tuntimittari

crossi

moi mistähän löytyy crossiin tuntimittareita ja sopuhintaan ? ja mikä ois hyvä sellainen kiitos !

20

2718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jammu-setä

...löytyy ainakin täälläpäin (keski-suomi) jo ihan noista MP-liikkeistä.. ktm:n mittarit ovat kuulemma parhaiten toimineet. hinta pyörii siinä 50 - 80€

• Tsaina rules

että mihin sitä tuntimittaria tarvii?

• jammu-setä

... käytetään OIKEAN crossipyörän huoltovälien seurantaan.. koska oikeassa motocrossissa pyörä on niin kovilla että sitä joudutaan huoltamaan ja vaihtamaan uusia laakereita, stefoja ja öljyjä vähänväliä..

mutta ei sinun kannata moisia murehtia, niillä kiinankäkkänöillä ei crossiradalla pääse edes yhtä kierrosta ehjänä eikä se siellä pellolla/mökillä körötellessä niin koville joudu että sitä joutuisi alkaa huoltaa yhtä usein. Johonkin samurai 110:iin tuntimittari on yhtä turha hankinta kuin vilkkuantenni matkapuhelimeen

• crossi
        jammu-setä kirjoitti:

... käytetään OIKEAN crossipyörän huoltovälien seurantaan.. koska oikeassa motocrossissa pyörä on niin kovilla että sitä joudutaan huoltamaan ja vaihtamaan uusia laakereita, stefoja ja öljyjä vähänväliä..

mutta ei sinun kannata moisia murehtia, niillä kiinankäkkänöillä ei crossiradalla pääse edes yhtä kierrosta ehjänä eikä se siellä pellolla/mökillä körötellessä niin koville joudu että sitä joutuisi alkaa huoltaa yhtä usein. Johonkin samurai 110:iin tuntimittari on yhtä turha hankinta kuin vilkkuantenni matkapuhelimeen

veit sanat suusta, kiitos tv honda mies

• Tsainarules
        jammu-setä kirjoitti:

Tiedonhaluni tämän asian kohdalta on nyt täysin tyydytetty.

• Epäilijä

• njet

• Tsaina rules

• asfas
        Tsaina rules kirjoitti:

tuo nimi jotenkin tutulta.
        Onkohan kyseessä todellakin sama henkilö?

Jammu on muute vankilassa, eikä hourulassa ja tuskin pääsee sieltä koskaan pois. Mun tietojen mukaan se ei oo saanu ees oikeutta anoo armahdusta...

• vankilassa
        asfas kirjoitti:

Jammu on muute vankilassa, eikä hourulassa ja tuskin pääsee sieltä koskaan pois. Mun tietojen mukaan se ei oo saanu ees oikeutta anoo armahdusta...

vaan tahdonvastaisessa hoidossa, lopun elämänsä. Vankeustuomionsa kärsi jo aikoja sitten. OffTopic?!?

• jammu-setä
        Tsaina rules kirjoitti:

tuo nimi jotenkin tutulta.
        Onkohan kyseessä todellakin sama henkilö?

...toisiaan varoo. just sun kaltasia tyttöjä varten mulla on oma häkki tuolla takapihalla :D
        ei muutakun tervetuloa, sullon mielelläni sut sinne ja puen batman asun päälle ja haen ruoskan käteen niin voidaan alkaa keskustelemaan kiinanmopoista.

• Tsaina rules
        jammu-setä kirjoitti:

...toisiaan varoo. just sun kaltasia tyttöjä varten mulla on oma häkki tuolla takapihalla :D
        ei muutakun tervetuloa, sullon mielelläni sut sinne ja puen batman asun päälle ja haen ruoskan käteen niin voidaan alkaa keskustelemaan kiinanmopoista.

...munaton oot.
        Siks kait pikkutytöt sua kiinnostaakin.
        Tuskin mitään muusta ymmärrätkään, niikuin krossimopoista yms...

• jammu-setä
        Tsaina rules kirjoitti:

...munaton oot.
        Siks kait pikkutytöt sua kiinnostaakin.
        Tuskin mitään muusta ymmärrätkään, niikuin krossimopoista yms...

eiköhän se ole jo aikamonelle kuitenkin selvinnyt kumpi meistä enemmän tietää siitä aiheesta jolle tämä palsta on pyhitetty :D

• Tsainarules
        jammu-setä kirjoitti:

eiköhän se ole jo aikamonelle kuitenkin selvinnyt kumpi meistä enemmän tietää siitä aiheesta jolle tämä palsta on pyhitetty :D

Vittuilullekko?
        Siihenhän ainakin sinä olet erikoistunut.

Jos täällä joku johonkin ongelmaan pyytää apua, niin etpä juuri vaivaudu, mutta annaskun tulee puhe halvoista krossimoposta, niin kylläpä tietämyksesi niiden huonoudesta pääsee loistamaan.

Kuule jammuseni. Eiköhän tuo kinuskin huonous ole kaikille ihan selviö, ilman sinun "asiantuntija" lausuntojasikin.
        Se vain on niin halpa, että jopa heikkouksista huolimatta se on parempi, kun ei mitään.
        Kiinankrossarin hinnalla kun saa tuskin edes tuntimittaria länsimopoon, joten eiköhän anneta vain kaikkien kukkien kukkia vaan, jopa sinun...

• jammu-setä
        Tsainarules kirjoitti:

Vittuilullekko?
        Siihenhän ainakin sinä olet erikoistunut.

Jos täällä joku johonkin ongelmaan pyytää apua, niin etpä juuri vaivaudu, mutta annaskun tulee puhe halvoista krossimoposta, niin kylläpä tietämyksesi niiden huonoudesta pääsee loistamaan.

Kuule jammuseni. Eiköhän tuo kinuskin huonous ole kaikille ihan selviö, ilman sinun "asiantuntija" lausuntojasikin.
        Se vain on niin halpa, että jopa heikkouksista huolimatta se on parempi, kun ei mitään.
        Kiinankrossarin hinnalla kun saa tuskin edes tuntimittaria länsimopoon, joten eiköhän anneta vain kaikkien kukkien kukkia vaan, jopa sinun...

...on, halpoja ovat joo. ei se huonous sinulle ainakaan selviö tunnu olevan kun suosittelet alotteleville crossareille tollasia pommeja joiden kanssa taatusti tulee vaikeuksia ja joilla ei surkeiden ominaisuuksien vuoksi saa minkäänlaista käsitystä millaista crossi harrastuksena olisi.

ja miksi jauhaa niistä tällä palstalla joka on tarkoitettu CROSSI JA ENDURO harrastajien kokemusten ja tietotaidon vaihtoon.

jos joku olisi kiinnostunut vaikkapa retkiveneilyharrastuksen aloittamisesta niin neuvoisitko hankkimaan myllymäen nettikaupasta jonkun vanhoista kumisaappaista ja muovipusseista sulatetun kumiveneen kun "se on vaan niin halpa"
        12.90 ja ei muutakuin omalle kanavaristeilylle!

• Tsaina rules

Eipä tippunut "asiantuntevaa" apuasi edes tälle 11v pojan äidille.
      Etkö kehdannut sille vittuilla vai?

• Tsainarules

...että silleen

• jammu-setä
        Tsainarules kirjoitti:

...että silleen

...tuli jo ensimmäisenä taikasanat että rahaa ei ole käytettävissä! sillon ei kannata aloittaa kyseistä harrastusta, koska se on kallis harrastus siitä ei päästä mihinkään.
        olen itse harrastanut oikeaa motocrossia vuosia ja tiedän että siihen on laitettava paljon rahaa kiinni.

Ei moottoriurheilu ole oikea laji jos ei pysty tai ole valmis panostamaan tuhansia euroja välineisiin, laitteisiin, laitteiden huoltoon ja polttoaineisiin yms yms..

Enkä ole missään vaiheessa väittänyt että minulla sitä olisi vaikka muille jakaa, teen paljon töitä rahoittaakseni harrastukseni elämiseni lisäksi ja joudun joka palkasta laittamaan todella ison osan esim. crossipyörään. se on vaan tingittävä sitten jostain muusta, esim kun ei vedä perskännejä joka viikonloppu kapakoissa niin säästyy jo aika pitkä penni..

• melkee bubba
        jammu-setä kirjoitti:

...tuli jo ensimmäisenä taikasanat että rahaa ei ole käytettävissä! sillon ei kannata aloittaa kyseistä harrastusta, koska se on kallis harrastus siitä ei päästä mihinkään.
        olen itse harrastanut oikeaa motocrossia vuosia ja tiedän että siihen on laitettava paljon rahaa kiinni.

Ei moottoriurheilu ole oikea laji jos ei pysty tai ole valmis panostamaan tuhansia euroja välineisiin, laitteisiin, laitteiden huoltoon ja polttoaineisiin yms yms..

Enkä ole missään vaiheessa väittänyt että minulla sitä olisi vaikka muille jakaa, teen paljon töitä rahoittaakseni harrastukseni elämiseni lisäksi ja joudun joka palkasta laittamaan todella ison osan esim. crossipyörään. se on vaan tingittävä sitten jostain muusta, esim kun ei vedä perskännejä joka viikonloppu kapakoissa niin säästyy jo aika pitkä penni..

jammu-setä puhuu asiaa. ilman alkoholia ja kännejä säästyy paljon rahaa, minkä voi sijoittaa esim. crossiin. ja kaikille, jotka eivät sitä tienneet, niin crossissa todellakin vaaditaan myös fyysistä kuntoa. Jos jaksaa vetää esim 30min samaa rataa ilman taukoja, on jo todella kova jätkä.

• crossi

kiitos ASIALLISISTA vastauksista ??????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe