suomalainen,ruotsalainen ja norjalainen kehuskelivat, että kenen maassa on pisin lipputanko. norjalainen väitti että ku norjalaisen lipputangon päältä hyppää ni ei jää kö luut jälelle...ruotsalainen väitti että ku ruottalaisest hyppää ni ei jää kö märkä läntti...
suomalainen vaan sano että pyhhh.....
KU SUOMALAISESTA TANGOSTA HYPPÄÄ NI KUOLEE JO PUOLESSA VÄLISSÄ NÄLÄKÄÄN!!! hekoheko!!!!
arvostelkaa!
suom,ruots,norj,
10
2228
Vastaukset
- Likka
vähän hyvä vitsi.. mist oot saan sen :D
- emzzei
joo kiitti!!
joskus oon kuullu en muista missä ;) - Likka
emzzei kirjoitti:
joo kiitti!!
joskus oon kuullu en muista missä ;)okei :D
- emzzei
Likka kirjoitti:
okei :D
huomasin että tässähän vois
käyvä vaikka pientä
julkista chättäilyä!! ;D
(tuo ei ollu mikkään isompi vihjaus) ;} - Likka
emzzei kirjoitti:
huomasin että tässähän vois
käyvä vaikka pientä
julkista chättäilyä!! ;D
(tuo ei ollu mikkään isompi vihjaus) ;}joo huomasin *heh* :D
- vain rahasta
Oli suomalainen ja Ruotsalainen,Norjalainen jääkiekkoilija suomalainen putos MM-taistosta,norjalainen nousi B-ryhmään ja RUOTSALAINEN VOITTI MAILMANMESTARUUDEN .HEHEHEHEHEH
- jukuli
aika hyvä...hah hah...
- Ylermi
Mikä on hiljaisuuden huippu?
Hyttynen kusee pumpulitukkoon.
Mikä on nopeuden huippu?
Kiertää pyöreää pöytää ja piip... omaa pyllyään - pappa-veturi
PASKA ON TOTA SAMAA VITSIÄ JAUHAA AINA!!!!!!!!!!!
- emulaattori
onks pappaveturilla iso olo?
sehän on olevinaan niin kova niin kova. mitä
sitte vanahat on parhaita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818