Kyllähän näitä keskusteluja on aiemminkin tehty, mutta ajattelin nyt tehä tällasen tuoreen.
Eli kaikki ketkä on menny rekistöröitymään roolituspalveluun, niin kertokaapa kokemuksia. Itse ajattelin soittaa kohtapuoliin ja varata ajan.
Pari kysymystä kuitenkin. Otetaanko myös monologi videolle, vai vain haastattelu?
Ja mitä ootte esittäneet, onko tullu tarjouksia jne.? Kertokaa vaan tuttujenkin kokemuksia jos sellaisia tiedätte. :D
Minä oon kuullu että on oikein mukavaa porukkaa siellä ja tällai.
Roolituspalvelu
Kaede
2
1011
Vastaukset
- Lapaa
Nii mäki olen ajatellut soittaa, mutta en tiiä mitä pitää sanoo...
- oikkis
Itse olen ollut Roolituspalvelun listalla pari vuotta. Olen käynyt useassa koekuvauksessa, vielä ei oo tärpänny. Monologia ei taideta videoida, en muista, haastattelu kylläkin ja jokainen koekuvaus tietty. Roolittajat ovat mukavaa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614398KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523221Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512465- 1022154
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611484
- 351261