Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä ulkomaalainen miehenne sanoisi jos tyttärenne alkaisi seurustelemaan suomalaisen miehen kanssa?

evd

Vaikka jos miehesi on arabi?

18

4022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä sanoo

      Elämme 2000 lukua. Elämme Euroopassa. Meillä on laki ja asetus.

      • voi äly hoi

        Tyypillinen tietämättömän suomalaisen mielipide. Tulisit tänne Keski-Eurooppaan katsomaan mikä on totuus, siinä ei paljon lait ja asetukset paina. Itse en olisi missään tekemisissä muslimien kanssa saati että tekisin lapsia muslimimiehen kanssa.


    • monikulttuurinenäiti

      hänellä siihen on? Ottihan itsekin aikanaan erimaalaisen vaimon!!!Ja lisäksi nyt ollaan Suomessa ja eletään tämän maan tavalla.

    • utelias-

      mitä tarkoitat arabilla?? jos tarkoitat muslimia, niin ei hyväksyisi, ellei suomalainen mies olisi muslimi, sillä muslimi nainen ei saa mennä naimisiin muun kuin muslimin kanssa ja seurustelua ei sallita, vaan suoraan naimisiin

      • r..........................

        puhu omasta puolesta ja kokemuksestas.
        minä olen muslimilaisessa kultuurissa syntynyt ja mieheni suomalainen ollaan naimisissa ollut 12v kukaan ei ole muutanut mitaan eikä perhe ole ollut vastaa.
        älä yleistä


      • utelias-
        r.......................... kirjoitti:

        puhu omasta puolesta ja kokemuksestas.
        minä olen muslimilaisessa kultuurissa syntynyt ja mieheni suomalainen ollaan naimisissa ollut 12v kukaan ei ole muutanut mitaan eikä perhe ole ollut vastaa.
        älä yleistä

        sanoin vain miten islamin uskossa asia on, en suinkaan väittänyt, että kaikki muslimit tekevät niin kuin uskonto opettaa, On paljon muslimeja jotka eivät noudata uskontoaan, eivätkä tiedä siitä paljon mitään, kuten et varmaan sinäkään, kun olet kaafirin nainu


      • .............................
        utelias- kirjoitti:

        sanoin vain miten islamin uskossa asia on, en suinkaan väittänyt, että kaikki muslimit tekevät niin kuin uskonto opettaa, On paljon muslimeja jotka eivät noudata uskontoaan, eivätkä tiedä siitä paljon mitään, kuten et varmaan sinäkään, kun olet kaafirin nainu

        haista paskaa nai sinä ittesi ehkä pääseet paratiisiin.
        ihmiset ovat ihmisia uskonto on vaan politiikkaa


      • äläs haistattele
        ............................. kirjoitti:

        haista paskaa nai sinä ittesi ehkä pääseet paratiisiin.
        ihmiset ovat ihmisia uskonto on vaan politiikkaa

        Niin väkivaltaista porukkaa kuin muslimit ei ole maailmassa muita. En asu Suomessa mutta täällä valitettavasti on liikaakin huntupäisiä ämmiä ja itseään täynnä olevia muslimimiehiä. Pakolaisena mukamas ovat tulleet ja nyt eletään kuin Euroopan omistajat. Turkkilaiset esimerkiksi saa tehdä täällä ihan mitä lystäävät, kukaan ei niistä tykkää mutta ei niitä tahdo saada täältä enää poiskaan kärrättyä. Itse en olisi missään tekemisissä muslimien kanssa ja suosittelen samaa jokaiselle suomalaiselle. Hullua jengiä ovat, poikkeuksetta.


      • kristittykään
        utelias- kirjoitti:

        sanoin vain miten islamin uskossa asia on, en suinkaan väittänyt, että kaikki muslimit tekevät niin kuin uskonto opettaa, On paljon muslimeja jotka eivät noudata uskontoaan, eivätkä tiedä siitä paljon mitään, kuten et varmaan sinäkään, kun olet kaafirin nainu

        Suomalaisista suurin osa on kristittyjä?Nimikristityjä vain,eivätkä noudata raamatun oppeja.


    • ...

      sillä ei ole sanottavaa, tyttö rakastuu kehen rakastuu. kulttuuri, väri tai muu ei saa olla este kunhan ukko kohtelee sitä hyvin

    • ...............

      mieheni on irakin kurdi aivan mahtava ihminen ei puhunut mitään koska hän itsekin on suomalaisen kanssa naimisissa.

      • prolapsus

        Kyllä jokainen uskonto on tehty mahdottomaksi noudattaa täydellisesti ja pilkulleen. Aina on otetteva vaan osa. Miehet tuppaa ottamaan eri pykälät esiin kuin naiset. Siitä seuraa väittelyä.

        Älykäs ihminen tekee kuitenkin omien päätelmien perusteella. Lukutaitoista, älykästä ja ulospäinsuuntautunutta ei voi alistaa. Ei omat vanhemmatkaan.


    • ainakaan ongelmaa

      Lapsemme saa päättää kenen kanssa naimisiin menee. Vaikka arabi isä onkin. Huom. arabi ei tarkoita automaattisesti muslimia...

    • ei ole

      Jos mies on muslimi ja nainen esim. suomalainen kristitty, lapsesta tulee automaattisesti islamin mukaan muslimi. Muslimityttö ei saa avioitua muun kuin muslimimiehen kanssa. Se siitä valinnanvapaudesta.

      Käytännössä myös esim latinot kreikkalaiset israelilaiset kreetalaiset siis oikeastaan kaikkien etelämaalaisten kanssa avioituneet suomalaiset naiset ovat samassa tilanteessa uskonnosta riippumatta.

      Niin kauan on hyvä kun mies tulee etelästä ja nainen suomesta.

      Kun tilanne on päinvastoin etelämaalaisten miesten pinna palaa ja se ei ole silloin suomalaisten naisten mielestä ”rasismia” tai ”huonoa itsetuntoa” kun joukko etelämaalaisia miehiä OMISTAA naisensa. He ovat suomalaisten naisten mielestä ainoastaan itsevarmoja käyttäytyessään näin.

      Pojat näistä etelämaalaisten kanssa solmituista avioliitoista kyllä lähetetään suomeen naimaan suomalaisia vaaleita naisia, tyttärille hankitaan paikallinen puoliso etelästä. Näin käytännössä, tämän TIETÄÄ jokainen suomessa. Turha sepittää mitään satuja siitä miten TOIVOISITTE asioitten olevan

      • naimisissa

        minä olen naimisissa muslimi miehen kanssa itse olen kristitty ja esikoisemme on kastettu kristinuskoon meidän kotona ja miehen vanhemmat ovat tämän hyväksyneet kunnioitus toisia kohtaan on kaikkein tärkeintä. jos ei kunnioita toista ei voi vaatia et toinenkaan kunniottaa ja ennen kun menee naimisiin kannataa arvot ja mielipiteensä tuoda julki eikä sen jälkeen kun on jo vihitty.


      • Nimi paperiin, passi lapselle!
        naimisissa kirjoitti:

        minä olen naimisissa muslimi miehen kanssa itse olen kristitty ja esikoisemme on kastettu kristinuskoon meidän kotona ja miehen vanhemmat ovat tämän hyväksyneet kunnioitus toisia kohtaan on kaikkein tärkeintä. jos ei kunnioita toista ei voi vaatia et toinenkaan kunniottaa ja ennen kun menee naimisiin kannataa arvot ja mielipiteensä tuoda julki eikä sen jälkeen kun on jo vihitty.

        Vaan eipä ole vielä ollut ympärileikkauksen aika...


      • on ympärileikkauksessa?
        Nimi paperiin, passi lapselle! kirjoitti:

        Vaan eipä ole vielä ollut ympärileikkauksen aika...

        minun milestäni se on oikeastaan toimenpide joka on hygieenisesti jo paljon parempi kuin jättää esinahka roikkumaan. toki jokaisella on omat mielipiteensä ja tiedänpä monia perheitä jotka aivan ovat suomalaisia ja siltikin halunneet poikalapsensa sukupuolielimet "siivota"
        jokainen tallaa tyylillään uskontoon tai omaan mielipiteeteensä katsoen eikä siihen pitäisi olla kenelläkään mitään asiaa puuttua.
        me ihmiset kun luojan kiitos ei olla kaikki samasta muotista (=


      • todellakin kunnon
        naimisissa kirjoitti:

        minä olen naimisissa muslimi miehen kanssa itse olen kristitty ja esikoisemme on kastettu kristinuskoon meidän kotona ja miehen vanhemmat ovat tämän hyväksyneet kunnioitus toisia kohtaan on kaikkein tärkeintä. jos ei kunnioita toista ei voi vaatia et toinenkaan kunniottaa ja ennen kun menee naimisiin kannataa arvot ja mielipiteensä tuoda julki eikä sen jälkeen kun on jo vihitty.

        kannanotto asiaan. olen kanssasi täysin samaa mieltä asiasta. itselläni myös aviomies joka muslimi ja ennen naimisiin menoa tein miehelleni asiat jo selviksi kuka minä olen, miten ajattelen ja miten toimin. mieheni on erittäin tyytyväinen ja onnellinen ja puhuimme lapsista, kotitöistä ja tunnepuolesta jo ennen mitään hätiköityjä ratkaisuja. kunnioitimme toinen toisiamme, olimme rehellisiä ja avoimia toisillemme ja elämämme nyt myös on sen mukaista eli kunnioitus on todellakin molemminpuolista ja ei tyyliä naisten hommat ja miesten erikseen. yhdessähän sitä elämää tallustellaan ja yritetään parhaan mukaan tehdä siitä hyvä toisillemme ja myös lapsille (=


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1773
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1460
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1394
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1331
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1318
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe