Monta kaasoa??!!

lellu_86

Mitä mieltä olette siitä, jos ottaa kolme kaasoa häihin? onko mahdollista? ajattelen asian niin, että minulla on kolme niin tärkeää naisystävää elämässäni, etten voi vain valita yhtä!

5

1081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häävieras

Totta kai voit ottaa kolme kaasoa! Olen ollut häissä, jossa on ollut kolme kaasoa, joten ei tuo kovin epätavallista ole. Ota niin monta kuin itse haluat.

• miukkismaukkis

ja varmasti kukaan ei pane pahakseen.

Itsellä on kokemusta kaasona toimisesta isoissakin häissä ja olisi ollut kiva, jos olisi ollut toinenkin kaaso. Ja kolmaskaan ei olisi ollut liikaa. Sen verran paljon sitä tekemistä ja vastuita on! Kaikissa muissa vähänkään isommissa häissä, joissa olen ollut (vieraana), on ollut 2-3 kaasoa.

Lisäksi jos kaikki on sinulle yhtä tärkeitä, niin ehdottomasti ei kannata ketään pulauttaa pois.

• minunkin mielestä niin monta kuin morsian haluaa, jos useampi hyvä ystävä niin en minäkään osaisi heistä valita vaan ottaisin kaikki jos vain itse suostuuvat. mulla kaksi hyvää ystävää kaasoina ja luulen että hekin kokevat asian parempana kun on joku jonka kanssa järkätä esim. polttarit.

• nro 4

Olen itse ollut osa kaasotoimikuntaa, jonka jäseniä oli peräti 4. Morsian ehdotti tätä järjestelyä, koska me kaikki olemme sen verran yhtenäinen ja kiinteä joukko, että se tuli oikeastaan luonnostaan. Ja koska kaikilla meillä oli omat kiireemme ja taitomme, niin kukaan ei saanut liian suurta taakkaa kannettavakseen ja kaikkien luontaiset kyvyt hyödynnettiin mukavasti. Kaikille jäi sen verran mukavat muistot koko hommasta, että on suorastaan sääli, ettei kukaan muu meistä ei ole vielä alttarille astellut... ;-)

• minunkin piirissäni...

meitä on neljän tytön kaveriporukka. Muutaman vuoden sisään taatusti tulee häät tai pari. Todennäköisesti kaikki toimimme jonkinlaisissa kaason tehtävissä mutta sitten on se yksi kaaso, joka seisoo kirkossa morsiamen puolella ja on se luottohenkilö.

Mielestäni näin on hyvä. Tehtäviä voi vähän jakaa eikä yhden ihmisen koko ilta mene siinä että pitää lankoja käsissä ja stressaa kaikesta että menee hyvin. Pääsee sitten kaasotkin vähän juhlimaan ja rentoutumaan.

Noita tehtäviä olen ajatellut että yksi esim. suunnittelee yhden tai kaksi ohjelmanumeroa (esim. morsiamenryöstö ja jokin muu). Yksi toimii kirkossa kaasona, yksi pitää huolta että tiedonkulku keittiön ja juhlapaikan välillä kulkee (kuinka pian päästään syömään, koska kahvit on katettu, missä vaiheessa laitetaan iltapala) jne. tällaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      225
      2960
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      182
      2596
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      110
      1227
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      135
      1144
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1078
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1055
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      287
      1050
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      343
      1013
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      959
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      798
    Aihe