Valmistujaislahja

rahaako vain ?

Mitä valmistujaislahjaksi tekniikan alan miespuoliselle (27 v) insinöörille?

12

11753

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies
    • Vaari

Minun ongelmani on keksiä lahja 25 vuotiaalle nuorelle naiselle, joka valmistuu mediatekniikan(mitä nykyajan hömpötystä lieneekin) insinööriksi.

Väärinkäsitysten välttämiseksi kyseessä on lapsenlapseni.

• matkalainen

Naiselle voisin ostaa valmistujaislahjaksi jonkin korun. Se on kuitenkin arvokas ja pysyvä lahja, jonka voi vaikka kaiverruuttaakin. Muistan kyllä, että itse sain valmistumislahjaksi rubiinipallo-riipuksen. Myös tällaisen lahjan antajat jäävät mieleen. Miehelle en tiedä mitä ostaisin, riippu kai hänen harrastuksistaan.

• papi
        matkalainen kirjoitti:

Naiselle voisin ostaa valmistujaislahjaksi jonkin korun. Se on kuitenkin arvokas ja pysyvä lahja, jonka voi vaikka kaiverruuttaakin. Muistan kyllä, että itse sain valmistumislahjaksi rubiinipallo-riipuksen. Myös tällaisen lahjan antajat jäävät mieleen. Miehelle en tiedä mitä ostaisin, riippu kai hänen harrastuksistaan.

Kannattais kyllä kysellä vähän lahjansaajan mieltymyksistä korujen suhteen.. Itse sain pronssisen rannekorun, kauniin kyllä, mutta kun en pidä kuin hopeisia koruja. On jäänyt laatikkoon makaamaan :( Ei kannata ostaa ihan mitä sattuu, harkintaa ja vähän vaivannäköä, niin eiköhän sitä jotain keksi. Paras lahjani oli kyllä ehdottomasti läppäri, parempaa ei olis voinu saada :) Ulkomaanmatkat ym. on tietty kivoja, mutta itselleni kannettavasta on kuitenkin jo jatko-opiskeluakin ajatellen suurta hyötyä.

• Jätkä
        papi kirjoitti:

Kannattais kyllä kysellä vähän lahjansaajan mieltymyksistä korujen suhteen.. Itse sain pronssisen rannekorun, kauniin kyllä, mutta kun en pidä kuin hopeisia koruja. On jäänyt laatikkoon makaamaan :( Ei kannata ostaa ihan mitä sattuu, harkintaa ja vähän vaivannäköä, niin eiköhän sitä jotain keksi. Paras lahjani oli kyllä ehdottomasti läppäri, parempaa ei olis voinu saada :) Ulkomaanmatkat ym. on tietty kivoja, mutta itselleni kannettavasta on kuitenkin jo jatko-opiskeluakin ajatellen suurta hyötyä.

Kerätkää kolehti ja ostakaa kannettava tietokone. Niin, kantsii nyt tietenkin tarkistaa ettei valmistuvalla inssillä jo ole moista laitetta. Kaikki sukulaiset ja tuttavat iskevät hieman rahaa tiskiin, niin ei tule liian kalliiksi yhdelle.

Tuolla alussa oli linkki 4500€ arvoiseen koneeseen, sehän olisikin aivan unelma kone... Rahalla saa ja gigaherzeillä pääsee,mutta 1500€ riittää myös jo todella hienoon ja tehokkaaseen tänäpäivänä.

Itse ainakin toivoisin joskus valmistuessani saavani jotain käyttökelpoista tarvekamaa, en koruja tai muistoesineitä.

• Vaari
        matkalainen kirjoitti:

Satuinpa olemaan tytön kanssa ostoksilla ja hän jäi tuijottamaan kultasepän näyteikkunassa ollutta kultakorua. Päätettiin muorin kanssa laittaa koru pakettiin.

Ei me muorin kanssa lämmetä näille nykyajan vimpaimille, kun ei myö vanhat niistä mitään ymmärretä. Tiedä mitä sitä loppujen lopuksi tulee hankittuakaan.

• on aina paras
    • Danttu
    • työntömitta_

työntömitta tai rakotulkki

• Anonyymi
    • Anonyymi

Laadukas automaattikoneistoinen rannekello

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      124
      794
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      42
      569
    3. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      505
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      18
      505
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      502
    6. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      106
      484
    7. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      441
    8. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      37
      416
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      384
    10. Mies kyllä lähestyy naista

jos on oikeasti kiinnostunut. Tämä muistutuksena.
      Ikävä
      46
      373
    Aihe