Huomenna olis sitten klubin 100 vuotis juhlaottelu Finskillä klo 18.30. HJK:lla on nyt mennyt vähän juhlat penkillä,kun voittoja ei ole herunut muistaakseni kuuteen peliin. Mä olen käynyt kattomassa klubin kaks matsia, ja joukkuetta epätasaisuus. Eka jakso voi olla hyvää peliä, mutta toisella jaksolla peli romahtaa täysin. Se ei pysy kasassa sitä 90 minuuttia,mitä vaadittaisiin. Mä en ole mikään klubi-fani, mutta seuraan kummiskin veikkausliigaa paljon.
Onko täällä paljon forza hjk faneja. Mikä siinä pelissä on mättänyt? Kyllä tollasella joukkueella pitäis pystyä parempaan. Jengistä on erottunut kyllä ainakin Jarno Parikka ja Sebastian Sorsa. Ne on hyviä pelaajia.
Itse seuraan paljon FC Interin otteita, Inter on siis minun joukkueeni Veikkausliigassa. Interillä tää kausi on mennyt surkeesti.
Veikkaan huomisesta pelistä et klubi ottaa kuokkaan 1-2 "Koskilaisilta". Jos klubi haluaa voittoa, niitten täytyy onnistua täysin, FC Hakan epäonnistua.
HJK- FC Haka 17.6.2007, Finski
Jorfghk
2
207
Vastaukset
- NUMERO 12
HELPOTTI KEKEN OLOA HUOMATTAVASTI KUN HAKA KAATU..MOLEMMAT OVAT SUOSIKKEJANI TEPSIN JA FC LAHDEN LISÄKSI SEKÄ IFK MARIEHAMNIN
- MMS
HAKA.TPS
JA YKKÖSESTÄ
POPA
MIKKELIN PALLOILIJAT
JA SITTEN ITÄLOHKOSTA
JIIPEE
JA LÄNSILOHKOSTA
RAUMAN PALLOIIROT
JA LIIGASTA HJK
SEKÄ TPS
JA HAKA...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836