Galilei 2 apua!

galilei fani

Olen siellä linnassa siinä huoneessa missä on piikki hauta mutta en pääse siitä mekanoidista eroon. Vihjeet kansiossa sanotaan että käytä soraa mutta miten sitä käytetään koska vaikka laitan soraa tielle tai puhallan sen päälle se ei auta. Mitä pitää tehdä?

Kiitos etukäteen!

Ps. Vastaan kysymyksiin jos laitatte tästä pelistä.
Vastaan sellasiin mitkä koskee pelin läpipääsyä ja jotka sijoittuvat ennen tota kohtaa missä itse olen.

10

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Demn

Eli siis.. sinun pitää Eveliinalla imeä itä hiekkaa kärsään ja purskauttaa se hiekka siihen kohteen mitä reittiä se mekanoidi liikkuu. Eli sellaista neliö. Siihen tiellä purskautat ne. Sitten se kaatuu ja sinun pitää päästä tämän piikkihaudan yli. Jos tarvitset apua, niin kysele lisää. :)

• 123

Hei mulla olis semmonen kysymys, että miten saan sen kylpyankan pyytämään sitä jotain kylpyammetta itselleen?
      Tiiän että semmonen pitää kaivaa, mutta mitenhän se onnistuu kun ankan portti on kiinni ja kun menee portin eteen, porukka sanoo vaan että "Kas, ankka on pihamaalla." ja "Kylpylelut eivät vain ole kovin sosiaalisia." :D

Apua oikeesti kaivataan, vinkit olen katsonut jo, mutta niistä ei ollut apua :/

• 123

arvoitus ratkaistu.. ja ratkaisu oli ihan nenän alla :P

• galilei fani

Siis ku se galilei osaa työntää ja vetää kiviä, niin työnnä se portti auki niin asia helpottuisi:) mulla se ainakin toimi

• Will

Tarvin tosiaanki apua ennen sitä kohtaa mis sä oot nyt. en tiiä mistä saa karvassienen ja neliapilan. ja miten täst jatketaa ku oon tääl lampaiden luona nyt.

• kat-ju

karvassienen saa, kun menet sen kylän taakse olevaan paikkaan ja siellä on semmonen rinki niitä sieniä niin kasvatat siihen äkkitammen terhosta puun. ja kaadat sen niin pääset kuilun yli ja tulet suolle jossa on kompassikukka joka näyttää sulle suunnan sen karvassienen luo.

Itse etsin neliapilaa ja ankalle on kaivettu allas, mutta miten saan vettä? tiedän että pitää ottaa pumpusta, mutta aina kun työnnän sitä galileilla niin pumpusta kuuluu vaan pihinää?!
        Auttakaa joku pliis!

• 12345678910
        kat-ju kirjoitti:

karvassienen saa, kun menet sen kylän taakse olevaan paikkaan ja siellä on semmonen rinki niitä sieniä niin kasvatat siihen äkkitammen terhosta puun. ja kaadat sen niin pääset kuilun yli ja tulet suolle jossa on kompassikukka joka näyttää sulle suunnan sen karvassienen luo.

Itse etsin neliapilaa ja ankalle on kaivettu allas, mutta miten saan vettä? tiedän että pitää ottaa pumpusta, mutta aina kun työnnän sitä galileilla niin pumpusta kuuluu vaan pihinää?!
        Auttakaa joku pliis!

ränkkää sitä vipua niin kauan ku jaksat, sielt pitäis vähän ajan pääst tulla vettä.

• galilei fani

miten mä saan sellasen lampaan sfinskin luokse??? Ois kiva tietää:)

• huttunen.maria

Moi. Mä oon päässy Galilei 2 Velhon linnaan ja löytänyt huoneen, jossa se on ommellut. Miten mä pääsen siitä nostoportista, ennen kuin se laskeutuu takaisin alas? Pitääkö siihen portin avaavan vivun päälle jäädä seisomaan, vai pitääkö lattiaa jäädyttää ikkunasta tihkuvalla kuumalla vedellä?

• Apua!

Miten saan puuta sille myyrälle. Äkkitammen kasvattaminen ei onnistu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe