Ilmaiset ohjelmat

puhelimeen?

Mitä ilmaisia ohjelmia Nokian symbian-puhelimeen on saatavana?
Kokeilin tätä:
http://www.mgmaps.com/
bluetooth-GPS palikan kanssa ja muuten ohjelma olisikin loistava, mutta kun se näyttö on aina S-N suunnassa joten pitää luuria käännellä kädessä.

Tuo ohjelman hybrid-näkymä on muuten aikas hyvä. Melkeinpä voisi sanoa että se on selkeämpi kuin topografiset kartat.
Tietenkin vain silloin kun ei ihan metsän tiheikössä liikuta.

4

6933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pailakka
      • cnyyvannzn

        toi smartcom gps joka uudemmissa s60v3 luureissa toimii, on kaikkea muuta kuin ilmainen. tosin siitä crackätty versio löytyy helposti.

        lisäksi siihen pitää "varastaa" kartat kansalaisen karttapaikalta karttapaikan käyttöehtojen vastaisesti.

        >> erillisillä hakusovelluksilla tehtävät karttahaut on kielletty.>>
        https://www.karttapaikka.fi/karttapaikka/default.asp?id=784&docid=3337

        tuo easygo:
        http://www.easygo.fi/
        olisi aika halpa. siinä on vain sellainen "ominaisuus" että se tarkistaa käyttöoikeuden jokaisen käynnistyksen yhteydessä.
        eli jos on paikassa jossa puhelin ei kuulu, ei myös käytetä easygo:ta vaikka kartat muistikortilla jo olisi valmiina.

        lisäksi tosta easygo:sta saisi olla jonkinlainen esittelyvideo niitten sivuilla niin ei tarvitsisi ostaa sikaa säkissä.


      • vaikka
        cnyyvannzn kirjoitti:

        toi smartcom gps joka uudemmissa s60v3 luureissa toimii, on kaikkea muuta kuin ilmainen. tosin siitä crackätty versio löytyy helposti.

        lisäksi siihen pitää "varastaa" kartat kansalaisen karttapaikalta karttapaikan käyttöehtojen vastaisesti.

        >> erillisillä hakusovelluksilla tehtävät karttahaut on kielletty.>>
        https://www.karttapaikka.fi/karttapaikka/default.asp?id=784&docid=3337

        tuo easygo:
        http://www.easygo.fi/
        olisi aika halpa. siinä on vain sellainen "ominaisuus" että se tarkistaa käyttöoikeuden jokaisen käynnistyksen yhteydessä.
        eli jos on paikassa jossa puhelin ei kuulu, ei myös käytetä easygo:ta vaikka kartat muistikortilla jo olisi valmiina.

        lisäksi tosta easygo:sta saisi olla jonkinlainen esittelyvideo niitten sivuilla niin ei tarvitsisi ostaa sikaa säkissä.

        yhteyttä ei olisi. Voi käyttää 7 vrk korvessa ilman rekisteröitymistä. Sen jälkeen ohjelma pitää käyttää päällä alueella, jossa gprs tai wlan kuten minulla toimii


      • Kellola91
        vaikka kirjoitti:

        yhteyttä ei olisi. Voi käyttää 7 vrk korvessa ilman rekisteröitymistä. Sen jälkeen ohjelma pitää käyttää päällä alueella, jossa gprs tai wlan kuten minulla toimii

        Tuolla löytyy juttua smartcomista
        http://www.tekniikkaa.com/karttaohjelma-smartcomgps/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe