Nyt kaipaisin apua teiltä, jotka ootte voittaneet sodan turkiskuoriaisia vastaan. Itse törmäsin ensimmäisen kerran näihin ällöttäviin otuksiin -05 yksiössäni, silloin asunnosta löysin kaksi turkiskuoriaisen toukkaa. Silloin muuton yhteydessä saunotin kaikki vaatteet, ja huonekalut puhdistettiin kunnolla. Nyt asunnossa, jossa olen asunut jo yli vuoden, törmäsin keittiössä kävelevään turkiskuoriaiseen (siis aikuiseen) tai siltä se minusta ainakin näytti, en tiedä mikä muukaan se voisi olla. Toukkia en ole vielä nähnyt (pitää kopuuttaa puuta). En usko, että nuo elikot ovat kulkeutuneet edellisestä kämpästä, koska en ole aiemmin niitä nähnyt, vaan luulen, että niitä asustaa tässä vanhassa kerrostalossa muualla.
Nyt kuitenkin muutto on edessä elokuussa, ja en todellakaan haluaisi niitä mukaan. Mikä on paras keino päästä niistä eroon?? Pakkasta tuolloin ei ole, mutta sauna löytyy, eli riittääkö jos kaikki petivaatteet ja vaatteet saunottaa pari tuntia? Pitääkö huonekaluille tehdä jotain? Entä kaikki muut tavarat? Myrkytystä en tähän vuokra-asuntoon oikein viitsi tilata, sillä menin liiskaamaan tuon ötökän, koska en edes ajatellut että se olisi turkiskuoriainen, joten minulla ei ole mitään mitä näyttää isännöitsijälle. Onko mikään suuroperaatio edes tarpeen, koska olen nähnyt vain yhden (aiemmin keväällä tosin oli joku samantapainen ötökkä keittiössä) turkiskuoriaisen? Itse tosin mieluummin pelaan varman päälle, kuin, että otan taas ne mukaani.
Alan tulla jo vainoharhaiseksi...niin ja joissakin vaatteissani on pieniä reikiä(rosoinen epätasainen reuna), tosin yleensä vain yksi, en tiedä ovatko tulleet käytössä vai jo edellisessä kämpässä kenties.
Kaikki niksit olis jo tarpeen...nimenomaan niiltä, jotka ovat ötököistä päässeet eroon.
Miten eroon turkiskuoriaisista?
-kyllästynyt
1
1387
Vastaukset
- sjsyj
En tahdo kuulostaa negatiiviselta, mutta itellä niitä on ollut kolmessa asunnossa, vaika olenmuuttojen välissä saunottanut ja pakastanut vaatteet ja hävittänyt kaikki pehmeät huonekalut (niitä ei nyt ole edes kovin ollut) Tai voihan olla, että niitä on vaan sattunut olemaan jo kaikkialla.. mutta olen luovuttanut. Olokoot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932129Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237- 731190
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881106Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51936Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901