Oulun lesbonaisten kohtaamispaikat???

kiireinennainen(25)

osaisiko kukaan ystävällinen kertoa oulussa olevista yleisistä lesbonaisten tapaamispaikoista ja -mahdollisuuksista... baareista, glubeista jne. (mielellään sijainnitkin)???!???

työn vuoksi muutin vajaa kuukausi sitten kaupunkia joten ystäviä ja ehkä rakaskin haluttaisi löytää, ettei iltoja tarvitsisi aivan kahden, koiran ja töiden kanssa viettää, tai työkavereiden..rajansa kaikella, jopa lesbon hermoilla! :0)

ja kaunis kiitos jo etukäteen ja tasapuolisen ihanaa kevätkesää!

12

2633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katti

...Hilpeä Huikka hotelli Apollon alakerrassa. Muita en tiedä. Sinne vaan, vaikka Vappuna, saatetaan törmätäkkin=)

• jas

Eipä siellä Oulussa muita paikkoja oo ku Huikka. Seta on joskus muinoin järjestäny bileitä ainaki 45:ssa ja Highwayssa mutta niistä on tieto esim. nettisivuilla aina erikseen. Viime aikoina vissiin järkkäilyinto kuitenki laimentunu?

Hilpeä Huikka (Mäkelininkatu 13) on joka tapauksessa vanha ja hyväksi todettu, tervemenoa sinne! :)

• Jukkis
        jas kirjoitti:

Eipä siellä Oulussa muita paikkoja oo ku Huikka. Seta on joskus muinoin järjestäny bileitä ainaki 45:ssa ja Highwayssa mutta niistä on tieto esim. nettisivuilla aina erikseen. Viime aikoina vissiin järkkäilyinto kuitenki laimentunu?

Hilpeä Huikka (Mäkelininkatu 13) on joka tapauksessa vanha ja hyväksi todettu, tervemenoa sinne! :)

... mutten muistanut koko juttu tuo Hilpeä Huikka. Olin käynyt siellä useasti vuodelta 1997-1998 välisen ajalta. Hyvä ja tasokas paikka (voin muistaa väärin)

T Jukkis

• ???

KattiWahti????

• Katti
        ??? kirjoitti:

KattiWahti????

Mikä ihmeen kattiwahti????

• myyrä
        jas kirjoitti:

Seta on järjestämässä ilmeisesti juhannusbileet Sokeri Jussiin Pikisaareen... Seuratkaa tilannetta nettisivuilta: http://www.netppl.fi/~ouseta/

Oulun setalla on myös naisten ryhmä, joka kokoontuu kerran kuukaudessa. Myös siitä löytyy tietoa tuosta osoitteesta.

• Jukkis
    • muuttaja

Olen myös muuttaja... eli tuossa reilun kuukauden päästä olisin muuttamassa Ouluun. Joten kamuja kanssa kaipaillaan. Jos tahdot niin anna meilisi osoite, niin tutustutaan.

• maikki

Huikan lisäksi jotkut lesbonaiset käyvät Oulussa myös Leskisen Oluthuoneella Saaristonkadulla. Siellä kävijät ovat lähinnä sellaisia, jotka eivät halua näyttää kasvojansa Huikassa.

• Katti

Mikseivät halua näyttää kasvojaan Huikassa? Ovatko ne mokailleet siellä niin, etteivät kehtaa?=D

• Pari

Löytyiskös parille ja just eteenkin parin naiselle bi-naisia samasta paikasta?

• niina3

Olen kuullut että pizzeria finlandia olis tapaamispaikka??pitääkö paikkansa ..kiitos..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5614
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4204
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3227
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2890
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      311
      1447
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1239
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1159
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1151
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      222
      1148
    Aihe