Marskin-kulta

Helsinki..

EN suosittele kenellekkään!!!

6

1977

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihkisormusta hankkimassa

Niin, mikä Marskin kullassa on pielessä, palvelu, tuotteet vai sekä että. Itsekun olin juuri pähkäillyt Marskin ja muiden liikkeiden valikoimien välillä ja olin vielä kallistumassa Marskin suuntaan. Kyseisen liikkeen kultaseppää eräät läheiseni olivat kehuneet maasta taivaaseen.

Ps. Vastaa pian, sillä häät ovat 14.7. ja olen aivan tolalla siitä, minkä valmistajan sormuksen hankkisin .

Pps. Miten hyvin vihkisormuksen ehtii saada kolmessa viikossa? Sekä "valmiiden" esim. Sandbergin sormusten, että teetätettävien toimitusajat kiinnostavat.

• Perksi

Siis tä Sandbergin massatuotanto sormuksia ei ole varastossa vai?

• Kiitos palvelusta

En suosittele minäkään. Saivat tulevan vaimoni itkemään... kertoo jotain palvelusta.
      Kaiverruksen taso ja sormuksen pienentämisoperaatio soikioksi aiheuttivat tämän.. soikiosta sentään saatiin takaisin pyöreäksi kun oli vielä pienennetty liian pieneksi, mutta kaiverrusta emme kehtaa näyttää kenellekään.

Ostimme joulun alla Marskin kullasta kihlasormukset, ja samalla reissulla myös vihkisormuksen. Palvelu oli erittäin huonoa, myyjä puhui mutisten eikä vastannut puoliinkaan esitetyistä kysymyksistä ensimmäisellä kerralla. Mietimme jo ovesta ulos kävelemistä, mutta liikkeessä nyt sattui olemaan sellaiset sormukset myynnissä mihin tykästyttiin, ja päätettiin ne ostaa. Omat sormukseni jäivät pienennettäviksi, sinällään se puoli taisi hoitua aika hyvin. Toinen juttu tosiaan olikin sitten nämä kaiverrukset: jälki oli totaalisen ruokotonta. Kuvitelkaapa nuppineulalla raavittua jälkeä, ja vanhan miehen käsialaa, jossa kirjaimet ja numerotkaan eivät olleet linjassa keskenään... Kun valitin asiasta, sain luennon kaivertajalta hänen pitkästä työhistoriastaan ja kaiverrustekniikasta, ja lopulta vastauksen, "jos jälki ei miellytä niin ei voi mitään"...

Päätin viedä sormukset toisaalle korjattavaksi. Kaiverrusten poisto, rodinointi ja uudelleen kaiverrukset maksoivat liki 100 euroa. Silti, itselläni on nyt parempi mieli, että nämä korjautettiin. Laitoin Marskin kultaan kirjallisen valituksen menemään, ja 2 viikkoa aikaa vastata kirjallisesti tai suorittaa korvaus tililleni, muussa tapauksessa asia lähtee kuluttaja-asiamiehen ratkaistavaksi.

Eli, omasta kokemuksesta sanoisin, että ostaa sieltä juuri ja juuri voi, jos saa palvelua edes sen verran, että saa kaupat tehtyä. Kaiverrusten suhteen kannattaa hoitaa asiat muualla.

• asikakas

Hyvänen aika!!!!

Olen aina saanut sieltä hyvän palvelun.

Teetin muutama vuosi sitten kultaisen panssariketjun, on todella tyylikäs.

Osuin tänne sivulle kun etsin veljentyttärelle valmistumislahjaa, kauhistuin moitteista.

Olen edelleen tyytyväinen tuotteisiin ja palveluun, haen lahjani Marskin Kullasta

• jep jep

Teetit panssariketjun umpikullasta, vai ostit metritavarasta pätkityn onton panssariketjun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      60
      3081
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      133
      2746
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      189
      2677
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      197
      2317
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      125
      1760
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1189
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      85
      979
    8. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      185
      925
    9. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      44
      839
    10. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      802
    Aihe