suunnitteilla

MALEDIIVIT

Siis miten Malediiveille voi matkustaa Suomesta?

Jos vaitsee sen englantilaisen Thompsonin, niin sittenhän pitää ensin Englantiin tai keski-Eurooppaan matkata, vai?

Tietääkö kukaan tehdäänkö Espanjasta matkoja saarille? Espanjalaisia matkayhtiöitä, jotka tekee metkoja sinne?
Kiinnostaisi pakettimatka.


Onko kaksi vai kolme vk sopivampi?
Meneekö kaksi viikkoa liian nopeasti ottaen huomioon lentoajat jne matka sinne.

Alla keskusteluissa esitetty Kuredun saari näytti ihanalle.

Mies haluaisi ja minä olen jarruttanut lähtö, kun luulin (tiesin kyllä että upeita hiekkarantoja on), että saaret on täyttä bambuviidakkoa.
Google Earthilla katsoi, että onhan siellä laivoja ja talojakin!!
Nyt sitten minäkin innostuin matkasta.

6

4443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KureKure

      Moi,

      Kuuredulle pääsette myös omatoimisesti, hankitte lennot esim Helsinki => Frankfurt => Male. Malesta jatkatte vesitasolentokoneella sitten
      saareen.

      Suomalaiset matkatoimistot (Area, Ebookers ym..) auttavat Male lentojen järjestämisessä.

      Area myy muuten valmiita paketteja Kuredulle
      http://www.area.fi/ilwwcm/connect/Area/Area.fi/Lomalle/Sukellus/Malediivit/Kohde - Sukellus - Malediivit

      Mikäli haluatte mennä omatoimisesti hoituvat loput asiat kun otatte suoraan yhteyttä Kureduun esim. sähköpostilla. Omistaja on Tanskalainen joten asiat saa hyvin sovittua englannin kielellä.

    • siellä_kaynyt

      Täältä löytää hyvää tietoa majoitusmahdollisuuksista:

      http://www.visitmaldives.com/Where_to_stay/all-resorts.php

      Nyt jos itse menisin sinne uudemman kerran, niin varmaankin valitsisin sellaisen resortin, joka on ns. all_inclusive paikka. Riippuen resortista, saattavat syömiset ja juomiset olla yllättävän kalliita.

      Itse viivyin täällä 8 yötä:

      http://www.baros.com/main.html

      Paikka tosin kärsi aika paljon Tsunamissa, mutta on sittemmin rakennettu uudelleen.

    • malemale

      Suoria lentoja Suomesta Malediiveille ei taida olla, mutta käy sivuilla www.intiakeskus.fi niin huomaat että yllättävän vaivattomasti voi silti reissuun päästä.

      • Palle K

        Kävin Kuredun saarella talvella 1999. Vastaan mielelläni kysymyksiin, tämä maa on ehdoton suosikkikohteeni.

        Suomesta esimerkiksi Suomen Matkatoimisto ja Kaleva Travel sekä Matkapörssi ja myös varmaan moni muu järjestää matkoja Malediiveille ja muistaakseni joku näistä myös Kuredulle.


    • Meeruisland

      Moikka!
      Lähdemme Malediiveille tammikuussa ( Meerulle), Kuredu oli täysi.
      Ostimme valmiin paketin ja lennämme Hesasta Frankfurtin kautta Malelle ja sieltä veneellä Meerulle. Kyllä sitä jaksaa, kun on mitä odottaa..

      • J.M.J.

        Kävimme Meerulla vuonna 1989. Paikka lienee jo jonkin verran muuttunut. Saari on halkaisijaltaan n. 1km. Siellä oli tuolloin 1 ravintola ja pieni matkamuistomyymälä. Päivät kuluivat uidessa ja illat rantabaarissa uusiin ystäviin tutustuessa. Leppoisa ja rentouttava paikka, mutta tuolloin asunnot ja ravintola olivat melko vaatimattomia. Kerrankin heräsin siihen kun kanalauma ryntäsi ovesta sisään. Sisällä seinissä vaelteli pieniä liskoja. Vesi on tosi kirkasta ja kaloja paljon. Saarta kiertää koralliriutta. Snorklatessa näki pieniä haita ja joskus jopa murenan, mutta ei niistä tuntunut vaaraa olevan. Paikalliset olivat pienikokoisia. Niitä vastaan oli jalkapallopeli kerran viikossa.Ihan mukava reissu oli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe