Yritättekö olla kuin Paris Hilton? Haluaisitteko olla samanlaisia? Kopioitteko häntä?
Itse haluaisin olla kuin Paris, koska rakastan häntä.. Pitäis blondata hiukset ja laihduttaa ym.. Ja olla muutenkin samankaltainen. Bilettämään.. :))
Yritätkö olla kuin Paris?
9
998
Vastaukset 9
- no haluan
olla itseni kaltainen.
- tsiuh
Ei ihme, että maailma on menossa yhä skitsompaan suuntaan, kun nuorisolla on näinkin ylevät ja älykkäät päämäärät. Toivottavasti löytyy myös niitä, joilla oikeasti liikkuu päässä jotain.
- enkä halua
- en halua olla rattijuoppo
- en halua ajaa kortitta
- en halua pakoilla rangaistustani
- en halua olla bilehile
Haluan olla vastuullinen aikuinen ihminen.- gfggfdgfdfd
sä oot niin köyhä.
- nii NÄÄS
gfggfdgfdfd kirjoitti:
sä oot niin köyhä.
gfffpla plaa. Oletko seuraillut uutisia vai elätkö vain fantasioissasi.
- neuvotar
Blondaa vain hiuksesi, laihduta ja pukeudu seksikkääksi. Mutta älä törttöile, äläkä lorvi vaan opiskele hyvä ammatti. Kauneus ja järki voivat kulminoitua myös samassa päässä.
Kaunis ja seksikäs saa olla - tyhmä ei!- olla
kuka kieltää?
- ooö
olla kirjoitti:
kuka kieltää?
tummat hiukset tätä nykyä ? Tai no...Suomessa uo lehdet ilmestyvät niin jäljessä aina että kun meillä luetaan lehdestä että " Paris värjäsi hiuksensa tummiksi" niin jenkeissä hän saattaa ollaa jo blondi tai vaikka punapää jälleen.
- Hihihihiihiii
Ei mulle ainakaan toi provo mene läpi, mutta ilmeisesti joku ottaa tosissaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680