Heissan!Sain päähänpistoni lähteä Maroccoon.Tarkemmin Tangieriin.Ajankohta olisi 23.kesäkuuta jälkeen.Tarkoitus olisi siellä viipyä 1-2 viikkoa. Sielläpäin olisi kyllä paikka mua odottamassa. En kuitenkaan tunne sikäläistä perhettä kovinkaan hyvin. Niin varavaihtoehdot pitäisi huomioda.Matkustelukokemukseni on aika vähäistä.
Osaisiko joku neuvoa,mihin hotelliin esimerkiksi kannattaisi lähteä,jos yllättävä tarve tulisi?Tai lähtisikö joku peräti mukaan auringomatkalle? Mistä kannattaisi hankkia liput?
maroccoon kesäkuun lopussa
seebra1
2
735
Vastaukset 2
- matkustaja
hei olen menossa tangiriin 22.6 jos sua kiinnostaa laita mailia, voin neuvoa jos haluat koska olen sieltä kotoisin
- seebra1
moikka!kiitos kun vastasit!sorry,laitoin ensimmäiseen viestiini väärän päivämäärän.nyt en ole keksinyt,miten saisin sen väärän viestini poistettu. olen siis menossa 23.7 jälkeen.tosin lippuja en ole vielä ostanut.kaipaan siihenkin neuvoa!
mikä sun nimesi on?jos vaikka oltais nähty kaupungilla?:)juttelen ihan mielelläni kanssasi lisää tästä reissusta!laita mulle vaikka mailia osoitteeseen:[email protected]!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561