Jó napot!
Mitä kautta ootte saanut Budapestiin halvimmat lennot? Tartten vaan pelkän menon kun meen pitemmäks aikaa ja löytämäni halvin suora lento on veroineen 114 euroa, se on Blue1:n kautta. Kertoilkaa jos tiedätte mahdollisia halvempia reittejä. Kiitos!
Mistä halvimmat
5
941
Vastaukset
- olla
suora lento? Tampere - Frankfurt - Budapest oli tosi edullinen. Frankfurt Budapest paras 0,01 euroa. Samoin Ryanairin T:re - Lontoo - Budapest.
Tosin Frankfurtin kone Budapestiin lähtee 10 minuuttia ennen kuin T:reen kone laskeutuu. Seuraavan yhteyslennon lähtöön oli muistaakseni 9 tuntia.- AP.
Vähän aika sitten kattelin kans tota Frankfurtin kautta lentoa, mut eipä ollu sitäkään enää Ryanairin listoilla. Vaihtoaikakin ois ollu melkein vuorkokausi. :D Budasta ei ollu näköjään lentoja kun kahteen paikkaan enää. Mut ehkä toi suora lento on silti kivempi ja säästää ainakin aikaa ja vaivaa.
- matkustanut
Olin tosi tyytyväinen matkustaessani Malevin koneella Budapestiin. Meno-paluu 138euroa ja kaikki oli kyllä yhtä hienoa jos ei vielä parempaa kuin Finnairilla!
- veeeera
Tunteja selattuani koneella edullisia hintoja tajusin vihdoin katsoa malevin sivuilta, ja yllätyksekseni sieltä oli todella edullisia lentoja seuraavan viikon lennoille. Millään muulla ei päässyt niin halvalla. Olen niin iloinen että päätin jo ryhtyä kanta-asiakkaaksi. Mutta ehkäpä pitäisi testata se airline ekaksi.
- on...
veeeera kirjoitti:
Tunteja selattuani koneella edullisia hintoja tajusin vihdoin katsoa malevin sivuilta, ja yllätyksekseni sieltä oli todella edullisia lentoja seuraavan viikon lennoille. Millään muulla ei päässyt niin halvalla. Olen niin iloinen että päätin jo ryhtyä kanta-asiakkaaksi. Mutta ehkäpä pitäisi testata se airline ekaksi.
Olen lentänyt Malevilla parikymmentä vuotta Unkariin. Alkuaikoina tärisevillä Tupoleveilla. Viime syksynä kun olin menossa kansannousun 50-vuotisjuhliin niin sinä päivänä ei mennyt kuin Finnair, onneksi menivät lakkoon ja sain siirrettyä matkaani päivän myöhemmäksi. Panzio Gödöllössä ja autovuokraamo olivat joustavia ja Malev vei Finnairin lipuilla Unkariin. Parin viikon kuluttua uudestaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024497Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821257- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826