Taas kysymys äkkilähdöistä... Onko juhannukseksi odotettavissa jotain erikoistarjouksia? Suomalaiset kun tyypillisesti eivät tahdo kotivesien ja kokon ääreltä juhannuksena poistua... :)
Oletteko siis kiinnittäneet aiempina vuosina huomiota, olisiko juhannukseksi (erityisen) edullisia äkkilähtöjä? Havittelemaani kohteeseen on matkatoimiston mukaan yli 20 paikkaa vielä vapaana...
Äkkilähdöt ja juhannus
6
1333
Vastaukset
- 22.6.
Lähdemme Espanjaan perjantaina ja huomasimme, että samaiseen hotelliin on matkoja vielä jäljellä ja hieman halvemmalla n. 100e/hlö elikkäs ei ne nyt mitenkään hurjasti ole vielä laskenut Finnmatkojen sivuilta. Hotellissa on vielä runsaasti huoneita, johtuneeko koska on neljän tähden hotelli vai mistä? En tiedä. Olettaisin että halpemisi lähipäivänä, koska lento pian
- minusta on
ole sinusta 100 euroa paljon? Paljonko se on mummon markoissa? Minusta 100 euroa Kanarian lipussa on hurja alennus.Sillä pärjää 2 h 2 päivcää perillä syöden ja juoden.
- näin on
että onko sinusta 4 tähteä se syy että on liian hieno ja siksi ei ole kaikki paikat täynnä? On suuri vaara että hotellissa on joku muu pielessä, esim. sijainti jne. 4 tähteä vastaa euroopassa 2 tasoa että sinäkin tiedät.
- tiedoksi =)
näin on kirjoitti:
että onko sinusta 4 tähteä se syy että on liian hieno ja siksi ei ole kaikki paikat täynnä? On suuri vaara että hotellissa on joku muu pielessä, esim. sijainti jne. 4 tähteä vastaa euroopassa 2 tasoa että sinäkin tiedät.
Olen siis Espanjaan menijä =). Totta, että onhan se 100e paljon, mutta lähinnä mietin vain että myyvätkö lennon sikahalvalla mikäli lähtiöitä ko paikkaan ja hotelliin ei ole?
Tiedän myös tähtiluokitusjärjestelmän itse matkatoimistossa työskennellessä ja sen verran voin sanoa, että Espanjan neljä tähteä ei vastaa kaksi plussaa, kuten eräs täällä väitti. Tietenkin näissä hotelleissa on eroja ja niiden sijainti jne vaikuttavat. Itse mietiskelin asiaa vain siksi, että hotelli on vuoden vanha elikkäs aika uusi ja ei hyvä sijainti ja matkakaan ei tajuttoman kallis...Olen tänä vuonna käynyt hotellissa ja se on melko viehko, mutta eihän se kaikkia varmasti miellytä - joku haluaa vanhempaan, aidompaan tunnelmaa ja henkeä.
Matka lähenee,toivottavasti ilmat hellivät meitä! Mukavaa kesänjatkoa! - edelliseen
tiedoksi =) kirjoitti:
Olen siis Espanjaan menijä =). Totta, että onhan se 100e paljon, mutta lähinnä mietin vain että myyvätkö lennon sikahalvalla mikäli lähtiöitä ko paikkaan ja hotelliin ei ole?
Tiedän myös tähtiluokitusjärjestelmän itse matkatoimistossa työskennellessä ja sen verran voin sanoa, että Espanjan neljä tähteä ei vastaa kaksi plussaa, kuten eräs täällä väitti. Tietenkin näissä hotelleissa on eroja ja niiden sijainti jne vaikuttavat. Itse mietiskelin asiaa vain siksi, että hotelli on vuoden vanha elikkäs aika uusi ja ei hyvä sijainti ja matkakaan ei tajuttoman kallis...Olen tänä vuonna käynyt hotellissa ja se on melko viehko, mutta eihän se kaikkia varmasti miellytä - joku haluaa vanhempaan, aidompaan tunnelmaa ja henkeä.
Matka lähenee,toivottavasti ilmat hellivät meitä! Mukavaa kesänjatkoa!Matkatoimistokohtainen siis tuo äkkilähtöhintojen myyminen elikkäs toiset myyvät toisille yhtiöihin, toiseen maahaan matkoja, mikäli markustaja ei tule Suomesta jne, mutta en tiedä näistä Suomen aurinkomatkojen ja t.borgin tavoista ja en ole aikaisemmin niitä seurannutkaan.
- yksin matkaaja
moikka missä hinoissa olisi espanja juhannus yksi matkustaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892