ohhoh, pikku lutka... part II

jäähdyttelijä

istuimme autossa. Tilanne oli hämmentävä. Kumpikin tiesi että tulossa olisi rankkaa seksiä, mutta ei sanonut mitään. Hieroin punaista kulliani. Olin himoissa mutta pieni latautumishetki kyllä kelpaisi, ja eiköhän se hoituisi. "Ulos autosta. Haluan maistaa sun pillua." "Okei." Tyttö tumppasi tupakan ja nousimme ulos. Tyttö seisoi odottavan näköisenä, ja minä nautin upean vartalon katselemisesta. Harmaat, tiukat, matalalantioiset caprit täyttyivät täydellisesti hänen muodoistaan. Herkullisen pyöreä perse suorastaan kutsui luokseen -stringien linjat näkyivät housujen läpi. Avasin vetoketjun ja vedin tytön housut nilkkoihin. Vaaleansinisissä stringeissä näkyi pieni tummentuma edessä -tyttöhän oli jo märkänä. Hmm, sehän nauttii tästä, mietin ja päätin etten anna hitustakaan armoa.

"Nojaa konepeltiin ja pyllistä" komensin ja tyttö asettui haluttuun asentoon. koroliset sandaalit saivat herkulliseen perseen näyttämään vieläkin paremmalta. Hieroin teinin pillua rajusti stringien päältä, vastauksena oli hiljainen ynähdys. Stringeissä oli sivuilla vain narut ja kiihottunen repäisin ne rajusti pois. tyttö kiljaisi ja heitin ratkenneet pikkupöksyt maahan "Lisätään laskuun." tokaisin. hieroin vielä kädellä ja tunsin, että karvaa oli vain pienen tupsun verran, mmm. Pillu tuoksui ja tunsin valtavanhalun maistaa sitä. Siispä kyyristyin ja muutaman märän suudelman jälkeen upotin kieleni tytön pilluun.. ahh, maistui juuri oikealta, suolaiselta ja makealta -silkalta kiimalta. Kuljetin kieltäni sisään ja ulos ja leikin klitoriksella. Ahh, että sitten rakastan pillun nuolemista. Kuulin tytön voimistuvan ähinän ja tunsin vavahtelun. Nuolin minkä jaksoin enkä olisi malttanut lopettaa. Huomasin kuitenkin että kyrpäni oli taas jäykkänä. Nousin ylös tunkien yhä kahta sormea syvälle tiukkaan ja kuumaan pilluun. Äänestä ja tärinästä päätellen tyttö oli orgasmin partaalla. Siispä jatkoin sormilla runkkaamista kunnes tyttö ulvahti ja vävähti hurjana. Vedin pillunesteistä märät sormeni ulos ja työnsin niitä tytön suulle. Tyttö käänsi päätään ja katsoi kysyvästi, hieman pelokkaan oloisena. "Tästähän sulle maksetaan." Muistutin ja tyttö nuoli sormeni puhtaiksi.

Työnsin tyttöä enemän konepllin päälle, jotta perse noususisi kaluni tasolle ja rullasin samalla kortsun päälle. Otin tukevasti tytön lantioista kiinni ja vein kaluni pillun huulille. Upotin kalun pään hitaasti sisään ja sen jälkeen ilman varoitusta survaisin koko kyrpäni rajusti sisään. Reilu sentti kalunvartta jäi vielä pinen pillun ulkopuolelle. Tyttö kiljaisi ja uikutti, kun kiristin tahtia. Auton jouset vinkuivat kun nussin armotta tätä teinilutkaa takaapäin. Oma ähkintäni ja puhkuntani jäi tytön ulinan ja kiljunnan alle. Nussin minkä jaksoin ja tuntui mahtavalta, aahh.. tyttö puri huulta pidätellääkseen huutojaan, mutta läimäytin avokämmenellä ruskettunutta pakraaa ja ulvonta alkoi taas. Jatkoin syvälle painumista ja aloin taas tuntea olevani lähellä täyttymystä kun katseeni osui tytön pieneen peräaukkoon. Muistin mitä sovimme. Täytyihän hinnalle saada vastinetta.

Kostutin peukaloni suussa ja samalla kun nain yhä pillua hieroin peukalon päällä anusta. Hämmentynyt tyttö hiljeni hetkeksi ja kääntyi taas katsomaan pelokkaan kysyvästi. Iskin vain silmää ja jatkoin. Tyttö vapisi taas orgasmin pauloissa hetken, kunnes sitten vedin kaluni hitaasti ulos. Leikittelin terskalla vielä heken pillun huulilla. Tyttö huoahti ja alkoi nousta asennostaan, mutta työnsin hänet takaisin. "Maksoin koko hoidosta, muistathan." Työnsin sormeni tytön perseeseen ja vastauksena oli kiljahdus. Anus oli kireä mutta kyllä sinne kalu mahtuisi, kun vähän tunkisi. "Valmiina, pikku lutka, nyt saat iso kalun pyllyyn." uhittelin leikkisästi "Joo joo, laita se nyt sinne vaan.." kuului kummallinen vastaus "..mutta varovasti."
Työnsin sykkivää kaluani tytön peräreikää vasten. Aluksi ei tullut mitään ja liukas kyrpä ei millään uponnut reikään. Mutta sitten sitä luiskahti sinne vauhdilla monta senttiä. Tyttökiljui kovempaa kuin aiemmin, suorastaan karjui. Nyt työntäsin kyrpäni tappiin asti. upotin kalua anaaliin sentti sentiltä, hitaasti mutta tahtia koventaen. Tyttö alkoi hieroa pilluansa kiivaasti ja ulvoi hurjana. Perse oli tiukka ja kuuma -siis todella tiukka. Pikkuhiljaa aloin nussimaan sisään ja ulos, vahvoin liikkein. Ahh- Perse ei tuntunut paremmalta kuin pillu, mutta eläimellisen nautinnon ja tuskan rajoilla ulvova tyttö ja ajatus siitä että nain jotain teinihuoraa säälimättä perseeseen, kiihotti valtavasti. Karjuin itsekin naidessani peräreikää jo kiivaasti, tunsin että aloin tulla -ja todella kovaa. Tämän lutkan perse imisi viimeisetkin mehut! Nopeutin tahtia kun mahtava orgasmi oli tulosssa.. AAAAAAAAGH! Vedin kyrpäni vauhdilla ulos, kondomi jäi anukseen ja roiskaisin valtavan lastin tytön selälle. Sperma lätisi uskomattomassa kaaressa topille ja blondille tukalle asti. AAghhh.. Otin tukea konepellistä ja huohotin. Viimeiset spermatipat valuivat kalultani tytön persvaolle.. aahh. Nykäisin kortsun pois kireästä anuksesta ja heitin sen maahan. Pyyhin spermat tytön vaosta kahteen sormeeni ja käskin tytön taas nuolla sormet puhtaiksi. Uupunut tyttö läsähti konepellille kun päästin hänestä irti. Noukin lompakkoni maasta ja otin sieltä kakskymppisen. Kiersin sen rullalle ja työnsin sen tytön yhä märkään anukseen. "Siinä on vähän tippiä." Vedin tytölle housut jalkaan.

Tyttö poltti taas tupakan ja istuimme autoon. Kaivoin 140 euroa lompakostani ja ojensin ne tytölle. "Palkka hyvästä työstä." Annoin vielä yhden kakskymppisen. "Luulisi tällä yhdet pikkupöksyt saavan." Irvailin "Ja jos jää yli, osta vaikka dildo." "Mulla on jo." vastasi tyttö ja naurahti. Sitten tyttö purskahti nauramaan. Ehkäpä jännitys purkautui sillä tavalla. "Mikäs noin naurattaa" ihmettelin. Tyttö kikatteli yhä "Ei mikään. Viimenen asia mitä kundikaveri tänään mulle sano ku tapeltiin oli 'vitun huora'" Niin, hymähdin itsekin. Sehän sinä olit. Likainen pikku huora.


Ps. tytöt, jos tarina nappas, ni laittakaa vastauksia. Jos vaikka mailailtas..

21

18752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • länsisuomesta

      sä oot tainnu käydä oikeesti länsisuomessa ku just tuollasia muijia tää paikka on pullollaan :D

      "..noloo, mutta hakisitsä.."

      "työnnä se ny vaan sinne.."

      "Ei mikään. Viimenen asia mitä kundikaveri tänään mulle sano ku tapeltiin oli 'vitun huora'"

      kuulostaa just niinku olisit mun yhtä kaveria pannu :)

    • sexsybejbe

      toi oli mahtava.uuh.oli ihanaa lukee tota ja tyydyttää ittee..jos kiinnostaa mailaileppas ;)

    • dj girl

      tosi mukava tarina...tykkäsin kovasti..!!:)

    • Jaana

      Oli tosi hyvä tarina. Mua ainakin kiinnostais jutella sun kanssa..mailailetko?

    • Wumderbar

      Sä oot käyny seinäjoella! (arvaus, jos oot käyny). Vähän samanlainen kokemus on mullakin, tosin ei yhtä rivo, mutta spermat kurkkuun kaljojen hakemisesta kuitenkin. Loistava tarina.

      • jäähdyttelijä

        Pitäisköhän maamme neitokaisten tilasta huolestua kun jengi tunnistaa tarinan miljöön millon miksikin Suomen kolkaksi. Kivaa, pääsee siis jatkossakin nauttimaan pikku lutkien "vastapalveluksista" :D

        Noh, arvailkaa vaan lisää.. voin sitten joskus kertoa ;)


      • kaljanostaja

        ota yhteyttä muhun nii mä haen sulla kaljat kuha otat multaki suihin =D . [email protected]


    • Poju

      saanenko kysyä että ootko koskaan muulloin tänne kirjoitellut?

      • jäähdyttelijä

        Hahaa, itse asiassa olen.. ja nyt voin luvata että kirjotan vielä.. ;)


    • Bitch

      Laitahan mailia tulemaan... minkäikänen oot?

      • Bitch

    • *Diva'*

      Ohhoh, poika osaa kirjoittaa! Kuinkas vanha mahdat olla? Mulle kelpaisi sama hoito, en tosin vaadi siitä rahaa ;). Mailailepa!

    • pikku lutka

      Just tällaisia tarinoita mä oon odotellut... Kunnoin toimintaa ja peppupanoa! Hyvä hyvä! :)

    • jjj

      onhan tuo ihan jees jos tykkää alistaa naisia.. ei oikeen muuten nappaa...

    • Gti

      Mun kiimanen pikkupillu ainakin kostu niin vitusti tosta, et oli pakko runkata orgasmi...Olen tosi tuhma tyttö...sun likanen pikkulutka!!!


      [email protected]

    • .....

      hyvä hyvä hyvä!!

    • sexstar
    • *PlayBoyPupu*

      Toi sun tarinas oli aivan älyttömän hyvä! mä diggasin tosi paljon... jos sä oot teineistä kiinnostunu ni täs on ainaki yks kuva löytyy netistä... jos sua kiinnostaa ;)

    • *PlayBoyPupu*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe