vinkkejä/ohjeita/neuvoja melko kokemattomalle matkaajalle..
eli siis oon lähdössä barcelonaan ensi kuussa ja ajattelin myös käydä saloussa varmaankin junalla.. kuinka helppoa tai vaikeaa se on, onko selvät opasteet, tarviiko vaihtaa junaa välillä..
saa kertoa myös muita juttuja jotka ehkä voisi auttaa/helpottaa matkaani niin kertoa saa..
antakaahan
2
568
Vastaukset
- lbo
Barcelonan lentokentältä menee juna Barcelonaan. Kentällä on hyvät opasteet junalle. Aja Barcelona Sants-asemalle, jossa junan vaihto. Jos palaat junalla takaisin kentälle, niin kannattaa ostaa meno-paluu lentokenttä - Salou jo kentän rautatieasemalta. Salouhun menee junia harvemmin kuin esim Taragonaan, joka kannattaa huomioida matkustusajassa. Salouhun menevässä junassa saattaa lukea Lleida tai Tortosa. Myös jotkut pitkän matkan junat pysähtyvät Saloussa, ovat hieman kalliimpia ja vaativat paikkalipun. Muuten juna on halpa. (Meiltä 3 henk m-p n 30 €)
Junalla ja bussilla matkustaminen on helppoa ja Santsin asemalla on infopiste lipunmyynin yhteydessä, josta saa tietää raiteen (via), miltä juna lähtee. Varaude siihen, että paikallisten englannin kieli ei aina ole ihan meikäistä tasoa.- .............
jos epsanjan kieli ei taivu, niin hyvä sanakirja kannattaa ottaa mukaan. Vain harvoissa paikoissa opasteet ovat englanniksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882