uskoo itselleen tapahtuvan kuolemansa jälkeen?
Mitä wicca
12
960
Vastaukset
- tulikivi
monet meistä uskovat, että elämä jatkuu
ja ihminen syntyy uudestaan.- Hebe
mihin he perustavat tämän uskon?
Onko wiccalla mitään siteitä buddalaisuuteen? Siinähän myös uskotaan sielunvaellukseen.
Entä miksi wiccan täytyy syntyä uudelleen? - tulikivi
Hebe kirjoitti:
mihin he perustavat tämän uskon?
Onko wiccalla mitään siteitä buddalaisuuteen? Siinähän myös uskotaan sielunvaellukseen.
Entä miksi wiccan täytyy syntyä uudelleen?buddhalaiset pyrkivät pois elämien jatkumosta,
wiccat eivät.
sinäänsä voisi sanoa, että wiccalla on "siteitä"
buddhalaisuuteen, koska heidän jumaluutensa
(kuten kristinuskon tai minkä vaan uskonnon)
on lopulta se yksi ja sama kuin meidän.
"miksi wiccan täytyy syntyä uudelleen?"
korostan vielä, että kaikki wiccat eivät
suinkaan usko näin.
vastauksia on varmasti yhtä monta kuin on
siihen uskovia wiccalaisia, sillä wicca ei ole
uskonto, joka vastaa suoraan kysymyksiin.
se on hieno asia, sillä saamme itse tutkia
jumaluutta itsessämme ja ympäristössämme.
toivottavasti tämä vastasi kysymyksiisi. - Ah har har har!
tulikivi kirjoitti:
buddhalaiset pyrkivät pois elämien jatkumosta,
wiccat eivät.
sinäänsä voisi sanoa, että wiccalla on "siteitä"
buddhalaisuuteen, koska heidän jumaluutensa
(kuten kristinuskon tai minkä vaan uskonnon)
on lopulta se yksi ja sama kuin meidän.
"miksi wiccan täytyy syntyä uudelleen?"
korostan vielä, että kaikki wiccat eivät
suinkaan usko näin.
vastauksia on varmasti yhtä monta kuin on
siihen uskovia wiccalaisia, sillä wicca ei ole
uskonto, joka vastaa suoraan kysymyksiin.
se on hieno asia, sillä saamme itse tutkia
jumaluutta itsessämme ja ympäristössämme.
toivottavasti tämä vastasi kysymyksiisi.Perustele! Mistä tiedät? Luuletko vain? Kannattaako rakentaa elämäänsä luulojen varaan?
- Calantha
Ah har har har! kirjoitti:
Perustele! Mistä tiedät? Luuletko vain? Kannattaako rakentaa elämäänsä luulojen varaan?
"Kannattaako elämää perustaa luulojen varaan?"
Varmastikaan ei. Mutta oikeaksi tuntemiensa asioiden varaan kannattaa. Itse asiassa en keksi mitään parempaa perustaa.
Minäkin uskon ns. sielunvaellukseen, joka ei ole rangaistus vaan palkinto. Elämä on palkitseva asia, mitään ihanampaa en voisi kuvitella. - Pyerun
Calantha kirjoitti:
Varmastikaan ei. Mutta oikeaksi tuntemiensa asioiden varaan kannattaa. Itse asiassa en keksi mitään parempaa perustaa.
Minäkin uskon ns. sielunvaellukseen, joka ei ole rangaistus vaan palkinto. Elämä on palkitseva asia, mitään ihanampaa en voisi kuvitella.Ei ole muuta kuin pelkkää tyhjyyttä ainoastaan!Sillä eikö se näin ole että Jumalamme avioliitto Jumalattaremme kanssa on ikuinen?Niin myönnän täten että on olemassa jonkinlainen ylösnousemus mutta en mitään jälleensyntymistä.Sielun kuolemattomuuteen uskon minäkin tietysti,mutta eikö ois ihanenpi ajatus se että saa yhdessä kumppaninsa kanssa nauttia meidän uudessa paratiisissamme?Pois vieras kasvu myös vieraineen oppeineensa!Sillä ne eivät meille jaloille juuri kuulu!
- Calantha
Pyerun kirjoitti:
Ei ole muuta kuin pelkkää tyhjyyttä ainoastaan!Sillä eikö se näin ole että Jumalamme avioliitto Jumalattaremme kanssa on ikuinen?Niin myönnän täten että on olemassa jonkinlainen ylösnousemus mutta en mitään jälleensyntymistä.Sielun kuolemattomuuteen uskon minäkin tietysti,mutta eikö ois ihanenpi ajatus se että saa yhdessä kumppaninsa kanssa nauttia meidän uudessa paratiisissamme?Pois vieras kasvu myös vieraineen oppeineensa!Sillä ne eivät meille jaloille juuri kuulu!
En haluaisi minkäänlaiseen paratiisiin.
- tulikivi
Pyerun kirjoitti:
Ei ole muuta kuin pelkkää tyhjyyttä ainoastaan!Sillä eikö se näin ole että Jumalamme avioliitto Jumalattaremme kanssa on ikuinen?Niin myönnän täten että on olemassa jonkinlainen ylösnousemus mutta en mitään jälleensyntymistä.Sielun kuolemattomuuteen uskon minäkin tietysti,mutta eikö ois ihanenpi ajatus se että saa yhdessä kumppaninsa kanssa nauttia meidän uudessa paratiisissamme?Pois vieras kasvu myös vieraineen oppeineensa!Sillä ne eivät meille jaloille juuri kuulu!
mehän olemme ja elämme täällä
paratiisissamme juuri nyt.
tämä on se paratiisi, joka meille annettiin.
siksi meidän on pidettävä huolta kaikesta olevasta. - Pyerun
tulikivi kirjoitti:
mehän olemme ja elämme täällä
paratiisissamme juuri nyt.
tämä on se paratiisi, joka meille annettiin.
siksi meidän on pidettävä huolta kaikesta olevasta.Siinä että luonnostamme on pidettävä hyvää huolta ja sanoisinko että tulossa on uudenlainen aikakausi.Äitimme nimittäin rankaisee tämänkin maan turmelijoitakin vielä ja on myös täysin puhdistava tämän koko maapallonkin!Vaan uskomme veljet ja sisaret saavat ainiaasti nauttia yhdessä olostaan.Sillä hajettiinhan se Jumalammekin sieltä Tuonelasta,ja hakijana oli se meidän Suuri Jumalattaremme itse!Etkai sinä vaan kiistä sitä etteikö meilläkin kuolevaisillakin ole mahollisuus tulla kuolemattomiksi jumaliksi ja jumalattariksi?Paitsi me jotka uskomme,ollaan jo tavallaan kuolemattomia,eikö?
- mitä puhut?
Pyerun kirjoitti:
Siinä että luonnostamme on pidettävä hyvää huolta ja sanoisinko että tulossa on uudenlainen aikakausi.Äitimme nimittäin rankaisee tämänkin maan turmelijoitakin vielä ja on myös täysin puhdistava tämän koko maapallonkin!Vaan uskomme veljet ja sisaret saavat ainiaasti nauttia yhdessä olostaan.Sillä hajettiinhan se Jumalammekin sieltä Tuonelasta,ja hakijana oli se meidän Suuri Jumalattaremme itse!Etkai sinä vaan kiistä sitä etteikö meilläkin kuolevaisillakin ole mahollisuus tulla kuolemattomiksi jumaliksi ja jumalattariksi?Paitsi me jotka uskomme,ollaan jo tavallaan kuolemattomia,eikö?
mitä puhut? jumalatarko rankaisee?
anteeksi nyt vaan, mutta nyt puhut kuin natsi!
et taida olla kovinkaan perehtynyt wiccaan, jos
puhut mahdollisuudesta tulla jumalattareksi tai
jumalaksi, sillä me olemme kaikki (muutkin kuin
wiccat) osa omaa jumaluuttamme.
minä olen jumalatar ja niin sinäkin, sillä hän
elää meissä kaikissa olevissa. - tulikivi
mitä puhut? kirjoitti:
mitä puhut? jumalatarko rankaisee?
anteeksi nyt vaan, mutta nyt puhut kuin natsi!
et taida olla kovinkaan perehtynyt wiccaan, jos
puhut mahdollisuudesta tulla jumalattareksi tai
jumalaksi, sillä me olemme kaikki (muutkin kuin
wiccat) osa omaa jumaluuttamme.
minä olen jumalatar ja niin sinäkin, sillä hän
elää meissä kaikissa olevissa.meni äsken otsikko ja nimi väärin päin!
- enkeli
Calantha kirjoitti:
Minäkin uskon ns. sielunvaellukseen, joka ei ole rangaistus vaan palkinto. Elämä on palkitseva asia, mitään ihanampaa en voisi kuvitella.Miksi jotkut uskot ovat niin suosittuja ja toiset kuten wicca pieniä?
Olemme mielestäni aikamoisia laumaeläimiä jos saan sanoa.Minun mielestäni jokaisen on löydettävä uskonsa itse.
Se mikä vanhempien usko on ei saisi määräytyä lapselle automaattisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734