Tunteiden ryöppyä

leikkimielinen ketju

koska ketjulla esiintyy tunnelatauksia asia ketjuilla, avataampa tällainen. Kerro terveisiä laulun sanoilla tai lähetä halauksia tai suukkoja jne. Miksei, voit harkiten myöskin moiteen sanoja käyttää.

Toivottavasti ketjua ei poisteta.

60

3272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siivoojatar

      Mihin heittäisin vanhat kapiolakanat, ne 145 cm leveästä kankaasta -50 luvulla ommellut, pitsiäkin löytyy itsevirkattua. Ovat vain kaapin täyttönä. Roskikseenko vai minne.

      • samoin valokuva-albumeita

        Nuorten kaapit ovat täynnä,
        ei niihin mahdu.
        Eikä ole aikaakaan.


      • Minulla oli myös semmoisia vanhoja..olivat menneet
        aivan hauraiksi..Roskiin heitin kaikki.Ei niistä ollut mihinkään enää..Kerran tein muuttoa..Löysin
        laatikon,jonka olin pistänyt talteen..En ollut tarvinnut kertaakaan 20 vuoteen..Jännittyneenä katsoin,,mitä sisälsi..Voi jestas ,,vanhoja vaatteita,jotka veinsuoraan roskalaatikkoon.Kyllä
        nurkkiin kerääntyy, aivan kummallisia tavaroita.
        Välillä pitäis, todella pientä karsintaa harrastaa.
        Kirjat ovat luku erikseen,olen semmoinen kirjojen keräilijä,tuntuu,että niitä on jokapaikassa, en
        millään raskisi heittää niitä pois.
        Mutta nyt on kesä,ei kannata tuhlaa aikaa
        näihin turhiin asioihin..nautitaan ...
        Maaria Leinosen sanoin:
        "Kaikkien näiden vuosien törmäilyn,
        hosumisen,juoksemisen jälkeen,
        suurin ilo..istua ääneti hiljaisuudessa.
        Katsoa,kun koivun ritvaoksa
        heilahtaa hitaasti tuulenvireessä
        silloin tällöin,
        tai ruoho..ihan hiljaa.."


      • Kuinka paljon olen minäkin niitä pitsejä väkertänyt ja lakanoihin käsin neulonut ja tuolla niitä on eräässä arkussa enemmän kuin yksi tusina. Joskus muutaman vein kirpputorille ja heti menivät.

        Tiedän niistä jonkun verhojakin tehneen. Pois en kyllä malta niitä heittää - tehkööt joskus perikunta mitä tahtoo niiden kanssa.


      • Jos on
        irkku-37 kirjoitti:

        Minulla oli myös semmoisia vanhoja..olivat menneet
        aivan hauraiksi..Roskiin heitin kaikki.Ei niistä ollut mihinkään enää..Kerran tein muuttoa..Löysin
        laatikon,jonka olin pistänyt talteen..En ollut tarvinnut kertaakaan 20 vuoteen..Jännittyneenä katsoin,,mitä sisälsi..Voi jestas ,,vanhoja vaatteita,jotka veinsuoraan roskalaatikkoon.Kyllä
        nurkkiin kerääntyy, aivan kummallisia tavaroita.
        Välillä pitäis, todella pientä karsintaa harrastaa.
        Kirjat ovat luku erikseen,olen semmoinen kirjojen keräilijä,tuntuu,että niitä on jokapaikassa, en
        millään raskisi heittää niitä pois.
        Mutta nyt on kesä,ei kannata tuhlaa aikaa
        näihin turhiin asioihin..nautitaan ...
        Maaria Leinosen sanoin:
        "Kaikkien näiden vuosien törmäilyn,
        hosumisen,juoksemisen jälkeen,
        suurin ilo..istua ääneti hiljaisuudessa.
        Katsoa,kun koivun ritvaoksa
        heilahtaa hitaasti tuulenvireessä
        silloin tällöin,
        tai ruoho..ihan hiljaa.."

        Puuvilla lakanoita kannattaa viedä ihotauti osastolle sairaalaa,ottavat ilomielin vastaan.


      • löytöeläinkodit
        Jos on kirjoitti:

        Puuvilla lakanoita kannattaa viedä ihotauti osastolle sairaalaa,ottavat ilomielin vastaan.

        ottavat käytettyjä liinavaatteita eläinten alusiksi.


      • reunapitsi

        Älkää hyvänen aika hävittäkö kaikkia mennen ajan aarteita! Jos ei suku huoli, viekää lakanat kirpparille aarteenetsijöitten löydettäväksi tai laittakaa ilmaisjakelulehteen ilmoitus. Kyllä nuorissakin on niitä, jotka arvostavat mennyttä aikaa ja haluavat säilyttää perinteet. Hiutineet lakanat joutaa tietysti vaikka luutuksi, mutta kauniit pitsit voisi säilyttää.Niillähän voi koristella vaikka romanttiset mökkiverhon reunat. Minulla on äidin, isoäidin ja isotädin käsitöitä tallessa, kalliita aarteita!


      • irkku-37 kirjoitti:

        Minulla oli myös semmoisia vanhoja..olivat menneet
        aivan hauraiksi..Roskiin heitin kaikki.Ei niistä ollut mihinkään enää..Kerran tein muuttoa..Löysin
        laatikon,jonka olin pistänyt talteen..En ollut tarvinnut kertaakaan 20 vuoteen..Jännittyneenä katsoin,,mitä sisälsi..Voi jestas ,,vanhoja vaatteita,jotka veinsuoraan roskalaatikkoon.Kyllä
        nurkkiin kerääntyy, aivan kummallisia tavaroita.
        Välillä pitäis, todella pientä karsintaa harrastaa.
        Kirjat ovat luku erikseen,olen semmoinen kirjojen keräilijä,tuntuu,että niitä on jokapaikassa, en
        millään raskisi heittää niitä pois.
        Mutta nyt on kesä,ei kannata tuhlaa aikaa
        näihin turhiin asioihin..nautitaan ...
        Maaria Leinosen sanoin:
        "Kaikkien näiden vuosien törmäilyn,
        hosumisen,juoksemisen jälkeen,
        suurin ilo..istua ääneti hiljaisuudessa.
        Katsoa,kun koivun ritvaoksa
        heilahtaa hitaasti tuulenvireessä
        silloin tällöin,
        tai ruoho..ihan hiljaa.."

        omat ja kotoa perityistä valkoisista pitsilakanoista luovuin(hävitin). Olen kuullut että jotkut on tehneet niin että, ompelevat kaksi lakanaa yhteen ja taas käyttöön. Käsistään kätevä saa aikaseks muutakin - Kaapit pitää taas käydä läpi ja heittää muutakin pois, mikä on tehtävänsä tehnyt, eli aikansa elänyt. Aikaisemmin olin sellainen että en malttanut heitää pois, vaa säästin,,,jos kumminkin tarvii. Nykyään heitän surutomasti pois mitä ei käytä, kaapit vain täyttyy tyrhista vaatteista.


    • Hintriika1

      Noihin kahteen ekaan olisi tietenkin voinut lauleskella: "Tuuli tuo, tuuli vie vanhan muiston..."

      Vaikka ympäristönsuojelullisista syistä ei kaikkea voi laittaa tuulen vietäväksi. Muistoistakin on vain maksettava kaatopaikkalasku. Kamalaa muistojen tuhlausta!

      Palstalaisille terveiset (varmaankin tässä joukossa huonommin tunnetun) laulun sanoin:

      Katso kaunis synnyinmaasi on,
      sen rannat niityt, haat.
      Katso, kuinka loiste auringon
      jo kultaa kukkamaat...

      • seurraavana päivänä joku kysyy, sinullahan oli niitä vanhoja napsuvia savikiekkoja ja se levysoitin niitä oli ennen kiva kuunnella.
        justjoo, mukava on snoa etpä kysyny toissapänä.
        Kyllä tilaa on arvotavaralle.


      • Näinhän se on, usean muuton seurauksena mööpelitkin on tullut vaihdettua. Näinhän tässä käy, nuorisolla on oma tyyli kalustaa, eivät he ole kiinnostuneita vanhempien esineistöistä.

        Olen jälleen puhtia täynnä, tyhjennän kaapeista ja kirjahyllyistä esineitä mustiin säkkeihin kaatopaikalle. Kirjoista kannet pahvikeräykseen ja lehdet paperikeräyksiin. Sinne menevät myös liinavaatteet, joita on tullut pöllytettyä kymmeniä vuosia. Vanhoja vaateita, "niitä joita käytän sitten kun laihdun...". Tervetulleita nämä ajoittaiset siivousvimmat ovat.

        "Elon mainigit korkeina käyvät,
        niiden aalloissa kulkee mun tie.
        En tiedä mi matkani määrä,
        ylin riemu vai kuoloko lie".


    • Kielolle ja Pihlalle

      nimpäiväsankareille . Kaikille naisille, jotka tuoksuvat kielolle ,tulee iso hali ja lämmin pusu.Sekä iso tulipunainen neilikkakimppu.

    • kuin kukkia

      varrelta tien, kädessäin yhä näin niitä vien!
      Ajattelin, kun toin vintiltä ison pukupussin, avasin ja ja katselin vanhoja juhlapukuja. Muistelin missä mikäkin puku oli ollut päälläni. Mies suositteli niille pannunpesää, minä vein - vintille. Nautiskelen vielä toistekin

      • onkkelis

        muutossa tarpeeksi luovuttua vanhasta tavarasta, mutta onneksi uudessa paikassa on kirppareita, on myös kirjojen kierrätyspiste, johon voi viedä kirjoja, joista haluaa luopua. Olen löytänyt sieltä myös mielenkiintoista luettavaa.
        Mielenkiintoista pilvipoutapäivää kaikille!
        Ystävälle erikoisterkut!


    • Olli 3

      Miksi aamulla aina tunteet jyllää kovemmin,
      kun puolisolla ei jyllää, ja makailet vieressä
      niin mitä teet, kun tunteet jyllää,
      ja haluaisi sitä yhtä.

      • neuvokas

        hanki pimennysverhot ja väitä että on ilta.


    • teille kaikille..

      en puoltakaan sun kivustas voi tietää.mut sä selviit mistä vaan jne...

    • aloittaja hoi

      ovatkos lataukset kiertäneet sinut kaukaakin.

      • Olavi2

        Kyllä tunnelataukset siirsi minut Suomesta Kanadaan asti.
        Ja täällä on hyvä tunteilla.

        Olavi2


      • junttapulla
        Olavi2 kirjoitti:

        Kyllä tunnelataukset siirsi minut Suomesta Kanadaan asti.
        Ja täällä on hyvä tunteilla.

        Olavi2

        Missäs päin Kanadaa tunteilet? Sukua on Torontossa ja Thunder Bayssa, oletko lähelläkään? Itse majailen Floridassa..


      • Olavi2
        junttapulla kirjoitti:

        Missäs päin Kanadaa tunteilet? Sukua on Torontossa ja Thunder Bayssa, oletko lähelläkään? Itse majailen Floridassa..

        Mie oon käynyt monta kertaa, ja asunutkin
        Floridassa Lake Worthissa,
        mutta nyt asun kolmen suuren järven
        yhtymäkohdassa. Arvaatko missä ?

        Olavi


      • Junttapulla
        Olavi2 kirjoitti:

        Mie oon käynyt monta kertaa, ja asunutkin
        Floridassa Lake Worthissa,
        mutta nyt asun kolmen suuren järven
        yhtymäkohdassa. Arvaatko missä ?

        Olavi

        Asuin 80-luvulla jonkun aikaa Lake Worthissa,nyt asun Wellingtonissa. Kolmen järven yhtymäkohtaan sattuis Sault Ste Marie, sielläkö asustelet?


      • Olavi2
        Junttapulla kirjoitti:

        Asuin 80-luvulla jonkun aikaa Lake Worthissa,nyt asun Wellingtonissa. Kolmen järven yhtymäkohtaan sattuis Sault Ste Marie, sielläkö asustelet?

        Hei Junttapulla !
        Minulla on ikävä Junttapullaa, sitä pitäs saada.
        Suomessa sai Junttapullaa, täällä ei sitä ole
        paitsi sämpylöitä.

        Niin olet oikeassa, asun todella Sault Ste Mariessa. Tämä on kaunis kaupunki, hyvin kaunis.
        Ja isot laivat menevät tästä kanavien läpi Superior järvelle, Ja ne huutavat möräkällä äänellä, kun ne menevät läpi kanavien.
        Olin tässä äskettäin laivalla, ja siellä oli häät
        ja se laiva meni Superior järvelle, ja siinä kanavalla, kun hitaasti sitä vettä nostettiin noin 7 metriä korkeammalle, Superior järven tasolle, niin siinä se nuori pariskunta vihittiin,
        ja se laivan kapteeni vihki ne. Oli kiva matka.
        Missä sinut vihittiin ?

        Pentti Olavi


      • Junttapulla
        Olavi2 kirjoitti:

        Hei Junttapulla !
        Minulla on ikävä Junttapullaa, sitä pitäs saada.
        Suomessa sai Junttapullaa, täällä ei sitä ole
        paitsi sämpylöitä.

        Niin olet oikeassa, asun todella Sault Ste Mariessa. Tämä on kaunis kaupunki, hyvin kaunis.
        Ja isot laivat menevät tästä kanavien läpi Superior järvelle, Ja ne huutavat möräkällä äänellä, kun ne menevät läpi kanavien.
        Olin tässä äskettäin laivalla, ja siellä oli häät
        ja se laiva meni Superior järvelle, ja siinä kanavalla, kun hitaasti sitä vettä nostettiin noin 7 metriä korkeammalle, Superior järven tasolle, niin siinä se nuori pariskunta vihittiin,
        ja se laivan kapteeni vihki ne. Oli kiva matka.
        Missä sinut vihittiin ?

