yamaha tt-r 90 kuutioinen

antza

niin mitä mieltä olette jammun tt-r 90 kuutioisesta nuorten crossista. meno peliksi itse haen halpaa crossia ja käytettyä onko jotain vikoja mitä tulee käytön aikana. onko saman lainen kun joku pv että aina löytyy jotain vikaa (tai anakin mun pevetistä löytyy)ja kuinka paljon kulkee. jos joku olisi myymässä kawasakin kx, ktmmän sx(en muista mallia)tai yamahan yz tai tt-r ja hinta on alle 1000€ niin niin voi ilmotella tänne osioon ja muuten kin tosta tt-r 90 voi laittaa olen 150 cm pitkä että onnistuuko minulta esim yamaha yzlla ajaminen

12

4617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mään22

      kyll toi tt-r 90 on ihan kestävä mut sulle ehkä vähän pieni.Jammun 125 tt-r vois olla parempi, kyll sä yz pystyt ajamaan mut voi olla vähän raju jollei oo kokemusta.

      • antza

        olen ite ajanu kaverin yz aja kyllä sain kyydin ja kaverin kyydissäkin olen ollu että kyllä siinä kaverin kyydis kun se harrastaa crossia niin siinä oli kyllä meininkiä :D


      • jammu-setä
        antza kirjoitti:

        olen ite ajanu kaverin yz aja kyllä sain kyydin ja kaverin kyydissäkin olen ollu että kyllä siinä kaverin kyydis kun se harrastaa crossia niin siinä oli kyllä meininkiä :D

        ai että crossiradalla crossipyörän KYYDISSÄ olet ollut? sen minäkin haluaisin todella nähdä

        vai vielä crossia 2-päällä.. mitähän seuraavaksi


      • antza-boy
        jammu-setä kirjoitti:

        ai että crossiradalla crossipyörän KYYDISSÄ olet ollut? sen minäkin haluaisin todella nähdä

        vai vielä crossia 2-päällä.. mitähän seuraavaksi

        ajettiin mökki tietä enkä oo puhunu mistään vitun crossi radoilla pälli


      • Tsaina rules
        antza-boy kirjoitti:

        ajettiin mökki tietä enkä oo puhunu mistään vitun crossi radoilla pälli

        Se on tuo setä vain erikoistunut palstalla vittuiluun. Ei se ees oikeesti varmaan omista mitään mopoa...


    • Honikka

      tuo 90 tt-r on semmonen pikkupoikien 5-10 v. päristely pyörä, ei ihan hevillä karkaa käsistä aloittelijoiltakaan..Taitaa sama kuin PW80, mutta 4-tahtinen. Suosittelen että jos aiot ajaa crossia niin osta 80YZ, tod.näk. paukut riittää sulle hyvin joksikin aikaa. 125cm3 voi olla hieman liian raju peli aloittelijalla... toisaalta eipähän ihan heti tulisi sitä tunnetta että kulkua ei ole tarpeeksi...

    • honda kuski

      itekkin oon joku tollanen 150cm ja mul on honda crf 100f et jos ostat tolla sen yamahan tt-r90 alle 1000e siitä tie tää jo hinnasta etsiinä onjotain vikaa.oon itekin kun ostin katellu sellasta mut jos oot 150cm ni se menee sulla 2vuojes pieneks.

    • honda kuski

      4litahti ehottomasti alottelijalle 2tahti on aika lailla kilpa vehje ja se karkaa sulta käsistä. et ota 4tahti suosittelen ite oon aja nu 4li tahilla jo 5v

    • Lundgren.gklgl.fsdkn

      Tommonen yamaha tt-r 90 on ihan ok mutta se savuaa ja tukehtuu joskus eli 1000 euroo on aika palio tommosest

      • trr 90cc

        1000 euroo on aika vähä tuommosesta ttr:stä Lundgren.gklgl.fsdkn


    • TT-R !

      kyl se menee yli 2 tonnin yli reilust jos kunnon yamahan tai en tiiä pioenist ite ajan kisaa 125 tt-r ja hyvin kukkuu ja kulkee!!!

      • mr.papi

        Nelari on suunnilleen puolet halvempi (ainakin käytettynä), kun 2t, eli tonnilla saa kyllä ihan hyvän ajopelin.

        Kyllähän tollanen ~100cc nelari menee vielä jollain 10v kuskilla, mutta sen jälkeen loppuu teho kesken. Toisaalta jos ostaa heti ensimmäisenä piikkisen 2t pyörän, niin on aikas vaikea ajettava pienelle kuskille. Eli jos meinaa harrasteajoa ajaa hiemankin pidempään, niin pitää olla varaa ainakin kahteen pyörään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe