oiskos tollane hyvä setti.. huomioikaa mun yyber komiat muoksit. :) (kauppoina verkkokauppa.com ja jimmspc-store.fi) http://www.aijaa.com/v.php?i=645056.jpg
tietokone
8
461
Vastaukset
- --------------
dvd-rw ja dvd-rom - miksi?
- ohoooho
yritin hakea iha lukevaa asemaa mutta tais tulla toinen.. vai lukeeko tuo rw:kin ku en saanu selville sitä :/
- se lue
ohoooho kirjoitti:
yritin hakea iha lukevaa asemaa mutta tais tulla toinen.. vai lukeeko tuo rw:kin ku en saanu selville sitä :/
jos kerran kirjoittaakin...
- se ole
se lue kirjoitti:
jos kerran kirjoittaakin...
poliisimallia...
- kaikki on
se ole kirjoitti:
poliisimallia...
kunnossa tos paketissa.? ja ottaisko ton asus p5k vai p5kc ei kai nissää hirveesti eroo oo.. taidan ottaa tuon p5kc
kaikki on kirjoitti:
kunnossa tos paketissa.? ja ottaisko ton asus p5k vai p5kc ei kai nissää hirveesti eroo oo.. taidan ottaa tuon p5kc
tarviitko dd3 tukevaa emoa?......mielestäni näyttis on vaan ddr2. höh......en oo nyt ihan varma mistä puhun mut tarkista ton näyttiksen muistijuttu. tai sit oon ihan pihalla :)ja toi on ihan hyvän hintanen kone noihin vermeisiin........sillä pärjää kyl seuraavat kol vuotta. itse oon suunnitellu samanlaista mut inansa järeempää ja ajattelin et en ota emoo mis on ddr3 tuki. kun tulee aika vaihtaa kone, niin yleensä menee kaikki uusiksi. XP on viisas valinta. syksyllä kun ostan niin edelleen ostan XP:n siihen
mutta näinhän se aina menee......kulkee vähän jäljessä niin ei tarvii maksaa kermankuorinta hintoja. ja käyttikses kantsii odottaa vistaan vähintään servicepack2:sta- ei se
harrastelijakirurgi kirjoitti:
tarviitko dd3 tukevaa emoa?......mielestäni näyttis on vaan ddr2. höh......en oo nyt ihan varma mistä puhun mut tarkista ton näyttiksen muistijuttu. tai sit oon ihan pihalla :)ja toi on ihan hyvän hintanen kone noihin vermeisiin........sillä pärjää kyl seuraavat kol vuotta. itse oon suunnitellu samanlaista mut inansa järeempää ja ajattelin et en ota emoo mis on ddr3 tuki. kun tulee aika vaihtaa kone, niin yleensä menee kaikki uusiksi. XP on viisas valinta. syksyllä kun ostan niin edelleen ostan XP:n siihen
mutta näinhän se aina menee......kulkee vähän jäljessä niin ei tarvii maksaa kermankuorinta hintoja. ja käyttikses kantsii odottaa vistaan vähintään servicepack2:stavälttämättä sitä tarvii mut onpahan sit.. ja näyttiksen ehkä vaihan tollaseen
http://www.jimmspc-store.fi/hae/ 320-P2-E811-AR
oisko jees? pyöriskö tolla melkein uusimmat helposti? ja xp:hen päädyin ku vista on munmielestä vähän kesken :/ mut juu - eihän tuo
ei se kirjoitti:
välttämättä sitä tarvii mut onpahan sit.. ja näyttiksen ehkä vaihan tollaseen
http://www.jimmspc-store.fi/hae/ 320-P2-E811-AR
oisko jees? pyöriskö tolla melkein uusimmat helposti? ja xp:hen päädyin ku vista on munmielestä vähän kesken :/ mut juueroa paljo mitään tosta asus:in näyttiksestä mutta oli saanu vaan parempia tuloksia testeissä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429