Kuulin, että tämän kesän hitti lahjatavara markkinoilla on kukkopillit? Tiesikö vinkkaaja asiasta mitään ja missähän näitä olis sitten myynnissä?
Vastaukset 6
- marja peltonen
teen kukkopillejä tilauksesta.http://lahjakeramiikkamarjapeltonen.com/ [email protected]
- a1a2
Minä teen ja myyn kukkopillejä Tammelassa. Niitä voi kysellä suoraan minulta tai Forssan ammatti-instituutin kultturialan yksiköstä Tammelasta.
- OliKeisariKukkelikuu
Minäkin teen kukkopillejä, ja niitä saa kysellä minulta suoraan ihan itseltäni.
- pillitön
Hirvipillillä häädetään tieltä hirviä
Sorsapillillä houkutellaan sorsia
mitä ihmettä tehdään kukkopillillä, houkutellaan vai häädetään? kukkoa?
- yyyyy
Ihan kipee hittituote Kuopion vanhainkodeissa ja saattohoito-osastoilla
- kävyt
hölmöt! minä kuulin aivan päinvastaista, sillä kesän hintti tuote ovat kävyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092368Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???331297- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 71942
- 48865
- 88818
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676