Löytyykö kyseisen roolipelin kirjaa suomenkielisenä?
Call of Cthulhu -roolipeli
7
2101
Vastaukset
- Thaumi
Onhan minulla tuolla kirjahyllyssäni suomennettu Cthulhu. Sitä taitaa olla vaikea saada nykyään kai? Ehkä kannattaa kysyä ihan roolipeliliikkeistä tai laittaa ostoilmoitusta kehiin...
- Möhkyrä
Kun yö ukkoset tuleepi,ja jännitystä tulee ilmaan
- dhole
Pelin 4. laitos käännettiin joskus 90-luvun keskivaiheilla, mutta taitaa olla jo ajat sitten loppuunmyyty. Kuvitus oli paikoitellen hieman suttuista ja käännös joiltain osin ontuvahko (nightgaunt=yöluihu, dimensional shambler=ulottuvuuksien laahustaja). Viides laitos on muutenkin laadukkaampi, joten kannattaa hankkia se.
- wartsa
Paljonkos mahtaisi olla Call Of Cthulhu:n 1. Painoksen arvo? Sattui löytymään kaapin pohjalta..
- collpollyhalli
wartsa kirjoitti:
Paljonkos mahtaisi olla Call Of Cthulhu:n 1. Painoksen arvo? Sattui löytymään kaapin pohjalta..
mulla ainakin sain 100€
- Al Asif
wartsa kirjoitti:
Ei sitä enää kannata myydä kun olet sen jo lukenut ja sanityt siitä saanut.
- ggghgggggggggggggggg
mä myyn kirjan eurolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713645- 1683174
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723094Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502801- 251964
- 241881
- 301666
- 1741660
- 421362