onko kellää tätä peliä. Onko kannattava hankinta.........?
Saako karhulan "Robin hoodista" ilmakkoja.....?
Gamo "shadow sport"
7
2230
Vastaukset
- NJKLJ
Vitun hölmöt! vastatkaa. Ei siihen kuole!
- meistä se
hölmö on... hölmö vai hölmö joka haukkuu hölmöä hölmöks??....
- jons
Mulla on tuo gamo, hyvä on...eli kannattaa ostaa.
- Niin mites
onko toi liian tuju peli, eli vaatis kohtapuolin luvat. Mut eihän toi oo mikään tehokkain imppu, kun kuulemma tulee niihin tehokkaimpiin ja mikäs se nyt sitten on ne tehokkainmat suomessa myytävät. Eikös ne ole jotain tyyliin Hatsan 125 mod, jossa lähtönopeus melkein neljäsataa metriä sekunnissa ?
- joojoooooo
Niin mites kirjoitti:
onko toi liian tuju peli, eli vaatis kohtapuolin luvat. Mut eihän toi oo mikään tehokkain imppu, kun kuulemma tulee niihin tehokkaimpiin ja mikäs se nyt sitten on ne tehokkainmat suomessa myytävät. Eikös ne ole jotain tyyliin Hatsan 125 mod, jossa lähtönopeus melkein neljäsataa metriä sekunnissa ?
Mulla on shadow sport, jonka lähtönopeus (ilmoitettu) on 320 m/s.
Kyllä sillä jotain kasaa tekee, ja räksäkin putoaisi jos vaan sopisi niitä ammuskella.
Kuulun ampumaseuraan, ja ammun enenmmän haulikolla, joten lupa-asia on yhdentekevä. Mutta tuskin tuohon lupaa hakisin, kun en kotitontilta sitä mihinkään vie. Kännipäissäni ammuskelen peltipurkkeja takapihalla. Tosin ne ei kaadu, kun suhahtaa läpi.
Mikään kunnon ratapyssy tuo ei ole, mutta hupikoneeksi sopii - ,.-,.,.-,.-.,--
joojoooooo kirjoitti:
Mulla on shadow sport, jonka lähtönopeus (ilmoitettu) on 320 m/s.
Kyllä sillä jotain kasaa tekee, ja räksäkin putoaisi jos vaan sopisi niitä ammuskella.
Kuulun ampumaseuraan, ja ammun enenmmän haulikolla, joten lupa-asia on yhdentekevä. Mutta tuskin tuohon lupaa hakisin, kun en kotitontilta sitä mihinkään vie. Kännipäissäni ammuskelen peltipurkkeja takapihalla. Tosin ne ei kaadu, kun suhahtaa läpi.
Mikään kunnon ratapyssy tuo ei ole, mutta hupikoneeksi sopiilähtönopeus elorannan mukaan 305m/s
- kuopio city
,.-,.,.-,.-.,-- kirjoitti:
lähtönopeus elorannan mukaan 305m/s
osta hatsan 125.maksaa uutena 169 ekee ja lähtönopeus 375m/s.mulla on toi ja hyvä on.kiikari kannattaa hankkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068