Kun vanhukset kuolee, jos ne on joittenki simien vanhemmat, esim. mulla on nyt teinin, niin miten sille teinille käy kun se jää siihen taloon aivan yksin, koiran kanssa tosin?
Sitten toinen asia, kun meen yhteistontille, niin se kuvakulma tulee sieltä ylhäältä päin samalla tavalla kun jos rakentaa taloa, miten sen sais pois?
Saan kohta yöelämää-lisärin, miten siihen peliin tulee ne kaikki ravintolat yms. tuleeko siihen naapurustoon uusia yhteisötontteja?
simien kuolema...
7
1194
Vastaukset
- ^^Sälä^^
Kyllä teini pystyy elää aivan yksinkin, mut siitä lemmikistä en tiedä, kun itselläni ei ole kokemusta niistä :)
Muuta en osaa neuvoa. Jos se siis on vanhus, niin se jättää perinnön. Saat vähän lisää simoleoneja. Rahasumma riippuu mun mielestäni siitä, kuinka onnellinen ja rikas se sim on ollu. Mulla jätti kerran yks sim 19 000 ja rapiat päälle.- vanha sim
joo kiitti. vielä sitten sellanen kysymys tuohon, että entä jos se "lapsi" ei oiskaan teini vaan lapsi, taapero tai vauva? miten sitten kävis?
- onejfo
vanha sim kirjoitti:
joo kiitti. vielä sitten sellanen kysymys tuohon, että entä jos se "lapsi" ei oiskaan teini vaan lapsi, taapero tai vauva? miten sitten kävis?
sosiaalitantta hakee vauvat, taaperot ja lapset pois jos talossa ei ole aikuista/vanhusta/teiniä niitä vahtimassa.
- Anonyymi
onejfo kirjoitti:
sosiaalitantta hakee vauvat, taaperot ja lapset pois jos talossa ei ole aikuista/vanhusta/teiniä niitä vahtimassa.
Minne ne lapset sitten menee, joo sosiaalitoimi hakee ne, mutta mulla oli kaksi lasta vielä kotona mutta vanhemmat kuoli, lapset meni sossuun mutta nyt ne on kadonnut koko pelistä ja sisarusten suhteista en löydä enää näitä kahta lasta, minne ne meni ja saako niitä lapsia enään takas
- mimmma-
Kaverini on kerran selittänyt että teini voi jäädä monen koiran ja kissan kanssa yksin asumaan. Mutta en ole aivan varma, koska itselläni ei ole tätä lemmikkielämää.
Painat T kirjainta niin se menee normaaliksi.
Yöelämässä tulee ihan stadi. Siellä on ravintoloita, keilahalleja, vaatekauppoja yms. - Nörtti Nyhverö
Kun Vanhukset kuolevat ja talossa on teini (ja koira) teini pärjää yksin (kokemusta on). Jos talossa on lapsi tai taapero, siitä en tiedä mitään.
- Nörtti Nyhverö
En lukenut muita viestejä vaan vastasin vain suinpäin! Sori!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584288Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262964Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432653Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652217Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4421833Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.731325- 621297
- 601195
- 2611087
- 45998