simien kuolema...

vanha sim

Kun vanhukset kuolee, jos ne on joittenki simien vanhemmat, esim. mulla on nyt teinin, niin miten sille teinille käy kun se jää siihen taloon aivan yksin, koiran kanssa tosin?

Sitten toinen asia, kun meen yhteistontille, niin se kuvakulma tulee sieltä ylhäältä päin samalla tavalla kun jos rakentaa taloa, miten sen sais pois?

Saan kohta yöelämää-lisärin, miten siihen peliin tulee ne kaikki ravintolat yms. tuleeko siihen naapurustoon uusia yhteisötontteja?

7

1109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^^Sälä^^

      Kyllä teini pystyy elää aivan yksinkin, mut siitä lemmikistä en tiedä, kun itselläni ei ole kokemusta niistä :)

      Muuta en osaa neuvoa. Jos se siis on vanhus, niin se jättää perinnön. Saat vähän lisää simoleoneja. Rahasumma riippuu mun mielestäni siitä, kuinka onnellinen ja rikas se sim on ollu. Mulla jätti kerran yks sim 19 000 ja rapiat päälle.

      • vanha sim

        joo kiitti. vielä sitten sellanen kysymys tuohon, että entä jos se "lapsi" ei oiskaan teini vaan lapsi, taapero tai vauva? miten sitten kävis?


      • onejfo
        vanha sim kirjoitti:

        joo kiitti. vielä sitten sellanen kysymys tuohon, että entä jos se "lapsi" ei oiskaan teini vaan lapsi, taapero tai vauva? miten sitten kävis?

        sosiaalitantta hakee vauvat, taaperot ja lapset pois jos talossa ei ole aikuista/vanhusta/teiniä niitä vahtimassa.


      • Anonyymi
        onejfo kirjoitti:

        sosiaalitantta hakee vauvat, taaperot ja lapset pois jos talossa ei ole aikuista/vanhusta/teiniä niitä vahtimassa.

        Minne ne lapset sitten menee, joo sosiaalitoimi hakee ne, mutta mulla oli kaksi lasta vielä kotona mutta vanhemmat kuoli, lapset meni sossuun mutta nyt ne on kadonnut koko pelistä ja sisarusten suhteista en löydä enää näitä kahta lasta, minne ne meni ja saako niitä lapsia enään takas


    • mimmma-

      Kaverini on kerran selittänyt että teini voi jäädä monen koiran ja kissan kanssa yksin asumaan. Mutta en ole aivan varma, koska itselläni ei ole tätä lemmikkielämää.

      Painat T kirjainta niin se menee normaaliksi.

      Yöelämässä tulee ihan stadi. Siellä on ravintoloita, keilahalleja, vaatekauppoja yms.

    • Nörtti Nyhverö

      Kun Vanhukset kuolevat ja talossa on teini (ja koira) teini pärjää yksin (kokemusta on). Jos talossa on lapsi tai taapero, siitä en tiedä mitään.

      • Nörtti Nyhverö

        En lukenut muita viestejä vaan vastasin vain suinpäin! Sori!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      22
      1269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1069
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1048
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      936
    8. 4
      932
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    Aihe