onko kaasoja yksi? entä morsiusneitoja?
kaaso..apua
5
1107
Vastaukset
- typsytyy
Siskollani on kohta häät ja hänellä on kaksi kaasoa ja kolme morsiusneitoa.
- lalllii
joojoo--no siis mun siskolla oli 1 kaaso ja yks morsiusneito, mut kai se sitte on oma päätös seki:D
- päätös!
lalllii kirjoitti:
joojoo--no siis mun siskolla oli 1 kaaso ja yks morsiusneito, mut kai se sitte on oma päätös seki:D
itselläni on kaksi kaasoa´ja yksi morsiusneito, omia tyttäriä kaikki- sulhasellakin on kaksi tytärtä, joten toinen on tekstinlukija ja toinen laulaa meille.
- tulevamorsian
Itse olen ajatellut kahta kaasoa. Perinteisesti kaasoja on yksi, mutta nykyään voi olla useampiakin. Olen ollut häissä, joissa oli neljä kaasoa... Morsiusneitoja ei meidän häihin ei näillä näkymin tule, mutta olen ollut itse kyseisessä kunniatehtävässä lapsena. Silloin meitä oli kaksi. Näin on ollut monissa muissakin häissä. Voi olla vaikka kaksi tyttöä tai poikaa tai yksi molempia. Ei ole virallisia sääntöjä, tehkää niin kuten teille sopii. :)
- love is in the air
mahdollisimman monta kaasoa! askarreltavaa ja muuta on nykyhäissä niin paljon, että millään et selviä yhdellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1491633
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211084viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61913- 37839