kukaan usko!!!!!!!!!!

esa.....turku

moron....kukaan usko....ikääsi?moon 49vee jatkuvasti,,,vaikka oon jo 54vee.ei silleen...heti kun menee yli 50..on vanhus!!!!!!mä oon 174cm/n.79 tai alle...ihan nuorekas..lyhyet hiukset...kaikki päässä vielä..mukiinmenevän näkönen.mulla ois miljoonia...en tässä kirjoittelis!!!!sopivasti elämää löytyy.ihmetellään..toi vanha kuppe on noin nuoren kaa..mikähän siinä????kysyisin samaa???kaikille ihanaa juhannusta,jollen täällä enää ennen.

20

1205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hukkeli

Riippuu aivan ihmisryhmästä, jossa olet, kutsutaanko sinua vanhukseksi tarkoittaen sitä vain leikillisesti vain - tai käytetäänkö sitä sanaa ollenkaan.

Työpaikka on hyvä esimerkki. Jos ympärillä on enimmäkseen alle 35-vuotiaita, olet vanhus jo silloin kun lähestyt 50 vuoden ikää. Jos olet työpaikan yhteisön ainoa 50-vuotias, joku nuori jo odottaa sinun kaatuvan hautaan. Jos teillä on saman ikäisiä monta, vanhuksena pidetään vasta 80 vuotta täyttänyttä. Ratkaisevaa siis, mihin joukkoon kuulut, keihin sinua verrataan.

Hyvä, että olet nuorekas ja vielä alle 80 kiloa.

• esa.....turku

mukavaa,kun ihmiset välittävät,ym.tämähän vain osa ihmiskuntaa,jota kaikki eivät lue...tarvitse.pienikin osa elämän nurkasta,niin työ-vapaa-kuin muussakin elämässä,on jokaiselle hyvin tärkeää!!!!kaikki eivät välitä tuosta sen vertaa,,tai tästä...minun lapsuudenkodissani opetettiin 50-luvulla hyvin paljon asioita,työ,koulu,opettajat,ym.olivat arvossaan!!!!

• hildurvonhopsis
      • esa.....turku

just...hyvää juhannuksen odototusta....

• hildurvonhopsis
        esa.....turku kirjoitti:

just...hyvää juhannuksen odototusta....

Onnellista, hyvää, iloista ja lämmintä Juhannusta sinullekin.

• luvetas tarkemmi

jos äijä on mukiinmenevä nii silloinhan se ottaa kuppia,eikö?
        Toisaalta se sanoo ettei oo viinamiehiä, eli se valehtelee.

• -sanalla
        luvetas tarkemmi kirjoitti:

ei ole mitään tekemistä muki-sanan kanssa.

• hildurvonhopsis
        luvetas tarkemmi kirjoitti:

Jos se onkin sitä :0)

No tuo yksi seuraavista kirjoittajista luuli, ettei me oikeasti ymmärretä metaforaa *mukiinmenevä*.

Kaikki kun eivät ymmärrä kaikkien huumoria. Minä en ymmärrä kaikkien tosikkomaisuutta :(

• turhaan pidä
        hildurvonhopsis kirjoitti:

Jos se onkin sitä :0)

No tuo yksi seuraavista kirjoittajista luuli, ettei me oikeasti ymmärretä metaforaa *mukiinmenevä*.

Kaikki kun eivät ymmärrä kaikkien huumoria. Minä en ymmärrä kaikkien tosikkomaisuutta :(

sinua fiksuna.

• esa--turku
        turhaan pidä kirjoitti:

sinua fiksuna.

kiitos ihmiset........

• oikeun?

Et ole sopeutunut ikääsi, et ole sinut itsesi kanssa? (Vai mitä möliset) ;)

• esa.....turku

tässä taas tyyppi-esimerkki.......sinuu nyt vaivaa varmaan oma ego????minulla niin hätää...muuten...tupakoitko?????

• lopettanut
        esa.....turku kirjoitti:

tässä taas tyyppi-esimerkki.......sinuu nyt vaivaa varmaan oma ego????minulla niin hätää...muuten...tupakoitko?????

kymmenen vuotta sitten (varmaan vielä vieroitusoireita9
        Ongelmasi siis on, että kuljet nuoremman kanssa, ja huolettaa, että näytät vanhalta häneen verrattuna ja varmaan näytätkin (sorry)

• hmmm...

tulikohan sanottua liikaa???

• Rocellii

ainaskaan, että Sulla olis miljoonia...

niiinno se riippuu, että MITÄ miljoonia

ruusujako ?

• nuoria, moni nelikymppinen oli jo keski-ikäinen ja viisikymppinen varmasti mummo tai pappa jo olemukseltaankin.Me olemme oivaltaneet että ikä on vain numero paperilla. Ei mielentila. Mieleltään nuori näyttääkin nuorekkaalta. Eri asia sitten ihmisellä jolla on ikäkriisi ja joka tekee itsestään naurettavan juostessaan menneen nuoruutensa perässä

• Antiikkiako

Kyllä olen itsekin kokenut työssäni olevani antiikkia ja olen sen ääneenkin sanonut.
        Mutta olen kuitenkin ajatellut ja todennut et mullahan on heille paljon annettavaa mistä heillä ei ole tietoa eikä taitoa. Myös heillä nuorilla on minulle antaa vastavuoroisesti. Sehän on elämän rikkautta.

• hildurvonhopsis
        Antiikkiako kirjoitti:

Kyllä olen itsekin kokenut työssäni olevani antiikkia ja olen sen ääneenkin sanonut.
        Mutta olen kuitenkin ajatellut ja todennut et mullahan on heille paljon annettavaa mistä heillä ei ole tietoa eikä taitoa. Myös heillä nuorilla on minulle antaa vastavuoroisesti. Sehän on elämän rikkautta.

Usein iäkkäämmät työntekijät todellakin ovat työpaikalla voimavarana. Uskon iäkkäiden työntekijöiden monenlaisesta elämänkokemuksesta olevan hyötyä monissa asioissa. Meillä aikuisilla on niin sanottua hiljaista tietoa (tacit knowledge),jota ei voi oppia kirjoista lukemalla vaan elämänkokemus ja pitkäaikainen työkokemus tuo sitä tullessaan. On suuri rikkaus jos työpaikalla on eri-ikäisiä ihmisiä työssä.

• henri.2

pääasia on että kikkeli viellä kovettuu

• jos...

ei ,niin niitähän on sellaisia proteeseja,jonka lääkäri voi laittaa, että eipä huolta miehillä eikä näinollen myöskään naisilla.!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe