keskoslapset on ruvennut konttaamaan yms. meillä poika on nyt 9kk ja korjattua ikää olisi 6kk ja on ryöminyt jo pitemmän aikaa mutta ei konttaa on kyllä noustu konttaus asentoon ja "kiikuttu" konttaus asennossa jonkin aikaa...
koska teidän
3
1306
Vastaukset
- Meillä 5kk, korjattua 3,5kk
Meillä keskonen 5kk, korjattua ikää 3,5kk. Ei vielä käänny kumpaankaan suuntaan. Kovasti yrittää kyllä istua jo, mutta kääntyilemään ei lähdetä. Koska teillä on alkanut keskonen kääntymään?
- äippäliini06
käännyttiin 6kk ikäisenä jolloin korjattu ikä oli 3kk...
- mammuiksa
äippäliini06 kirjoitti:
käännyttiin 6kk ikäisenä jolloin korjattu ikä oli 3kk...
meillä lapsi alkoi kontata täsmälleen 10kk iässä eli korjattua ikää oli vähän vaille 6,5kk. Oli kovin aikainen liikkuja. Kävelemään lähti 1v2kk ikäisenä eli vajaa 11kk korjattua ikää.
Lapsi on aina ollut ikäisekseen hyvä liikkuja, 2v KI oppi ajamaan pyörällä (apupyörät) ja 2,5v hiihti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637