Eli olen menossa parin viikon päästä ristiäisiin, jotka pidetään ortodoksisessa kirkossa. Kysyisinkin nyt hieman pukeutumisvinkkejä. Minulla on
- vaalea hame, pituudeltaan hieman polven alapuolelle tai mustat caprit
- lyhythihainen pusero
- huivi/shaali
Tuon huivin/shaalin ajattelin laittaa kirkkoon hartioille ja sitten juhlassa (kotona) otan pois, koska tiedän, että ovat rennomman puoleiset juhlat. Mutta tuo hameen pituus mietityttää. Onko liian lyhyt ja pitäisikö valita pidempi. Entäs nuo caprit (ovat juhlakäyttöön soveltuvat), ovatko kuitenkin sopimattomat?
Sovelias asu
ristiäisiin
4
1849
Vastaukset
- minusta
ihan ok asulta! Hauskoja juhlia :)
- dkflskdj
Jos hame on läpinäkymätöntä kangasta ja polven alapuolelle, laita se ennemmin. Katso ettei pusero ole rinnuksilta liian antelias.
- Ortodoksi ^^
Tärkein juhlassa on, ettei olkapäät näy ja hame on polvien alapuolelle sekä ettei ole liian avonaista paitaa päällä. Itse ortodoksina näin väittäisin. ^^
- ev.luttien...
...kirkossa ole suotavaa pitää käsivarretkin "piilossa"? Eli tätä voisi soveltaa kai sinne ortodoksienkin puolelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281508- 371411
- 671225
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198971- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828