Mitä tarkoittaa kun valmet 605:den perässä on teksti glox, liityykö glox jotenkin vaihteistoon vai...??
valmet 605 glox
12
9422
Vastaukset
- se meinaa
Kun vallun tuotantolijalla tulee vallun voimansiirrosta liian äänekäs(voimansiirto gloksuu)liitetään tyyppimerikin jälkeen tuo glox merkki ,uuden koneen mukana tulee myös sillon hyvät kuulosuojaimet.Oikeilla jälillä oot kun eppäilit vaihteistoon liittyvän.
- ahve
osta valamet niin ei enää valkoisia sormia
- mä vaa
se on se hytin malli.
- japsku
GLX hytti normi varusteilla
GLOX ylentävä pikavaihde lisänä
GLTX alentava pikavaihde lisänä - luuloisisjn
Kaikissa klokseissa mitä mä oon nähny on ollu metsäohjaamo.
- kasaamassakin...
valmettiin pistettiin tehtaalla ylentävä pika vaihde eikä alentava...
- miten on
Onko se pikavaihde sähkönen ja kuinka on niissä ollu vikoja? kestääkö vaihteisto yleensä 605:ssa?
- Nimetön
Glox tarkoittaa juuriki sähköstä lootaa,hyvin kuulema on kestäny yhdellä kyläläisellä tuomonen 605 Glox,hyvä kone!
- zallu
X= kaksinopeuksinen voiman ulosotto. Jos viimeinen kirjain on Z = ns. ajovoimanotto malli
- mettähytti
GL on metsäohjaamo(kääntyvä penkki, eteen kipattava ratti), O on ylentävä pikavaihde, X on ulosoton nopeudet 540/1000 kahdella tapilla. Vai onko vain yksi tappi? GL hytti tuli vakioksi kait vuodesta 85.
- hape
se on kopin malli
- mefrjbgrf
de känns braa jee aaaahah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046