskon nimissä löytyy paljon vakuuttavampaakin materiaalia eri ilmiöiden tueksi.

• gwaeron kirjoitti:

Samainen herra. Tosin suosin täällä käytettävän "gwaeron" -nickiä. Jos haluaisin jokaisella julkisella foorumilla esiintyä omalla nimelläni laittaisin sen suoraan nickikseni. Tosin nimeni ongit ilmeisesti vastauksestani omaan blogikirjoitukseesi, jonka yhteyteen laitoin s-postini (ja s-postiosoitteestani saakin jo nimen, jota googlettamalla löytyykin sitten jo melkoisen paljon tietoa allekirjoittaneesta). Mutta se ei kuulu tähän keskusteluun: toivoisin vain, ettei IRL nimeäni julkaista joka paikassa ilman lupaani (vaikkei minulla olekaan tarvetta piilotella identiteettiäni).

Foxin sisaruksista löytyy kaikki olennainen ihan wikipediasta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Spiritismi

Aihe yliluonnollisesta itsessään on sen verran laaja, etten yritäkään tyrmätä kaikkea sitä tällä esimerkillä, mutta luettuasi tuon artikkelin silmääsi voi osua seuraava, verrattain olennainen asia spiritismin perustajista:

"Maggie Fox myönsi, että sisarukset olivat itse tuottaneet ääniä muun muassa vetämällä narun päässä olevaa omenaa portaikossa sekä naksauttelemalla jalkojaan ja käsiään. Ihmiset eivät kuitenkaan reagoineet tyttöjen toivomalla tavalla: he eivät yksinkertaisesti pitäneet mahdollisena, että tytöt olivat huijanneet kymmeniä vuosia jäämättä kiinni."

Spiritismiä en siis käyttäisi erityisen olennaisena osana mitään argumenttia: se kun rakentui pienten lasten valheiden ympärille. Itse heilurille ja Ouija laudalle taas löytyy luonnollisia selityksiä, joista uskon sinun olevan tietoinen, mutta niiden selitettäminen täysin luonnollisiksi ilmiöiksi ei tietenkään kumoa mahdollisuutta yliluonnollisten henkien olemassaoloon.

Pääpointtini oli, etten käyttäisi spiritismiä osana argumenttia tai ylipäänsä esimerkkinä missään tapauksessa. Ihan jo luterilaisen uskon nimissä löytyy paljon vakuuttavampaakin materiaalia eri ilmiöiden tueksi.

Aivan. Päätin kunnioittaa yksityisyyttäsi - poistin siis viestin, ettei nimesi ole niin julkisesti näkyvillä.

Foxin sisarukset ovat minulle kyllä uutta tietoa. Ihan kiinnostavaa tavaraa.

Mutta hei - oletko tietoinen aivan hetki sitten tapahtuneesta? Meksikossa nuorisoporukka pelasi spiritismiä joka päätyi sairaalareissuun. Porukka on kyllä sitä mieltä että se on huijausta. En ole ihan varma onko siltikään mikään feikki. Sellaista sattuu. Minulla on ainakin tarpeeksi uskovia ystäviä, jotka voivat kokemuksesta sanoa, että Ouija-laudan yhteydessä on tapahtunut kaikenlaista ikävää. En itse onneksi ole pelleillyt sen kanssa.

• pastorin_poika kirjoitti:

Aivan. Päätin kunnioittaa yksityisyyttäsi - poistin siis viestin, ettei nimesi ole niin julkisesti näkyvillä.

Foxin sisarukset ovat minulle kyllä uutta tietoa. Ihan kiinnostavaa tavaraa.

Mutta hei - oletko tietoinen aivan hetki sitten tapahtuneesta? Meksikossa nuorisoporukka pelasi spiritismiä joka päätyi sairaalareissuun. Porukka on kyllä sitä mieltä että se on huijausta. En ole ihan varma onko siltikään mikään feikki. Sellaista sattuu. Minulla on ainakin tarpeeksi uskovia ystäviä, jotka voivat kokemuksesta sanoa, että Ouija-laudan yhteydessä on tapahtunut kaikenlaista ikävää. En itse onneksi ole pelleillyt sen kanssa.

Kiitos viestin poistosta.

"Porukka on kyllä sitä mieltä että se on huijausta."

Tässä onkin isoin erhe, jonka ihmiset tekevät. Ouija lautaa ja sillä pelaamista kutsutaan "huijaamiseksi", jota se todellisuudessa ei ole. "Huijaaminen" edellyttäisi tietoista toimintaa, jota lähtökohtaisesti kotona pelattaessa harvemmin ilmenee (on toki niitäkin lavameedioita, jotka hyvin röyhkeästi esittävät ks. ilmiötä totena rahastaen asiakkaitaan - tällöin kyse on huijaamisesta).

Ouija laudan -ilmiö on ilmiönä aito - ainakin kaikille sitä pelaaville. Jo nämä sairaalareissut yms. todistavat sen. Todellisuus kuitenkin ilmiön takana on (ainakin minun lähtökohdastani katsottuna) vähemmän yliluonnollinen. Ilmiö laudalla "itsestään" liikkuvasta objektista (on se milloin lasi, milloin jokin muu) pohjautuu ideomotorisiin liikkeisiin ( ks. ilmiö: http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/ideomotorinen_liike.html ). Kun peliä pelaavat huomaavat, että jotain käsittämätöntä alkaa tapahtua se myös vahvistaa heidän uskonsa pelin aitouteen.

Jokainen kokee ilmiön aidosti ja tätä kokemusta ei voi vähätellä. Koska ilmiö koetaan aidoksi ja se voi olla hyvinkin pelottava kokemus yhdistettynä tunnelmaan, joka peliä pelattaessa on luotu voi se luoda myös äkkiseltään alkavia tilanteita (klassikko on kun "henki" kertoo jonkun pelaajan tulevan kuolemaan ja tämä ryntää karkuun kompastuen kynnykseen ja murtaa niskansa).

Ilmiön taustalla ovat siis täysin luonnolliset tapahtumat, joita ammattikuntani (taikurit) ovat käyttäneet jo satoja vuosia esityksissään apuna. Koska ihminen on luonnostaan taipuvainen uskomaan yliluonnolliseen ja maailmassa on lukuisia uskontoja palvelee Ouija laudan ilmiö monen tarvetta ja halua uskoa maailmassa olevan jotain muutakin - ja on myös joillekin todiste yliluonnollisen olemassaolosta.

Ps. Myös heiluri pohjautuu aiemmin mainitsemiini ideomotorisiin liikkeisiin, joiisa Ouija laudalla liikkuva lasi tms. myös saa alkunsa.

Pps. Totta puhuakseni en ole kuitenkaan tietoinen noista Meksikon tapahtumista. Ouija laudan suurin ongelma onkin juuri se, että sen yhteydessä tapahtuu tuon tuosta valitettavia ja turhia kuolemia. Siksi itse lautaa ja sen toimintatapaa tulisi avata suurelle yleisölle, jotta tälläisiltä voitaisiin välttyä.

• Eräjormaa

Ei hyvää päivää.... kaikkea ne ihmiset uskoo...

• Anonyymi

Hyvää yötä sullekkin.
        Heijarilla olen löytänyt peruna pellosta joitakin vanhoja kulta rahoja että sillei.

• Anonyymi

Itse käytän heiluria kysymyksiin "kyllä", "ei" ja "ehkä". Pyydät heiluria näyttämään kyllä, ei ja ehkä-vastausten liikkeet. Kuitenkin alkuun PYYDÄ korkeinta mahdollista suojausta puhtaasta universumin valosta ja rakkaudesta! Se on tärkeää. Silloin vastaus tulee hyvästä eikä pahasta lähteestä. Kaikki spiritismilaudat ja muut saisi polttaa maailmasta roviolla! Heiluri on vain apuväline kuten vaikka tarot kortit niitä käyttäville. Minä kuitenkin vihin heilurini omin suojausriitein joihin kuuluu muutakin.
      Onnea yritykselle! Älä kuitenkaan kysy kahta kertaa enempää samaa kysymystä ja kysy ne muodossa joihin voi vastata kyllä tai ei. Muista kiittää vastauksista.

• Anonyymi

Parempi vielä kun lähettää rahaa sille lahkoseurakunnan niljakkaalle saarnamiehelle.

• Anonyymi

Reptiliaanien tarjoamaa sopimusta ei pidä hyväksyä. Reptiliaani yrittää houkutella ihmiskunnan tekemään sopimksen kanssaan. Kuitenkaan kyseessä ei ole oikea sopimus vaan ihmiskunta huijataan orjuutukseen.

Saatuaan ihmiskunnan tekemään sopimuksen kanssaa reptiliaanisivilisaatio ottaa ihmiskunnalta oman kehityksensä saavutukset pois ja taannuttaa koko maapallon keskiajalle niin tiedollisesti, tekniseti kuin kulttuurillisestikin. Se on heidän keinonsa pitää ihmiskunta orjuutettuna ja hallittuna.

Näin kävi viimeksi Atlantislaisten kanssa. He olivat eknologisesti kehittynyt yhteiskunta, joka erehdyksessä teki sopimuksen Reptiliaanisivilisaation kanssa. Tuo sopimuksen seurauksena teknologiset ja tiedolliset saavutkset otettiin heiltä pois ja maapallo taannutettiin vuosituhansiksi. Epäteknoiligiselle tasolle.

Muualla avaruudessa on ihmissivilisaatioita jotka eivät ole Reptiliaanin hallinassa. Heidän edustajiaan liikkuu myös maapallolla ja he ovat saaneet täällä jalansijaa siinä määrin, että nykyaikaan yltänyt teknologinen ja tiedollinen kehitys on ollut mahdollista. Heidän aikaansaannostaan ovat pohjoismaiset yhteiskunnat. Ihmiskunnan on hyvä tehdä sopimus heidän kanssaan, kun aika koittaa ja he astuvat esiin.

Reptiliaanit astuvat tuolloin myös esiin ja tarjoavat omaa sopimustaan. Tuolloin on hyvä muistaa mitä teille tässä tiedotetaan. Myös reptiliaaneilla on puolellaan ihmisiä, heitä jotka he ovat värävnneet kollaboraatoreikseen meidän kotiplaneetalmme tai ihmsiä joiden planeettoja he hallitsevat galaksimme muissa osisssa. Tämä on syytä muistaa tavatessaan ihmistä muistuttavia muukalaisia mikäli he iolmaisevat itsensä. Reptiliaanin kollaboraattorin tunnistaa esimerkiksi siitä, että hän tarjoaa totalitarista maailmankuvaa, jonak keulakuviksi voivat sopia manipuloitavasta ihmisestä riippuen ketkä tahansa nyky ja entisjan diktaattorit.

Reptiliaanikollaboraattori huijaa ihmistä tekemään kanssaan sopimuksen, joka ei todellisuudessa ole sopimus vaan orjuutushuijaus jossa ihminen luulee olevansa reptiliaanin kanssa liittoutunut. Usein tätä ei kerrota suoraan vaan ihmiselle valehdellaan hänen tehneen sopimuksen jonkin Jumalolennon kanssa.

• Anonyymi

Kokeilin tätä heilurijuttua vuosia sitten: eli ohut n.40 cm pitkä lanka johon sidotaan hopeasormus.
      Sain sen heilumaan haluamaani suuntaan vain asiaa ajattelemalla, ei ollut väliä kummassa kädessä se oli, en myöskään huomannut että käteni olisi sitä liikuttanut.

Mutta sitten kokeilin sillä tavalla, että tuen käden jossa heiluri roikkuu esimerkiksi pöydän reunaan, eipä liiku enää!

Homma perustuu siihen pieneen kädenliikkeeseen, jonka teet tiedostamattasi kun ajattelet heilurin liikettä.

Kokeile itse jos et usko! Hommaan ei todellakaan liity mikään ihmeellinen yliluonnollinen juttu :D!

• Anonyymi

Kokeilin huvikseni laittamalla kiven narun päähän. Unohtu kysyä lupa että saako tehdä mittauksia. Rikkoutuneen metsähökkelin kohdalla rupesi pyörimään vinhasti vastapäivään. Sen jälkeen ollut vaan kova vitutus päällä ja ärsyttävää pikkuharmia päivästä toiseen. Jos noihin leikkeihin lähtee lupa pitää aina kysyä!

• Anonyymi

Sormen pienet lihakset ovat yhteiydessä aivoijen johonkin kohtaan(en muista nimeä) jolloin aöat tietämättäsi heiluttamaan heiluria. Joten minkään laisten henkimaailman kanssa ei olla tekemisissä heilurin kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3175
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2719
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1817
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      971
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe