Äkkilähdöt ja juhannus

MiaT

Taas kysymys äkkilähdöistä... Onko juhannukseksi odotettavissa jotain erikoistarjouksia? Suomalaiset kun tyypillisesti eivät tahdo kotivesien ja kokon ääreltä juhannuksena poistua... :)

Oletteko siis kiinnittäneet aiempina vuosina huomiota, olisiko juhannukseksi (erityisen) edullisia äkkilähtöjä? Havittelemaani kohteeseen on matkatoimiston mukaan yli 20 paikkaa vielä vapaana...

6

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22.6.

      Lähdemme Espanjaan perjantaina ja huomasimme, että samaiseen hotelliin on matkoja vielä jäljellä ja hieman halvemmalla n. 100e/hlö elikkäs ei ne nyt mitenkään hurjasti ole vielä laskenut Finnmatkojen sivuilta. Hotellissa on vielä runsaasti huoneita, johtuneeko koska on neljän tähden hotelli vai mistä? En tiedä. Olettaisin että halpemisi lähipäivänä, koska lento pian

      • minusta on

        ole sinusta 100 euroa paljon? Paljonko se on mummon markoissa? Minusta 100 euroa Kanarian lipussa on hurja alennus.Sillä pärjää 2 h 2 päivcää perillä syöden ja juoden.


      • näin on

        että onko sinusta 4 tähteä se syy että on liian hieno ja siksi ei ole kaikki paikat täynnä? On suuri vaara että hotellissa on joku muu pielessä, esim. sijainti jne. 4 tähteä vastaa euroopassa 2 tasoa että sinäkin tiedät.


      • tiedoksi =)
        näin on kirjoitti:

        että onko sinusta 4 tähteä se syy että on liian hieno ja siksi ei ole kaikki paikat täynnä? On suuri vaara että hotellissa on joku muu pielessä, esim. sijainti jne. 4 tähteä vastaa euroopassa 2 tasoa että sinäkin tiedät.

        Olen siis Espanjaan menijä =). Totta, että onhan se 100e paljon, mutta lähinnä mietin vain että myyvätkö lennon sikahalvalla mikäli lähtiöitä ko paikkaan ja hotelliin ei ole?

        Tiedän myös tähtiluokitusjärjestelmän itse matkatoimistossa työskennellessä ja sen verran voin sanoa, että Espanjan neljä tähteä ei vastaa kaksi plussaa, kuten eräs täällä väitti. Tietenkin näissä hotelleissa on eroja ja niiden sijainti jne vaikuttavat. Itse mietiskelin asiaa vain siksi, että hotelli on vuoden vanha elikkäs aika uusi ja ei hyvä sijainti ja matkakaan ei tajuttoman kallis...Olen tänä vuonna käynyt hotellissa ja se on melko viehko, mutta eihän se kaikkia varmasti miellytä - joku haluaa vanhempaan, aidompaan tunnelmaa ja henkeä.

        Matka lähenee,toivottavasti ilmat hellivät meitä! Mukavaa kesänjatkoa!


      • edelliseen
        tiedoksi =) kirjoitti:

        Olen siis Espanjaan menijä =). Totta, että onhan se 100e paljon, mutta lähinnä mietin vain että myyvätkö lennon sikahalvalla mikäli lähtiöitä ko paikkaan ja hotelliin ei ole?

        Tiedän myös tähtiluokitusjärjestelmän itse matkatoimistossa työskennellessä ja sen verran voin sanoa, että Espanjan neljä tähteä ei vastaa kaksi plussaa, kuten eräs täällä väitti. Tietenkin näissä hotelleissa on eroja ja niiden sijainti jne vaikuttavat. Itse mietiskelin asiaa vain siksi, että hotelli on vuoden vanha elikkäs aika uusi ja ei hyvä sijainti ja matkakaan ei tajuttoman kallis...Olen tänä vuonna käynyt hotellissa ja se on melko viehko, mutta eihän se kaikkia varmasti miellytä - joku haluaa vanhempaan, aidompaan tunnelmaa ja henkeä.

        Matka lähenee,toivottavasti ilmat hellivät meitä! Mukavaa kesänjatkoa!

        Matkatoimistokohtainen siis tuo äkkilähtöhintojen myyminen elikkäs toiset myyvät toisille yhtiöihin, toiseen maahaan matkoja, mikäli markustaja ei tule Suomesta jne, mutta en tiedä näistä Suomen aurinkomatkojen ja t.borgin tavoista ja en ole aikaisemmin niitä seurannutkaan.


    • yksin matkaaja

      moikka missä hinoissa olisi espanja juhannus yksi matkustaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe