Heissan!Sain päähänpistoni lähteä Maroccoon.Tarkemmin Tangieriin.Ajankohta olisi 23.kesäkuuta jälkeen.Tarkoitus olisi siellä viipyä 1-2 viikkoa. Sielläpäin olisi kyllä paikka mua odottamassa. En kuitenkaan tunne sikäläistä perhettä kovinkaan hyvin. Niin varavaihtoehdot pitäisi huomioda.Matkustelukokemukseni on aika vähäistä.
Osaisiko joku neuvoa,mihin hotelliin esimerkiksi kannattaisi lähteä,jos yllättävä tarve tulisi?Tai lähtisikö joku peräti mukaan auringomatkalle? Mistä kannattaisi hankkia liput?
maroccoon kesäkuun lopussa
seebra1
2
665
Vastaukset
- matkustaja
hei olen menossa tangiriin 22.6 jos sua kiinnostaa laita mailia, voin neuvoa jos haluat koska olen sieltä kotoisin
- seebra1
moikka!kiitos kun vastasit!sorry,laitoin ensimmäiseen viestiini väärän päivämäärän.nyt en ole keksinyt,miten saisin sen väärän viestini poistettu. olen siis menossa 23.7 jälkeen.tosin lippuja en ole vielä ostanut.kaipaan siihenkin neuvoa!
mikä sun nimesi on?jos vaikka oltais nähty kaupungilla?:)juttelen ihan mielelläni kanssasi lisää tästä reissusta!laita mulle vaikka mailia osoitteeseen:[email protected]!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058