Los Angeles Times tutki kaksi miljoonaa vapautusta ja analyysi on selkeä: Paris Hilton istuu kauemmin kuin 80% vastaavan tuomion saaneista naisvangeista. Lisäksi periaatteessa kaikki ei-väkivaltaiset naisvangit, jotka ovat saaneet alle 90 päivän tuomion, vapautetaan välittömästi vankilaan kirjautumisen yhteydessä. On siis selvää, että 23 päivän tuomion istuva Hilton, jolta tuomari on evännyt alkuperäisessä tuomiossaan muille suodun early release -ohjelman ja myöhemmin laillisesti Los Angeles County Seriff's Departmentin täyttöönpaneman uudelleensijoituksen, on saanut kaikkea muuta kuin oikeudenmukaista kohtelua - kuten oikeusoppineet ovat alusta alkaen sanoneet, vaikkei media ole aiemmin suurelta osin näitä lausuntoja julkaissutkaan. Saa nähdä, mitä tästä kaikesta tulevaisuudessa seuraa.
Kolme yötä ja päivää Lynwoodissa sijaitsevan naistenvankilan 12:n 2-hengen sellin erityisosastolla istunut Hilton on viettänyt lyhyen kotivisiittinsä jälkeen vajaan viikon erikoissairaanhoitosiivessä Los Angelesin keskustassa sijaitsevassa vankilaitoksessa, ja nyt hänet on sijoitettu toistaiseksi Lynwoodissa sijaitsevan naistenvankilan 15-paikkaiseen sairaanhoitosiipeen.
EPÄOIKEUDENMUKAINEN TUOMIO
TILASTOT TODISTAVAT
1
378
Vastaukset 1
- huomaat
Who cares? njäh :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181470
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491454Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta201975Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.331895Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä235847- 58743
Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht233707Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175681Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21611