Eli olen menossa parin viikon päästä ristiäisiin, jotka pidetään ortodoksisessa kirkossa. Kysyisinkin nyt hieman pukeutumisvinkkejä. Minulla on
- vaalea hame, pituudeltaan hieman polven alapuolelle tai mustat caprit
- lyhythihainen pusero
- huivi/shaali
Tuon huivin/shaalin ajattelin laittaa kirkkoon hartioille ja sitten juhlassa (kotona) otan pois, koska tiedän, että ovat rennomman puoleiset juhlat. Mutta tuo hameen pituus mietityttää. Onko liian lyhyt ja pitäisikö valita pidempi. Entäs nuo caprit (ovat juhlakäyttöön soveltuvat), ovatko kuitenkin sopimattomat?
Sovelias asu
ristiäisiin
4
1855
Vastaukset
- minusta
ihan ok asulta! Hauskoja juhlia :)
- dkflskdj
Jos hame on läpinäkymätöntä kangasta ja polven alapuolelle, laita se ennemmin. Katso ettei pusero ole rinnuksilta liian antelias.
- Ortodoksi ^^
Tärkein juhlassa on, ettei olkapäät näy ja hame on polvien alapuolelle sekä ettei ole liian avonaista paitaa päällä. Itse ortodoksina näin väittäisin. ^^
- ev.luttien...
...kirkossa ole suotavaa pitää käsivarretkin "piilossa"? Eli tätä voisi soveltaa kai sinne ortodoksienkin puolelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656176
- 795421
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv613442- 443030
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462065
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783