"Venäjällä asuvat suomensukuiset marilaiset ovat elvyttäneet vanhaa luonto-uskontoaan. Uskonto on nyt virallisesti rekisteröity ja sillä on omat uhripappinsa, joiden johdolla suoritetaan palvontamenoja vanhoissa uhrilehdoissa. Menoihin kuuluu rukouksia maalle ja puille ym. sekä yhteinen ateria juomineen. Marilaisten käsityksen mukaan luonto on elävä olento jolla on sielu. Myös JUMA-haltijat kuuluvat marilaisten palvonnan kohteisiin."
Olisiko kenelläkään tarkempaa tietoa tästä yhteisöstä ?
marilaiset
minä
1
302
Vastaukset
- Pagan baltic's
Meinaamme sitä että ei meidän jalojen itäbalttialaisten muinaisuskonto kuulu mihinkään menneisyyteen.Vaan meitä on nyt tänäkin päivinä olemassa ja ajamme myös asiaamme!Siten että tulee poistaa kaikki ei itäbalttialainen kasvu Suomesta!Joten toivoisimme että meistä ois avuksi hieman tällä otsikolla.Jalot sisaret ja veljet herätkää jo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693