Ulko-oven korjaus

p****leen koira

Koiran pirulainen raapi kaameat naarmut ulko-oven sisäpuolelle.
Kyseessä valkoinen puuovi, näitä "tavallisisia" liukuhihnatuotteita.
Saako tuon korjattua hiomalla maalamalla, ja miten kannattaa toimia?

8

6951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nbnmb

Kittaa kolot. Hio pinta sileäksi. Levitä maali mohair-telalla (aidolla ettei jää karvoja) ja tasoita pensselillä. Oviteollisuusvalkoinen sävy NCSS 0502-Y.
      Maalaus kahteen kertaan.

• Nimetön

Kiitos neuvosta, kokeiltava tuota kunhan saan aikaiseksi!

• on oiva kitti
        Nimetön kirjoitti:

Kiitos neuvosta, kokeiltava tuota kunhan saan aikaiseksi!

sitä olen käyttänyt ikkunankarmeihin se on valkoinen ja hienosti hiottavissa suosittelen preplastan finspakkel siihen kittaamiseen

• jälleen täällä???

Saanko kysyä, että miksi sijoitat 20euroa mohairiin jos kumminkin sotket sen jättämän siistin pinnan pensselillä?

Eikö tuon sotkun tekemiseen riitä tuo pelkkä pensselikin ja jos haluat nyt jotenkin fiilistellä sen maalin levittämisen kanssa niin osta vaikka siihen joku euron hintainen rissa.

Maalauksesta sen verran, että luonnollisesti pohjalle puunsuoja-aine, pohjamaalit ja vasta sen jälkeen kaksi pintakerrosta. Jopa nbnmb tämän tiesi, eikö näin nbnmb?

• JOUKHO
        jälleen täällä??? kirjoitti:

Saanko kysyä, että miksi sijoitat 20euroa mohairiin jos kumminkin sotket sen jättämän siistin pinnan pensselillä?

Eikö tuon sotkun tekemiseen riitä tuo pelkkä pensselikin ja jos haluat nyt jotenkin fiilistellä sen maalin levittämisen kanssa niin osta vaikka siihen joku euron hintainen rissa.

Maalauksesta sen verran, että luonnollisesti pohjalle puunsuoja-aine, pohjamaalit ja vasta sen jälkeen kaksi pintakerrosta. Jopa nbnmb tämän tiesi, eikö näin nbnmb?

No ne on HDF- pintaisia ovia, ei paneeliovia, ei saa laittaa puunsuoja aineita, eivätkä tarvitsekaan. Ei muutakuin valkosta vaan ja telalla töihin.

• ihan ensin

eroon koirasta! Et oikeastaan tee sillä mitään ja asunto säilyy siistinä.

• JOUKHO

Ja en usko että koira on saanut "koloja" aikaan kovaan HDF pintaan..

• tiedon väärtti joukho;)

Tiedoksi sinulle joukho, että meidän koira(labradori) meni hdf-pintaisesta ovesta läpi. Kyseinen ovi metallirunkoinen ja molemmin puolin hdf-levy. Välissä eristeenä 50mm paksu uretaanilevy.

Hdf on ihan yhtä kuraa kuin kaikki muutkin keinotekoisesti valmistetut levyt. Samaa puristettua paskaa ovat kaikki lukee siinä hdf,mdf tai mikä tahansa yhdistelmä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59