Tää on nyt tällänen vuodattelujuttu, ku on niin tylsää näin iltahämärässä.
Laivalle pitäs päästä, mieluiten Viking Linelle, mutta ku on ne ikärajat. Täysi-ikäinen olen ja ylikin, mutta ei se tunnu auttavan matkalle pääsyssä. Porukoitten pitäs mukaan tulla.
Kertokaa onko noissa ikärajoissa oikeesti mitään järkee? Nyt en pääse matkaan vain siksi, etteivät vanhempani jaksa lähteä ja eivät pidä ruotsinristeilyistä.
--------------------------------------------
Helsinki-Tukholma risteilyt
Joka päivä 21 v.
Kuka voi toimia holhoojana yksittäisille henkilöille, jotka eivät täytä ikärajavaatimuksia?
Vanhemmat, holhooja (myös äiti- ja isäpuoli)
Isovanhemmat
Vanhempien sisarukset (täti, setä, eno)
Lähde: http://www.vikingline.fi/
------------------------------------------------
Voi olla myös niinkin, että olen käsittänyt väärin, mutta en usko.
Elämä on...
Mohiko
3
485
Vastaukset
- Von runkmann
Kunhan sulla on mukana ne "holhoojamääritelmät" täyttävä henkilö. Ei tarvitse edes olla sukulainen. Vaikka paikallinen käteenvetäjäkerhon puheenjohtaja viisissä-kymmenissään.
Eli muuten ihan sama, kunhan suostuu "kantamaan vastuun" sinusta "alaikäisenä. - Anonyymi
Täytyy olla vähintään lakitieteen tohtori, jotta ymmärtäisi nuo ikäsäännöt.
- Anonyymi
Ikäsäännöissä on erinomaisen paljon järkeä. Näin laivalla on huomattavasti rauhallisempaa ja siistimpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1316053
- 574356
- 582771
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282648Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341392Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241361- 271187
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431131