Monta kaasoa??!!

lellu_86

Mitä mieltä olette siitä, jos ottaa kolme kaasoa häihin? onko mahdollista? ajattelen asian niin, että minulla on kolme niin tärkeää naisystävää elämässäni, etten voi vain valita yhtä!

5

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häävieras

      Totta kai voit ottaa kolme kaasoa! Olen ollut häissä, jossa on ollut kolme kaasoa, joten ei tuo kovin epätavallista ole. Ota niin monta kuin itse haluat.

    • miukkismaukkis

      ja varmasti kukaan ei pane pahakseen.

      Itsellä on kokemusta kaasona toimisesta isoissakin häissä ja olisi ollut kiva, jos olisi ollut toinenkin kaaso. Ja kolmaskaan ei olisi ollut liikaa. Sen verran paljon sitä tekemistä ja vastuita on! Kaikissa muissa vähänkään isommissa häissä, joissa olen ollut (vieraana), on ollut 2-3 kaasoa.

      Lisäksi jos kaikki on sinulle yhtä tärkeitä, niin ehdottomasti ei kannata ketään pulauttaa pois.

    • minunkin mielestä niin monta kuin morsian haluaa, jos useampi hyvä ystävä niin en minäkään osaisi heistä valita vaan ottaisin kaikki jos vain itse suostuuvat. mulla kaksi hyvää ystävää kaasoina ja luulen että hekin kokevat asian parempana kun on joku jonka kanssa järkätä esim. polttarit.

    • nro 4

      Olen itse ollut osa kaasotoimikuntaa, jonka jäseniä oli peräti 4. Morsian ehdotti tätä järjestelyä, koska me kaikki olemme sen verran yhtenäinen ja kiinteä joukko, että se tuli oikeastaan luonnostaan. Ja koska kaikilla meillä oli omat kiireemme ja taitomme, niin kukaan ei saanut liian suurta taakkaa kannettavakseen ja kaikkien luontaiset kyvyt hyödynnettiin mukavasti. Kaikille jäi sen verran mukavat muistot koko hommasta, että on suorastaan sääli, ettei kukaan muu meistä ei ole vielä alttarille astellut... ;-)

      • minunkin piirissäni...

        meitä on neljän tytön kaveriporukka. Muutaman vuoden sisään taatusti tulee häät tai pari. Todennäköisesti kaikki toimimme jonkinlaisissa kaason tehtävissä mutta sitten on se yksi kaaso, joka seisoo kirkossa morsiamen puolella ja on se luottohenkilö.

        Mielestäni näin on hyvä. Tehtäviä voi vähän jakaa eikä yhden ihmisen koko ilta mene siinä että pitää lankoja käsissä ja stressaa kaikesta että menee hyvin. Pääsee sitten kaasotkin vähän juhlimaan ja rentoutumaan.

        Noita tehtäviä olen ajatellut että yksi esim. suunnittelee yhden tai kaksi ohjelmanumeroa (esim. morsiamenryöstö ja jokin muu). Yksi toimii kirkossa kaasona, yksi pitää huolta että tiedonkulku keittiön ja juhlapaikan välillä kulkee (kuinka pian päästään syömään, koska kahvit on katettu, missä vaiheessa laitetaan iltapala) jne. tällaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe