Kuvia CD:lle

m i t e n ?

Siis hermo menee ja levyjä myös :(
Miten ihmeessä tämä onnistuu? Onko minulla vääränlaisia levyjä? Levyt ovat Sonyn cd-r Q80 700MB levyjä. Kun yritän kopioida valokuvia koneelta tuonne, tallentuvat ne jotenkin vain koneelle DVD-RW-asemalle "CD-levylle tallennettaviksi", eivätkä kopioidu levylle. Mutta levy kuitenkin menee jotenkin pilalle tässä operaatiossa/ täyttyy. Tämäkin ihmeellistä, levy on täynnä, vaikka käytettyä levytilaa on kuitenkin 0... En tajua enää yhtään.

Sitten kun yritän tälle levylle tallentaa, ilmoittaa kone vain, että laita tyhjä levy koneeseen... ääk.

7

1657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro1

      ei ne kopioimalla mene, tarvitset jonkin poltto-ohjelman. Oletan että sinulla on XP winukka...

      Etsi sellaisia kuin CD Burner XP-pro ja Deep Burner nimisiä poltto-ohjelmia. Onhan niitä paljon muitakin, mutta siitä pääsee alkuu.

      Kun poltat levyn, laita se datalevynä...

      Jos käytät RW levyjä, etkä R niin jos levy on täynnä, se pitää ensin tyhjentää ennen kuin laitaa lisää tavaraa...

      :)

      • onnaa

      • herneee
        onnaa kirjoitti:

        Noin juuri olen tehnyt, miten http://www.microsoft.com/finland/windowsxp/digitalphotography/photo13.mspx ohjeissa sanotaan. Kone herjaa vain jatkuvalla syötöllä, että "laita tallennuskelpoinen levy asemaan" a-r-g. Minulla on koneella joku NTI CD & DVD Maker- ohjelma. Se lienee kelpo tuohon hommaan...

        Minäkään en osaa laittaa kuvia cd:lle, ja vaikka katson noita ohjeita, en siltikään osaa. enkä osaa käyttää mitään ohjelmaa, esim tuota NTI CD & DVD Makeria. Olen koko päivän yrittänyt laittaa noita kuvia cd:lle, mutta eivät ne mene sinne. Miksi tämän täytyy olla näin vaikeaa?


      • polttamiseen...
        herneee kirjoitti:

        Minäkään en osaa laittaa kuvia cd:lle, ja vaikka katson noita ohjeita, en siltikään osaa. enkä osaa käyttää mitään ohjelmaa, esim tuota NTI CD & DVD Makeria. Olen koko päivän yrittänyt laittaa noita kuvia cd:lle, mutta eivät ne mene sinne. Miksi tämän täytyy olla näin vaikeaa?

        CD-levylle ainakaan mun Xp-koneella ei tarvita sitä NTI CD & DVD Makeria, vaikka onnistuu se
        silläkin.
        Sammutat sen Makerin kun se aukee.
        Kuvatiedoston päällä hiiren kakkosella ja valitset lähetä sinne polttoasemalle.
        Meet omaan tietokoneeseen ja tuplaklikkaat sen polttoaseman auki.
        Valitset tallenna valitut tiedostot CD-levylle.
        Pistin ulkomuistista, oon nyt W7 koneella, toivottavasti män oikein.


      • vpll
        herneee kirjoitti:

        Minäkään en osaa laittaa kuvia cd:lle, ja vaikka katson noita ohjeita, en siltikään osaa. enkä osaa käyttää mitään ohjelmaa, esim tuota NTI CD & DVD Makeria. Olen koko päivän yrittänyt laittaa noita kuvia cd:lle, mutta eivät ne mene sinne. Miksi tämän täytyy olla näin vaikeaa?

        Eikö koneella ole mitään poltto-ohjelmaa? Yleensä PC:n ja CD-RW aseman mukana tulee joku,usein Nero.
        Jos Nero löytyy,tässä ohjeet:
        http://student.kktavastia.fi/it-palvelut/CDn poltto Nero Expressilla.pdf


    • Ei kuvat tallennu suoraan cd-levylle.
      1. Klikkaa oikella napilla kuvaa ja lähetä DVD-asemalle.
      2. Kun poltat kuvat levylle, klikkaa oikealla napilla dvd-aseman kuvaketta ja Tallenna valitut tiedostot CD-levylle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      296
      2456
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1143
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      78
      1090
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1053
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      275
      898
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      819
    7. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    8. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      704
    9. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      65
      703
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      699
    Aihe