Onko kokemuksia akkukäyttöisistä käsisirkkeleistä? Onko voimaa ja miten akut kestää?
Käsisirkkeli
Builder
2
739
Vastaukset
- mikamikamika
On Panasonicin koneesta. Akku ei kestänyt kauaa, parin laudan halkaisun verran. Tosin oli vanha akkukin kyseessä. Kätevä mutta tosi vaarallinen, siivuttaa sormet enemmän kuin helposti...johto kun ei ole tiellä.
- Einoleena
rakennusmaailmassa oli testi. Hyviä koneita ovat nykyään kaikki. Paras kone on se, joka istuu käteen parhaiten ja niihin töihin mihin se tulee. Vaikka koneen tekniset ominaisuudet olisivat kuinka hyvät, mutta toteutus tökkii niin ei sitä tule käytettyä (huono purunpoisto, heikko säädettävyys, ei istu käteen jne).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136