        Pentti Olavi

        Otappa ja tekaise itse junttapullaa. Minä leivon kerran vuodessa, muuten herkut ostan siitä piskuisesta leipomosta Ocean Avenuella. Hyvää pullaa sieltäkin saa. Scandia Bakery ja Polar Bakery ovat jääneet historiaan, harmi kyllä. Sinappia ikävöin sitä Auran sinappia.
        Minut on vihitty meren pohjassa Key Largossa. Sukellushäät Kristuksen patsaan edessä. Kyllä sitä joskus on jaksanut sellaistakin harrastaa.
        Minkälaiset talvet ovat siellä pohjoisessa? Vai vietätkö talvesi jossain muualla? Mikä sai sinut lähtemään Lake Worthista? Ja vielä yksi kysymys: onko siel SSM:ssä paljon suomalaisia? Enovainaa asui Thunder Bayssa, siellä on serkkuja vieläkin, mutta emmme ole läheisiä.


      • Olavi2
        Junttapulla kirjoitti:

        Otappa ja tekaise itse junttapullaa. Minä leivon kerran vuodessa, muuten herkut ostan siitä piskuisesta leipomosta Ocean Avenuella. Hyvää pullaa sieltäkin saa. Scandia Bakery ja Polar Bakery ovat jääneet historiaan, harmi kyllä. Sinappia ikävöin sitä Auran sinappia.
        Minut on vihitty meren pohjassa Key Largossa. Sukellushäät Kristuksen patsaan edessä. Kyllä sitä joskus on jaksanut sellaistakin harrastaa.
        Minkälaiset talvet ovat siellä pohjoisessa? Vai vietätkö talvesi jossain muualla? Mikä sai sinut lähtemään Lake Worthista? Ja vielä yksi kysymys: onko siel SSM:ssä paljon suomalaisia? Enovainaa asui Thunder Bayssa, siellä on serkkuja vieläkin, mutta emmme ole läheisiä.

        Hei Junttapulla !
        Minä kävin eilen ostamassa Suomalaista
        Junttapullaa Scandia Bakerystä.
        Ja ostin samalla Suomalaista silliä.
        Ja kyllä se hyvvvää on.
        Olin siellä Lake Worthissa vain 6 kk
        koska me Kanadalaiset emme saa olla siellä
        kauempaa.

        Olin aikoinaan Thunder Bayssä, ja meillä oli oma talo, se maksoi 6400 dollaria ja oli siinä 4 petihuonetta.
        Ja minä olin ensin kielikoulussa 6 kk:tta
        ja sain täyden palkan sieltä, Kanadan hallitus maksoi, koska se tarvitsi lentokone radio teknikkoa töihin, niin se maksoi minulle hyvän palkan kun kävin sitä kielikoulua.
        Kun minä en alussa osannut laittaa niitä "the"
        sanoja oikeisiin paikkoihin, niin laitoin ne kaikki yhteen nurkkaan, ja sanoin opettajalle
        että ota siitä "The" sanoja sieltä nurkasta
        ja laita ne itse oikeisiin paikkoihin.

        Sitten minä pääsin Thunder Bayn lentokentälle
        töihin, ja korjasin kaikki 37 lentokoneen radiot
        ja mittareitakin ja Generaattoritkin.
        Siellä oli siihen aikaan noin 8000 Suomalaista.
        Sitten sinne joskus tuli niitä isoja Jet lentokoneita, ja kapteeni tuli sieltä tornista minua hakemaan kun radiolähetin ei toiminut,
        eikä saanut yhteyttä lennonjohto torniin että olisi päässyt jatkamaan matkaa Torontoon, ja minä korjasin sen radiolähettimen noin 20 minuutissa,
        ja kone pääsi taas lentämään, matkustajat oli jo sisässä, ja odottivat että milloin se kone lähtee.
        Mutta se oli radiosta kiinni. Ja kun minä sen korjasin, se pääsi lähtemään.

        Jouduin paljon lentämään pohjoiseen korjaamaan indiaanien maa radio asemia.
        Olin ainoa lentokoneradioteknikko koko Thunder Bayssä.
        Ja nyt minä jälkeenpäin ihmettelen, että kuinka minä korjasin sen matkustaja koneen radion 20 minuutissa.
        Ja kapteeni oli kovin kiitollinen minulle.

        Sitten tapasin erään lentoyhtiön johtajan siellä, ja hän sanoi että jos tulet heille töihin
        hän maksaa minulle 3 kertaisen palkan,
        ja hän sanoi että hän muuttaa minut sinne lentokoneella koko kalustoni ja perheeni, mutta ei luvannut muuttaa minun talloani LOL.
        Ja niin minä möin taloni ja menin sinne toiseen yhtiöön töihin, ja ne antoivat asunnonkin, jossa oli 5 makuuhuonetta, kaksi olohuonetta ja kaksi keittiötä. Mutta sieltä eräs mies kidnappasi minun pikku tyttöni, raiskasi ja murhasi hänet.

        Pentti


      • junttapulla
        Olavi2 kirjoitti:

        Hei Junttapulla !
        Minä kävin eilen ostamassa Suomalaista
        Junttapullaa Scandia Bakerystä.
        Ja ostin samalla Suomalaista silliä.
        Ja kyllä se hyvvvää on.
        Olin siellä Lake Worthissa vain 6 kk
        koska me Kanadalaiset emme saa olla siellä
        kauempaa.

        Olin aikoinaan Thunder Bayssä, ja meillä oli oma talo, se maksoi 6400 dollaria ja oli siinä 4 petihuonetta.
        Ja minä olin ensin kielikoulussa 6 kk:tta
        ja sain täyden palkan sieltä, Kanadan hallitus maksoi, koska se tarvitsi lentokone radio teknikkoa töihin, niin se maksoi minulle hyvän palkan kun kävin sitä kielikoulua.
        Kun minä en alussa osannut laittaa niitä "the"
        sanoja oikeisiin paikkoihin, niin laitoin ne kaikki yhteen nurkkaan, ja sanoin opettajalle
        että ota siitä "The" sanoja sieltä nurkasta
        ja laita ne itse oikeisiin paikkoihin.

        Sitten minä pääsin Thunder Bayn lentokentälle
        töihin, ja korjasin kaikki 37 lentokoneen radiot
        ja mittareitakin ja Generaattoritkin.
        Siellä oli siihen aikaan noin 8000 Suomalaista.
        Sitten sinne joskus tuli niitä isoja Jet lentokoneita, ja kapteeni tuli sieltä tornista minua hakemaan kun radiolähetin ei toiminut,
        eikä saanut yhteyttä lennonjohto torniin että olisi päässyt jatkamaan matkaa Torontoon, ja minä korjasin sen radiolähettimen noin 20 minuutissa,
        ja kone pääsi taas lentämään, matkustajat oli jo sisässä, ja odottivat että milloin se kone lähtee.
        Mutta se oli radiosta kiinni. Ja kun minä sen korjasin, se pääsi lähtemään.

        Jouduin paljon lentämään pohjoiseen korjaamaan indiaanien maa radio asemia.
        Olin ainoa lentokoneradioteknikko koko Thunder Bayssä.
        Ja nyt minä jälkeenpäin ihmettelen, että kuinka minä korjasin sen matkustaja koneen radion 20 minuutissa.
        Ja kapteeni oli kovin kiitollinen minulle.

        Sitten tapasin erään lentoyhtiön johtajan siellä, ja hän sanoi että jos tulet heille töihin
        hän maksaa minulle 3 kertaisen palkan,
        ja hän sanoi että hän muuttaa minut sinne lentokoneella koko kalustoni ja perheeni, mutta ei luvannut muuttaa minun talloani LOL.
        Ja niin minä möin taloni ja menin sinne toiseen yhtiöön töihin, ja ne antoivat asunnonkin, jossa oli 5 makuuhuonetta, kaksi olohuonetta ja kaksi keittiötä. Mutta sieltä eräs mies kidnappasi minun pikku tyttöni, raiskasi ja murhasi hänet.

        Pentti

        Raskaista raskaimman olet kokenut, otan osaa.
        Mistä päin Suomea olet lähtenyt Kanadaan? Mielenkiintoinen ja rikas elämä sinulla tuntuu olevan, ja aivan ilmeisesti lahjakkuutta noihin radiohommiin. Koskas taas tulet Floridaan talvehtimaan? Entäs käytkö usein Suomessa? Kaunista keskikesää!


      • Olavi2
        junttapulla kirjoitti:

        Raskaista raskaimman olet kokenut, otan osaa.
        Mistä päin Suomea olet lähtenyt Kanadaan? Mielenkiintoinen ja rikas elämä sinulla tuntuu olevan, ja aivan ilmeisesti lahjakkuutta noihin radiohommiin. Koskas taas tulet Floridaan talvehtimaan? Entäs käytkö usein Suomessa? Kaunista keskikesää!

        Ehkä ensi talvena tulen sinne käymään,
        mutta saisko sieltä ostaa sitä junttapullaa.
        Muuten ei kannata tulla.

        Olavi


      • Junttapulla
        Olavi2 kirjoitti:

        Ehkä ensi talvena tulen sinne käymään,
        mutta saisko sieltä ostaa sitä junttapullaa.
        Muuten ei kannata tulla.

        Olavi

        No toki täältä pullaa saa. Aurinkoon vaan nauttimaan!


      • Olavi2
        Junttapulla kirjoitti:

        No toki täältä pullaa saa. Aurinkoon vaan nauttimaan!

        Kyllä pullaa saa !
        Mutta tarvitsen junttapullaa.
        mistä sitä saa?

        Olavi


      • Ikinä kuullutkaan!
        Olavi2 kirjoitti:

        Kyllä pullaa saa !
        Mutta tarvitsen junttapullaa.
        mistä sitä saa?

        Olavi

        Miten valmistetaan?


      • junttapulla
        Ikinä kuullutkaan! kirjoitti:

        Miten valmistetaan?

        peitenimitys jollekin seksiin liittyvälle?


      • aito junttapulla
        junttapulla kirjoitti:

        peitenimitys jollekin seksiin liittyvälle?

        Kuka kirjoittaa nimimerkilläni??


      • Olavi2
        junttapulla kirjoitti:

        peitenimitys jollekin seksiin liittyvälle?

        Luulen että joka on tuon nimen antanut tarkoittaa
        että nainen on se pulla ja mies on se joka junttaa
        Niin että siitä naisesta tulee juntattu pulla.

        Olavi


      • rusina-pulla
        Olavi2 kirjoitti:

        Luulen että joka on tuon nimen antanut tarkoittaa
        että nainen on se pulla ja mies on se joka junttaa
        Niin että siitä naisesta tulee juntattu pulla.

        Olavi

        anteeksi junttapulla, se sisältyi kysymykseen, minä olen rusinapulla.


      • Olavi2
        rusina-pulla kirjoitti:

        anteeksi junttapulla, se sisältyi kysymykseen, minä olen rusinapulla.

        Nauttiiko hän sinussa olevista rusinoista,
        jos olet rusinapulla.

        Olavi


      • rusinapulla...
        Olavi2 kirjoitti:

        Nauttiiko hän sinussa olevista rusinoista,
        jos olet rusinapulla.

        Olavi

        mutta pulleat rusinat on vain pyöreiden pullien keskellä. Ne nautitaan alkupaloiksi.


    • leikkimielessä

      Leikki sijansa saakoon muissakin ketjuissa!Ei tämäkään ketju kovin hilpeältä vaikuta! Mihinkähän aloittaja tähtää, voisit selventää!

    • Kel mie nyt terkut lähetän
      mist löytäs yksinäisen ystävän
      sit jos joku oikei halist tykkää
      kyl mie halin täält sit lykkään.
      Nyt tääkii temppu on tehty
      ja kuka täänkii on nähny
      miehii on nii vähä tääl
      heilkii on nii veto pääl
      tälkertaa tämmöstä vaa
      nyt meen nukkumaan.

      • Olavi2

        Mie joskus huomaan, kuinka nainen tarvitsee halimista, ja kyllä mie ossaankin, puristan kovasti rintaani vasten, ja sitten sivelen hiuksia
        ja sitten pusu

        Tykkääkö kukaan nainen tällaisesta ?

        Olavi


      • kukapa ei
        Olavi2 kirjoitti:

        Mie joskus huomaan, kuinka nainen tarvitsee halimista, ja kyllä mie ossaankin, puristan kovasti rintaani vasten, ja sitten sivelen hiuksia
        ja sitten pusu

        Tykkääkö kukaan nainen tällaisesta ?

        Olavi

        tuollaisesta tykkäisi, mies varmaan siinä missä nainenkin. Hyvän taidon osaat, älä sitä säästä. Hellyys vaan lisääntyy kun sitä tuhlaa.


      • kukapa ei kirjoitti:

        tuollaisesta tykkäisi, mies varmaan siinä missä nainenkin. Hyvän taidon osaat, älä sitä säästä. Hellyys vaan lisääntyy kun sitä tuhlaa.

        lämpimät halaukset sinulle juhannusterveisin

        ja -toivotuksin! Satu.


      • Olavi2 kirjoitti:

        Mie joskus huomaan, kuinka nainen tarvitsee halimista, ja kyllä mie ossaankin, puristan kovasti rintaani vasten, ja sitten sivelen hiuksia
        ja sitten pusu

        Tykkääkö kukaan nainen tällaisesta ?

        Olavi

        oikei sydämmen tykytyksen sain, ku luin siu halistais! Sie silität, puristat ja rutistat rintakarvoi vaste.
        Sit viel viimeseks moiskahutat et moksahtaa.

        Mie nii nauttisin just semmosest halauksest, varsinkkii se pusu ois innostava.

        Nyt mie jään uneksimmaa siu halistais.

        Voi Olavi miks kerroitkaa, saattaa olla et en unta saa....

        Tää on leikiä, leikiä!!


      • Olavi2
        monica kirjoitti:

        oikei sydämmen tykytyksen sain, ku luin siu halistais! Sie silität, puristat ja rutistat rintakarvoi vaste.
        Sit viel viimeseks moiskahutat et moksahtaa.

        Mie nii nauttisin just semmosest halauksest, varsinkkii se pusu ois innostava.

        Nyt mie jään uneksimmaa siu halistais.

        Voi Olavi miks kerroitkaa, saattaa olla et en unta saa....

        Tää on leikiä, leikiä!!

        Kyll mie ossaan haliskella,
        mutta mistä johtuu että nainen kuumenee
        käsissäni, vaikka itse en niin lämpöinen ole.

        Olavi


      • Olavi2 kirjoitti:

        Kyll mie ossaan haliskella,
        mutta mistä johtuu että nainen kuumenee
        käsissäni, vaikka itse en niin lämpöinen ole.

        Olavi

        ko sie et oo minnuu halinu.


      • Olavi2
        monica kirjoitti:

        ko sie et oo minnuu halinu.

        Mie luulen ettet kestäisi minun halaamistani,
        olen liian kuuma siihen.

        Olavi


      • Olavi2
        monica kirjoitti:

        ko sie et oo minnuu halinu.

        Lähetä kuvasi, niin sitten haliin sinua kuvan kautta.

        Olavi


      • Olavi2 kirjoitti:

        Lähetä kuvasi, niin sitten haliin sinua kuvan kautta.

        Olavi

        Siehä voisit perustaa semmose kaukoparannus lämmityksen, meil vanhoil yksinäisil tytöil:)) Kuva sin ja hali tän...

        Älä Olavi innosta mua
        mä niin ihailen sua
        sanas mua jo lämmittää
        sik kuvaani en voi lähettää:)))


      • Olavi2
        monica kirjoitti:

        Siehä voisit perustaa semmose kaukoparannus lämmityksen, meil vanhoil yksinäisil tytöil:)) Kuva sin ja hali tän...

        Älä Olavi innosta mua
        mä niin ihailen sua
        sanas mua jo lämmittää
        sik kuvaani en voi lähettää:)))

        Runo Monicalle:
        Jo haihtuvi nuoruuden hetketkin pois,
        ja lapsuuden retket kuin unta ne ois.
        Vanhuus kun yllättää, niin muistot ne kyllä jää.
        Nuoruus sun onnes on vain.

        Oo kauniisti hetki, mi omanas on,
        Vaivu, oi vaivu sä muistelohon.
        Sillä kun nuoruus häipyy, niin muistot
        vain säilyy, nuoruus sun onnes on vain.

        Olavi


      • Olavi2 kirjoitti:

        Runo Monicalle:
        Jo haihtuvi nuoruuden hetketkin pois,
        ja lapsuuden retket kuin unta ne ois.
        Vanhuus kun yllättää, niin muistot ne kyllä jää.
        Nuoruus sun onnes on vain.

        Oo kauniisti hetki, mi omanas on,
        Vaivu, oi vaivu sä muistelohon.
        Sillä kun nuoruus häipyy, niin muistot
        vain säilyy, nuoruus sun onnes on vain.

        Olavi

        Sä nuoruuden onnesta runon loit
        ei kauniimmin siitä nyt kertoa voi
        muistot nyt meitä lohduttaa
        nuoruus kun jäänyt on taa.

        Kun runoas kaunista lueskelen
        niin sinua mä Olavi muistelen
        teit runon minulle yksin vain
        kiitoksen annan runossain.

        Oi sykkivä sydän nuoruuden
        se oli onnen ja toivon aikojen
        haaveissa elimme ain uudestaan
        sitä aikaa en unohda milloinkaan.

        Kun ilta on saapunut meille
        se rauhan tuo elomme teille
        pois mennyt on haaveet nuoruuden
        ne on kätketty syvälle sydämmeen.

        T: Monica


      • Olavi2
        satu kirjoitti:

        lämpimät halaukset sinulle juhannusterveisin

        ja -toivotuksin! Satu.

        Kiitos Satu sinulle.
        Minulla ois paljon kirjoittamista,
        jos saisin E-mail osoitteesi.
        Minun on [email protected]

        Olavi


      • Olavi2
        monica kirjoitti:

        Sä nuoruuden onnesta runon loit
        ei kauniimmin siitä nyt kertoa voi
        muistot nyt meitä lohduttaa
        nuoruus kun jäänyt on taa.

        Kun runoas kaunista lueskelen
        niin sinua mä Olavi muistelen
        teit runon minulle yksin vain
        kiitoksen annan runossain.

        Oi sykkivä sydän nuoruuden
        se oli onnen ja toivon aikojen
        haaveissa elimme ain uudestaan
        sitä aikaa en unohda milloinkaan.

        Kun ilta on saapunut meille
        se rauhan tuo elomme teille
        pois mennyt on haaveet nuoruuden
        ne on kätketty syvälle sydämmeen.

        T: Monica

        Nyt minulla on hyvä runo sinulle Monica
        seuraavassa E-mail kirjeessä se tulee.

        Olavi


      • Olavi2 kirjoitti:

        Nyt minulla on hyvä runo sinulle Monica
        seuraavassa E-mail kirjeessä se tulee.

        Olavi

        Anna tulla tänne vaan
        yhdessä kun runoillaan
        runot mieltäin herkistää
        luen niitä mielellään.

        E-mailiinkin lähettää
        voisit kyllä yrittää
        odotankin mukavaa
        runoasi ihanaa.


    • niin ,sanompa että minulla on taas niinsanottu nikkivaras, kirjottelee nikillä tätimoonika.

      Eikö ole kumma että, joku haluaa matkia toista. Eli ratsastaa nikilläni.

      Se on surullista, kun ei tiedä mitä kaikkea ja kenen kanssa hän puhelee, ja ne menee minun piikkiin.

      Valitettavaa tällainen loinen. Joka käyttää hyväkseen nikkiäni, pitäisi ymmärtää vaihtaa ja ottaa oma uusi nikki ja tehdä siitä omilla ansioillaan mielenkiintoinen.

      Jokainen voi ajatella itse miltä tuntuu kun omaa nikkiä käyttää toinenkin.

      Tässä tuli tunteiden ryöppy.

      • Paola*

        Onhan se kiusallista kun huomaa jonkun muunkin kirjoittavan samalla nikillä.

        Vähän niinkuin lohdukkeeksi, tämä nikki on nyt käytössäni neljäs, kuulostelen josko tämä menisi läpi ilman muunnoksia.

        Pitkään kirjoitelleena 3v olen huomannut että erikoisimpiakin nikkejä muunnellaan kuten senoran ja Ruuneperin ja eivät taatusti itse ole asian takana.
        Älä nyt polta hihojasi turhan takia, elämä vaan on tällaista, kyllä sen teksti kertoo että "muukalainen" on sen takana.


      • nikkisi

        on täysin erityyppinen, et voi monicasta johdettuja itsellesi omia.Oletki varma että hän esiintyy sinuna? Miksi hän sitten käyttää ihan erilaista nikkiä? Mene joskus paikalle ja kysy, haluaako hän harhauttaa tai kysy myuilta vakiosättiläisiltä.


      • nikkisi kirjoitti:

        on täysin erityyppinen, et voi monicasta johdettuja itsellesi omia.Oletki varma että hän esiintyy sinuna? Miksi hän sitten käyttää ihan erilaista nikkiä? Mene joskus paikalle ja kysy, haluaako hän harhauttaa tai kysy myuilta vakiosättiläisiltä.

        sinulle en haluaisi selventää mutta sanon kuitenkin, tänään viimeksi olin paikan päällä, ja mummeli-36 (tulikohan oikein kirjotettua)kirjoitteli tovin enenkuin huomasi että en olekkaan rekkaamaton moonika.

        Kertoi itse että hän erehty. Niin ei ole mukavaa kuunneltavaa. mitä itse tykkäät jos sinulle kävisi samoin? En tosin odota sinulta vastausta, kun et osaa ärhentelemäti kirjoittaa.


      • nikkisi kirjoitti:

        on täysin erityyppinen, et voi monicasta johdettuja itsellesi omia.Oletki varma että hän esiintyy sinuna? Miksi hän sitten käyttää ihan erilaista nikkiä? Mene joskus paikalle ja kysy, haluaako hän harhauttaa tai kysy myuilta vakiosättiläisiltä.

        pyydät käymään joskus paikalla,,,, mistä tiedät että en ole paikalla ollut???...Käsket kysyä muilta sättiläisiltä,,,,,sit voisin kysyä sinulta.
        Tunnistan kirjoitustavasta sinut, nikilläsi et kirjoittele missään muualla kuin sätissä.....
        Olet vaki sättiläinen....


      • Olavi2
        nikkisi kirjoitti:

        on täysin erityyppinen, et voi monicasta johdettuja itsellesi omia.Oletki varma että hän esiintyy sinuna? Miksi hän sitten käyttää ihan erilaista nikkiä? Mene joskus paikalle ja kysy, haluaako hän harhauttaa tai kysy myuilta vakiosättiläisiltä.

        Kyll' mie voisin mennä jos maksat lentolipun,
        se matka on noin 6000 km
        sinne Eurooppaan täältä ameriikasta.

        Olavi


    • Nuoret veti sisään karaokeravintolaan,
      jestas, "Hän rokkia rakastaa" tuli mentyä ja naiset hyppyytti monta muutaki kipaletta.

      Nuoret kysy seur,pvänä onko jalat kipeät?
      Ennen kysyttiin onko pää kipeä?
      Ajat muuttuvat ja me mukana vielä.

    • Olavi2

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe