Kuvia CD:lle

m i t e n ?

Siis hermo menee ja levyjä myös :(
Miten ihmeessä tämä onnistuu? Onko minulla vääränlaisia levyjä? Levyt ovat Sonyn cd-r Q80 700MB levyjä. Kun yritän kopioida valokuvia koneelta tuonne, tallentuvat ne jotenkin vain koneelle DVD-RW-asemalle "CD-levylle tallennettaviksi", eivätkä kopioidu levylle. Mutta levy kuitenkin menee jotenkin pilalle tässä operaatiossa/ täyttyy. Tämäkin ihmeellistä, levy on täynnä, vaikka käytettyä levytilaa on kuitenkin 0... En tajua enää yhtään.

Sitten kun yritän tälle levylle tallentaa, ilmoittaa kone vain, että laita tyhjä levy koneeseen... ääk.

7

1716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro1

      ei ne kopioimalla mene, tarvitset jonkin poltto-ohjelman. Oletan että sinulla on XP winukka...

      Etsi sellaisia kuin CD Burner XP-pro ja Deep Burner nimisiä poltto-ohjelmia. Onhan niitä paljon muitakin, mutta siitä pääsee alkuu.

      Kun poltat levyn, laita se datalevynä...

      Jos käytät RW levyjä, etkä R niin jos levy on täynnä, se pitää ensin tyhjentää ennen kuin laitaa lisää tavaraa...

      :)

      • onnaa

      • herneee
        onnaa kirjoitti:

        Noin juuri olen tehnyt, miten http://www.microsoft.com/finland/windowsxp/digitalphotography/photo13.mspx ohjeissa sanotaan. Kone herjaa vain jatkuvalla syötöllä, että "laita tallennuskelpoinen levy asemaan" a-r-g. Minulla on koneella joku NTI CD & DVD Maker- ohjelma. Se lienee kelpo tuohon hommaan...

        Minäkään en osaa laittaa kuvia cd:lle, ja vaikka katson noita ohjeita, en siltikään osaa. enkä osaa käyttää mitään ohjelmaa, esim tuota NTI CD & DVD Makeria. Olen koko päivän yrittänyt laittaa noita kuvia cd:lle, mutta eivät ne mene sinne. Miksi tämän täytyy olla näin vaikeaa?


      • polttamiseen...
        herneee kirjoitti:

        Minäkään en osaa laittaa kuvia cd:lle, ja vaikka katson noita ohjeita, en siltikään osaa. enkä osaa käyttää mitään ohjelmaa, esim tuota NTI CD & DVD Makeria. Olen koko päivän yrittänyt laittaa noita kuvia cd:lle, mutta eivät ne mene sinne. Miksi tämän täytyy olla näin vaikeaa?

        CD-levylle ainakaan mun Xp-koneella ei tarvita sitä NTI CD & DVD Makeria, vaikka onnistuu se
        silläkin.
        Sammutat sen Makerin kun se aukee.
        Kuvatiedoston päällä hiiren kakkosella ja valitset lähetä sinne polttoasemalle.
        Meet omaan tietokoneeseen ja tuplaklikkaat sen polttoaseman auki.
        Valitset tallenna valitut tiedostot CD-levylle.
        Pistin ulkomuistista, oon nyt W7 koneella, toivottavasti män oikein.


      • vpll
        herneee kirjoitti:

        Minäkään en osaa laittaa kuvia cd:lle, ja vaikka katson noita ohjeita, en siltikään osaa. enkä osaa käyttää mitään ohjelmaa, esim tuota NTI CD & DVD Makeria. Olen koko päivän yrittänyt laittaa noita kuvia cd:lle, mutta eivät ne mene sinne. Miksi tämän täytyy olla näin vaikeaa?

        Eikö koneella ole mitään poltto-ohjelmaa? Yleensä PC:n ja CD-RW aseman mukana tulee joku,usein Nero.
        Jos Nero löytyy,tässä ohjeet:
        http://student.kktavastia.fi/it-palvelut/CDn poltto Nero Expressilla.pdf


    • Ei kuvat tallennu suoraan cd-levylle.
      1. Klikkaa oikella napilla kuvaa ja lähetä DVD-asemalle.
      2. Kun poltat kuvat levylle, klikkaa oikealla napilla dvd-aseman kuvaketta ja Tallenna valitut tiedostot CD-levylle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe