Missä olette työssä, tradenomit? Oletteko saaneet koulutustanne vastaavaa työtä?
Mitä teette tradenomit?
55
8727
Vastaukset
- trade
joo me ollaan ainaski saatu koulutusta vastaavaa duunia, mä oon mäkissä myymässä purgeria ja kaverini valintatalon kassalla. Huippu hommaa!!!
- ..............
no heh heh. jos ei ole asiallista asiaa, vois jättää kirjottamatta...
- Jossu
Olen insinööritoimistossa asiakaspalvelu sihteerinä. Teen myynti ja mainoskirjeitä. Muut kolleegani ovat iäkkäämpiä ja merkonomeja.
- ...
Valmistuin 2000 taloushallinnon tradenomiksi, mutta opiskelin jo viimeisen amk-vuoteni aikan myös yo:ssa. Yliopistossa pääaineeni on englanti, joten aivan eri juttuja teen kuin amk:ssa.
Amk-tutkinnosta on ollut hyötyä lähinnä kesätöiden saannissa. Palkanlaskentaa ja reskontraa on tullut duunattua kesäisin, joten siinä mielessä tutkintoa läheltä ihan liippaavaa työtä. Palkka ei kyllä ole ollut sellainen mitä tutkinnon suorittaneen kuuluisi saada, mutta toisaalta kyse on tosiaan ollut kesäduuneista. Samaa hommaa tiedossa myös ensi kesäksi.- Grenoblen Paroni
Tervehdys!
Itse opiskelen kolmatta vuotta kansainvalisella BBA-linjalla ja talla hetkella vuoden harjoittelussa hp:lla, Ranskassa. Toimin markkinoinnin/finanssin parissa hinnoitteluassistenttina. Opiskelukaverini ovat valmistuttuaan sijoittuneet hyviin hommiin, lahinna pankkeihin.
Valmistumista odotellessa,
GP - Grenoblen Paroni
Grenoblen Paroni kirjoitti:
Tervehdys!
Itse opiskelen kolmatta vuotta kansainvalisella BBA-linjalla ja talla hetkella vuoden harjoittelussa hp:lla, Ranskassa. Toimin markkinoinnin/finanssin parissa hinnoitteluassistenttina. Opiskelukaverini ovat valmistuttuaan sijoittuneet hyviin hommiin, lahinna pankkeihin.
Valmistumista odotellessa,
GPVuonna -97 jain tyottomaksi sahkomiehen ammatista, vakipaikkaa minulla ei tosin ollut. Patkatoita patkatoiden peraan. Tasta suivaantuneena pakkasin kimpsut ja kampsut ja paatin lahtea liftaamaan. Matkakassassa oli silloinen lopputilini 1800mk.