Galilei 2 apua!

galilei fani

Olen siellä linnassa siinä huoneessa missä on piikki hauta mutta en pääse siitä mekanoidista eroon. Vihjeet kansiossa sanotaan että käytä soraa mutta miten sitä käytetään koska vaikka laitan soraa tielle tai puhallan sen päälle se ei auta. Mitä pitää tehdä?

Kiitos etukäteen!

Ps. Vastaan kysymyksiin jos laitatte tästä pelistä.
Vastaan sellasiin mitkä koskee pelin läpipääsyä ja jotka sijoittuvat ennen tota kohtaa missä itse olen.

10

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Demn

      Eli siis.. sinun pitää Eveliinalla imeä itä hiekkaa kärsään ja purskauttaa se hiekka siihen kohteen mitä reittiä se mekanoidi liikkuu. Eli sellaista neliö. Siihen tiellä purskautat ne. Sitten se kaatuu ja sinun pitää päästä tämän piikkihaudan yli. Jos tarvitset apua, niin kysele lisää. :)

    • 123

      Hei mulla olis semmonen kysymys, että miten saan sen kylpyankan pyytämään sitä jotain kylpyammetta itselleen?
      Tiiän että semmonen pitää kaivaa, mutta mitenhän se onnistuu kun ankan portti on kiinni ja kun menee portin eteen, porukka sanoo vaan että "Kas, ankka on pihamaalla." ja "Kylpylelut eivät vain ole kovin sosiaalisia." :D

      Apua oikeesti kaivataan, vinkit olen katsonut jo, mutta niistä ei ollut apua :/

      • 123

        arvoitus ratkaistu.. ja ratkaisu oli ihan nenän alla :P


      • galilei fani

        Siis ku se galilei osaa työntää ja vetää kiviä, niin työnnä se portti auki niin asia helpottuisi:) mulla se ainakin toimi


    • Will

      Tarvin tosiaanki apua ennen sitä kohtaa mis sä oot nyt. en tiiä mistä saa karvassienen ja neliapilan. ja miten täst jatketaa ku oon tääl lampaiden luona nyt.

      • kat-ju

        karvassienen saa, kun menet sen kylän taakse olevaan paikkaan ja siellä on semmonen rinki niitä sieniä niin kasvatat siihen äkkitammen terhosta puun. ja kaadat sen niin pääset kuilun yli ja tulet suolle jossa on kompassikukka joka näyttää sulle suunnan sen karvassienen luo.

        Itse etsin neliapilaa ja ankalle on kaivettu allas, mutta miten saan vettä? tiedän että pitää ottaa pumpusta, mutta aina kun työnnän sitä galileilla niin pumpusta kuuluu vaan pihinää?!
        Auttakaa joku pliis!


      • 12345678910
        kat-ju kirjoitti:

        karvassienen saa, kun menet sen kylän taakse olevaan paikkaan ja siellä on semmonen rinki niitä sieniä niin kasvatat siihen äkkitammen terhosta puun. ja kaadat sen niin pääset kuilun yli ja tulet suolle jossa on kompassikukka joka näyttää sulle suunnan sen karvassienen luo.

        Itse etsin neliapilaa ja ankalle on kaivettu allas, mutta miten saan vettä? tiedän että pitää ottaa pumpusta, mutta aina kun työnnän sitä galileilla niin pumpusta kuuluu vaan pihinää?!
        Auttakaa joku pliis!

        ränkkää sitä vipua niin kauan ku jaksat, sielt pitäis vähän ajan pääst tulla vettä.


    • galilei fani

      miten mä saan sellasen lampaan sfinskin luokse??? Ois kiva tietää:)

    • huttunen.maria

      Moi. Mä oon päässy Galilei 2 Velhon linnaan ja löytänyt huoneen, jossa se on ommellut. Miten mä pääsen siitä nostoportista, ennen kuin se laskeutuu takaisin alas? Pitääkö siihen portin avaavan vivun päälle jäädä seisomaan, vai pitääkö lattiaa jäädyttää ikkunasta tihkuvalla kuumalla vedellä?

    • Apua!

      Miten saan puuta sille myyrälle. Äkkitammen kasvattaminen ei onnistu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe