Jo kooferkukkien laulu
käy laaksoon vehreään
se verhoten metsät, vuoret, maat
kuin hunnun henkäys
hellyydellään
ja kosketus kaipuun kukkien
sydämen aukaisee
ja ääni kosken kohinan
käy uuteen soitantaan
kutsuen metsien kuningasta
leijonaa
voimakas karjaisu
voin tuntea tassun lempeimmän
suudelman rajuimman
rakkautesi
suloisempaa kuin viini
tuonut eheytyksen sydämeen
sanaton oon
ja laakson verhoaa
rakkauden utuisuus.
LEIJONAN KARJAISU
8
594
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Kyllä sun leijona on varmaan hyvillään!
Murisee tyytyväisyyttään, kun näin kirjoitat ;)
Rakastettu ja muusa ! Onnen-tyttö! ;D
Kiitos mahtavasta 'karjaisusta' ja hellyyttä pvään ! :þ- Yölintu**
Eikait hän näitä lue
enkä näytä,,,
hellyyttä on ollunna päivä täynnä
mur, murr,, tassun lempeimmän
kuin myös pedon,,, murr,, murr,,
hellän pure-man,,*wirn*
Kaunis kiitsa murukulta
hauskaa illan jatkoo
ja hyvää weekend
Rakkaudella Yölintu.
Viet mukanasi. Kerrot tarinasi.
Otat tunteeseen tuliseen mukaasi.
Kuvitelmiin, haaveisiin.
Minäkin rakastan "Leijonaani".- Yölintu**
Me rakastetaan tulisella sielulla
vahvalla tunteella
metsien kuninkaita
mahtavia leijonia,,
Kiitsa Gitta kauniista sanoistasi
jotka lämmitti syömmeä,
oikein ihanaa yötä
ja toivon sydämestäin, että kuulet pian leijonasi karjaisun, syliin rakkaimpaan,,
- TöllinLiisa
Kaunista mitä rakkaus on tehny.
Sielussa on laulua, on luonnon
kauneus puhjennu kukkaan.
Sydän on saanu vastauksen,
"tuonu eheytyksen sydämeen"
"sanaton oon"
rakkauden hymni sielussa soi.
Auvoinen aika,rakkaudelle.
Herkkää tunteella siveltyä,
kiitos Yölintu.
Kesäyön myötä hyvää yötä.Liisa- Yölintu**
hei ja huomenta
töllin torpan kaunissieluinen emäntä,
ihmettelen kuinka kauniita sanoja ja runoja
sieltä sun sisimmästä, syvältä sielusta kumpuaa,
pulppuuaa iloisesti,,, koskettaa,,kauneus,hyvyys,,
Yölennolla lentelen ja
laakson vehreys uinuu utuisessa hunnussaan,
tanssiaskelin niityllä pyörin ja kierin
ja muistelen lämmöllä sinua,
ja poimin herkin mielin kiitokseksi lumoavan kauniita niittykukkia, kaiken värisiä,
jotka lempeydellään koskettaa,
koskettaa, kun ojennan ne sulle
sydämestäin, oleppas hyvä :))
Rakkauden siivin yölintu.
Luin useampaan kertaan, mietin, mietin ja mietin miten upeasti olit kirjoittanut (laittanut) tunteesi..., näin minä tulkitsin..
upea.
60:)- Yölintu**
,,jellonia liikkeellä,,,
kaunis ja oikein iso kiitos
ja sievä niiaus *hali*
lempeitä tassutuksia yöhösi,,, :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514