pitäisi saada vuoden 1998 corollaan kasettisoittimen tilalle cd soitin, mutta vanhan mankan irroitus ei onnistu. onko vinkkejä? jostain syystä googlekaan ei tahdo oikein auttaa.
Corollan radion irroitus
11
3702
Vastaukset
- käynyt...
Toyota-kerhon sivuilla? Siellä on ohjeita.
http://www.fintoys.net/forum/ - nuori mannepoika
Tarjoa pojalle tupakkiaski siitä tiedosta, miten ko. radio irrotetaan. Ovat ammattimiehiä.
- corolla93
Itsellä ainakin omassa 93-mallin corollassa oli mankka kiinni sieltä takaa ruuveilla, piti irroitella muoviosia ympäriltä että sai mankan vaihdettua.
- JiiKooo
Kiitoksia vinkeistä, turhaa kuitekin purin puolet autosta, vanhan mankka oli pikalukoilla kiinni sivuiltaa. Heti mankan sivuilla on neljä sisäänpainuvaa kytkintä, jotka painamalla kone tulee vetämällä ulos.
Johdot ei tietenkään sopineet uuteen, mutta biltemasta sai onneksi välikappaleen helposti.- O-ta76
Millainen se välikappale on eli onko pelkät johdot vai adapteri?
- Luulisin.niin
O-ta76 kirjoitti:
Millainen se välikappale on eli onko pelkät johdot vai adapteri?
- O-ta76
Luulisin.niin kirjoitti:
Mulla ei näy tuossa mankassa mitään pikairroitus klipsuja ja mankka kiinni tiukasti
- Leka8
Ei sitä saa irti kuin lekalla.
- eipä_kannata
100 euron autoon 200 euron soitin.
- ArnoltWartsenekker
Lyöt nyrkillä siihen kojelautaan kuin kalifornian ex kuvernattori,- ja sanot: "toimii aina!"
Näin soitin paskantaa itsensä ulos kojetaulusta ja pääset pällistelemään ja ihmettelemään sormi suussa, uuden asennuksen ylivoimaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153