GooooOOOOooooOOOOoooooL!
Pikkupöytiä ja kolme turnausta tuli viikonlopun aikana kierreltyä. Yhtään turnausvoittoa ei tullut mutta eipä tullut tehtyä pelillisiä virheitäkään. Hyvillä korteilla tuli pelattua hyvin ja isojakin taskupareja pystyi foldaamaan ilman suurempaa kiusausta. 8265 Ameriikan dollaria jäi käteen. Not baääaääD?
Kyllä Texas NOLI vaatii pitkää opettelua ja on monimutkainen ja rankka peli, mutta kun sen alkaa hanskaamaan niin NO LIMIT!
Kun aloitin pelit olin inisevä ohiveto itkijä ja jauhoin tuurin merkityksestä, mutta ei enää. Taito ja älykkyys. Ne kuvaavat paremmin voittamiseen tarvittavia tekijöitä piste.
Ja kyllä tuo pokeri työstä käy. Teen itse aika vaativaa toimisto-suunnittelu-duunia, mutta en koskaan työpäivän aikana joudu miettimään ja pohtimaan niin paljon kuin tärkeässä pokerivedossa. Ja mikä parasta, saan heti Itse nauttia oikeista päätöksistäni ja kannan itse vastuun virheistäni.
Ja huomatkaa ettei me normaalit pieni ja keskituloiset ikinä muuten saada kunnon palkkiota tehdystä työstä. Bonus..henkilöstön tulospalkkio 1% vuosiansioista..vitu¤%!#% Mä otan vuosi ansioistani 20% bonuksen tunnissa. Ja jos haluan ostaa jotakin suurempaa niin viikonlopun duunilla!
Onneksi juhannuksena alkaa 5viikon loma! Mitäköhän mä tekisin tylsinä sadepäivinä..hmm.? Lomarahat tuli jo..noin 1200egeä..just-just
Oodi pokerille!
GondiReissaa!
1
323
Vastaukset
- guruiita
ja höpönlöpö taas =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155