RTV-YHTYMÄ
Teho 9 L 79,95 sävytys HR2 18,90 yht.98,15 euroa
Teho valkoinen 2,7 L 51,90 euroa
TEESI
Teho 9 L 73,90 sävytys HR2 8,70 yht. 82,60 euoa
Teho valkoinen 2,7 L 42,10
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RTV-YHTYMÄ huippuhinnat
6
7272
Vastaukset
- Oisko
ne on sitte RTV:ssä sitäki parempia?
- Tarjatiina
Teesin ja RTV:n hinnoissa on yksi ero. Teesissä ei käsittääkseni hirveästi voi keskustella hinnoista, mutta RTV:n hinnoista saa alea, kuten rautakaupoissa.
Minusta tuo korkea hinnoittelu ja jatkuva alennuksen ruikuttaminen ärsyttää. Itse käyn Helsingissä Bauhausissa, jossa hinnat on ne mitä siellä hintalapussa lukee. Joskus joissakin Prismoissa voi olla myös siedettäviä hintoja.
Maalit on kyllä järkyttävän kalliita, kun kilpailu on aika vähäistä Suomessa. - muistaa myös
A) tinkiä hinnat kohdalleen
B) olla mukava myyjille
C) tinkiä hinnat kohdalleen
D) että palvelutaso on riemastuttavan korkea
E) tinkiä hinnat kohdalleen
Kyllä se siitä. Elämä on. - pettymys
Tampereella pyysivät 2 komponenttimaalista 3.5l 145€ muualta saa 45-60€. Nehän vedätää asiakasta kun päsiä.
- maalarit
RTV:n kuluttaja hinnat ovat korkeita, en suosittele kenellekään. Se on enemmän tiliasiakkaiden kauppa ja normi kuluttaja ei saa alea, joten maksat aina kaikista kalleimman hinnan. Hinnoittelu on rakennettu niin, että hyllyn päädyssä näkyvästä hinnasta annetaan n. 40-50% pois tiliasiakkaille ja satunnainen asiakas maksaa täyden hinnan. Kannattaa mennä muualle.
- Anonyymi
Kotkassa sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k994214- 1473662
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1261697
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140