Tää on nyt tällänen vuodattelujuttu, ku on niin tylsää näin iltahämärässä.
Laivalle pitäs päästä, mieluiten Viking Linelle, mutta ku on ne ikärajat. Täysi-ikäinen olen ja ylikin, mutta ei se tunnu auttavan matkalle pääsyssä. Porukoitten pitäs mukaan tulla.
Kertokaa onko noissa ikärajoissa oikeesti mitään järkee? Nyt en pääse matkaan vain siksi, etteivät vanhempani jaksa lähteä ja eivät pidä ruotsinristeilyistä.
--------------------------------------------
Helsinki-Tukholma risteilyt
Joka päivä 21 v.
Kuka voi toimia holhoojana yksittäisille henkilöille, jotka eivät täytä ikärajavaatimuksia?
Vanhemmat, holhooja (myös äiti- ja isäpuoli)
Isovanhemmat
Vanhempien sisarukset (täti, setä, eno)
Lähde: http://www.vikingline.fi/
------------------------------------------------
Voi olla myös niinkin, että olen käsittänyt väärin, mutta en usko.
Elämä on...
Mohiko
3
479
Vastaukset
- Von runkmann
Kunhan sulla on mukana ne "holhoojamääritelmät" täyttävä henkilö. Ei tarvitse edes olla sukulainen. Vaikka paikallinen käteenvetäjäkerhon puheenjohtaja viisissä-kymmenissään.
Eli muuten ihan sama, kunhan suostuu "kantamaan vastuun" sinusta "alaikäisenä. - Anonyymi
Täytyy olla vähintään lakitieteen tohtori, jotta ymmärtäisi nuo ikäsäännöt.
- Anonyymi
Ikäsäännöissä on erinomaisen paljon järkeä. Näin laivalla on huomattavasti rauhallisempaa ja siistimpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781