Meillä on 10 viikkoinen poitsu ja mietin että koskahan sitä kuolaa alkaa tulla? Liittyykö se jotenkin hampaiden tekoon niinkuin vauvoilla :) Ja sitten luin yksiltä bokserikasvattajien sivuilta että siellä suositellaan että penturuoka vaihdetaan viiden kuukauden iässä tavalliseen ettei pentu kasva liian nopeasti? Olimme varautuneet kyllä syöttämään penturuokaa pidempään... Onko kokemuksia?
? koska alkaa kuola valua ?
8
1192
Vastaukset
- kuolaa jatkuvasti
muutenkin, ainakin aikuisina?
Mikset kysyisi ruokinta-asiaa kasvattajalta, jolta pennun hankit? Mikä on hänen ohjeensa?
Itse kastatan toista (vähän pienempää) rotua, mutta aina suosittelen, että penturuuasta tosiaan luovuttaisi siinä viiden kk:n iässä vähitellen.
Penturuoka on sen verran vahvaa. - Bambigirl
Ei kaikki bokserit kuolaa. Se riippuu hieman siitä minkälaiset alahuulet on ( ulospäin kääntyneet, vai ei )ja useimmat koirat kuolaa silloin, kun saavat jotain herkkuja.
Olette valinneet aivan ihanan rodun!! Kaikkea hyvää teille jatkossakin!!- ettäkö
bokserin kuolaaminen riippuu sen alahuulien asennosta, hoh hoh.
- sissi 39
ettäkö kirjoitti:
aikuset boksut kuolaa fakta...minulla 4 boksu kotona......kuka enemmmän ...mutta takaan että limpit lentää....se on pieni murhe aidolle boksu ihmiselle...
- Tulikukka1
sissi 39 kirjoitti:
aikuset boksut kuolaa fakta...minulla 4 boksu kotona......kuka enemmmän ...mutta takaan että limpit lentää....se on pieni murhe aidolle boksu ihmiselle...
Odottelen vaan sitä koska se alkaa, ollaan valmistauduttu henkisesti siihen että sitä tulee ;) Ajattelin jo että onko meidän vauva jotenkin epänormaali?
- ...
ettäkö kirjoitti:
no kyllä kuule vaikuttaa aika paljon.. nimittäin minulla oli hoito bokseri, eikä se kuolanut kuin juomisen jälkeen..
- Tulikukka1
Nyt uros jo seitsemänkuinen eikä kuolaa vaan tule ;) Kerran kuolasi kun pääsi haistelemaan kavereiden marsuja... Liekö olisi syönyt ne?
- ja ruoka
aiempi kuolas kun sai herkkuja nykyinen ei ollenkaan kun ei saa kuin oikeata ruokaa. kai on myös perintötekijöistä kii.
ei opeta ollenkaan kerjään mitään "ihmisten ruokia"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099