Pitkä valssi

Rellutar

Tanssita minua
pyöritä vahvoin käsivarsin,
aamunkoitosta
iltaruskon punerrukseen
kunnes tähdet syttyy.

Anna unohtua sormiesi
keinahtelevalle uumalleni.
Älä päästä
jo herättämääsi kaipuuta pakenemaan.

Juo manteliöljyn kirpeys
viivytellen huuliltani.

12

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Meinaatkos osallistua tanssikilpailuihin??? :O

      Oikeesti ihania kirjaimia olet laittanut!

      Manteliöljy saattaa olla kirpakkaa, mutta kukapa voisi vastustaa sillä pehmenneitä huulia...

      PS: Kirjuuttelen vielä tänään ;D

      • Rellu.

        No en, en todellakaan meinaa osallistua, eikä
        vanha ennee varmaan jaksaiskaan.

        Juu, saattaapi olla kirpakkaa - vaan mistee lie
        mokoma aatos putkahtanut edes mieleen, en tiijä
        ja jotennii vaan sopi tuohon.

        Kiitosta, ja oottelen kirjeen kopsahdusta.


    • C C

      taas hienoa, vähän kuin jatkoa...
      Happiness:D

      • Rellu.

        tottapa hyvinnii, että kuin jatkoa.

        Tämän ja edellisen runon aikaväli on vaan
        muutamia kuukausia, mutta oikeinkin hyvin passaa
        edellisen jatkoksi.

        Happines, happines :)

        Ja lämmin kiitos kuomaseni.


    • Ihanaa runoutta,,,kiitos "äitee"

      • Rellu.

        Kyllä sinä osaat ihan samalla lailla, älä millään
        muotoa kohota minua jalustalle.

        Kiitos ja hyvää loman loppupuolta, kuin
        viikonloppuakin.


    • TöllinLiisa

      Käsissä vahvoissa mikä tunne,
      saa olla vietävänä, keveänä
      liidellä.

      Jospa lavatansseissa sielä,
      syliin sopivana olla.

      Oii, unelmia tässä taas,
      tuleekohan niistä mistää totta?

      Ilta-auringon kilossa tässä nyt ja
      kiitän runostas.
      Leppoisaa kesäiltaa.Liisa

      • Rellu.

        Niin, jykevien käsivarsien ympäröimänä - valssin
        pyörteissä, suvisen illan hämyssä, mikäpä olisi-
        kaan suloisempaa.

        Unelmiahan meillä pitää olla, niiden avulla me
        jaksamme arjen.

        Ilta meni pikkuneidin kanssa tohottaessa, joten
        aikaa ja mahdollisuutta ei tänne ollut, vieraskin
        vielä - mieluinen sellainen kyllä.

        Leppoisaa viikonvaihdetta ja kiitos Liisukka.

        PS Eikä lopeteta sitä haaveilua :)


    • keijo kirjava, maalikauppias

      perunajauhoja lattialle ja taputtaa pölyäviä
      käsiään sinulle, Rellu, upeaa.
      Ja tuo loppu, Juo manteliöljyn kirpeys,,,
      maalaa runollesi kultaiset reunukset, hieman
      salaperäiset sellaiset.
      Kiitos runostasi ja oikein mukava huomata, että
      musta yö, jonka läpi olet kulkenut, taitaa olla
      vaihtumassa jo valoisaan aamuun ja aurinkoon,
      sitä ainakin toivoisin.
      Ystävällisin Terveisin Keijo.

      • Rellu.

        Ihanaa, kun sinäkin pitkästä aikaa olet
        poikennut. Missä ihmeessä oletkaan sitten
        luuraillut taas niin pitkään, mutta aina yhtä
        ilolla Rellu ottaa palautteesi vastaan, mutta
        sinähän toki tiedät sen.

        Kun tulisit, heittäisit sen perunajauhon
        lattialle ja taputtelujen jälkeen saattaisit
        tanssilattialle niin se se olisi jottain.
        No, annoimpa ajatuksen taas lentää.

        Mutta " kultaiset reunukset " kiitos.
        Kaiken kaikkiaan palautteesi on mieltä
        lämmittävä, mutta sitäkin suurempi ilo että
        poikkesit pitkän poissaolon jälkeen.

        Ja se musta yö, niin - olenhan minä sellaisen
        läpi todellakin kulkenut, olet oikeassa.
        Mutta elämä kuplii joskus riemua, toisinaan se
        upottaa pimeään mutaan. Olen rämpinyt sen läpi
        elämään.

        Synkähköjä runoja syntyi sinä aikana, ja kenties
        niitäkin vielä jossakin vaiheessa tuon tänne.

        Mutta viime aikoina on syntynyt auringon kullalle
        hohtavia, tässä oli yksi niistä.

        Kiitos Keke, enemmän kuin kiitos ja halaus.

        Kesän riemuja ja rakkautta elämääsi toivoen
        Rellu


    • Haaveilija60

      Kesäisen tanssilavan taikaa,
      koivun tuoksu,
      ilta-aurinko,
      tanssin hurmaa,
      minä sinunussa liki,
      en irti sinusta päästä,
      tanssitaan,
      kuiskeita ihmisten,
      järvi tyynenä vieressä kuuntelee,
      joillekin pettymystä,
      joillekin iloa ja onnea,
      ei niistä kenellekkään kerro,
      tyynenä kuuntelee,
      pitkä valssi.

      Saat silmissä ja mielikuvituksessa tuntemmuksen näkymään, mitä tanssiminen saa aikaiseksi. Erityisesti mielenkiintoinen tämä "manteliöljyn" kirpeys viivytellen huuliltani...hieno.

      60:)

      • Rellu.

        Kiitos runostasi, suvi suloisena siinäkin.

        No siihen manteliöljyyn tuolla edellä muutkin
        jääneet " jumiin "

        Lämmin kiitos palautteesta ja ihanaa kesän
        jatkoa kyyhkyläisille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe