Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Oodi pokerille!

GondiReissaa!

GooooOOOOooooOOOOoooooL!

Pikkupöytiä ja kolme turnausta tuli viikonlopun aikana kierreltyä. Yhtään turnausvoittoa ei tullut mutta eipä tullut tehtyä pelillisiä virheitäkään. Hyvillä korteilla tuli pelattua hyvin ja isojakin taskupareja pystyi foldaamaan ilman suurempaa kiusausta. 8265 Ameriikan dollaria jäi käteen. Not baääaääD?

Kyllä Texas NOLI vaatii pitkää opettelua ja on monimutkainen ja rankka peli, mutta kun sen alkaa hanskaamaan niin NO LIMIT!

Kun aloitin pelit olin inisevä ohiveto itkijä ja jauhoin tuurin merkityksestä, mutta ei enää. Taito ja älykkyys. Ne kuvaavat paremmin voittamiseen tarvittavia tekijöitä piste.

Ja kyllä tuo pokeri työstä käy. Teen itse aika vaativaa toimisto-suunnittelu-duunia, mutta en koskaan työpäivän aikana joudu miettimään ja pohtimaan niin paljon kuin tärkeässä pokerivedossa. Ja mikä parasta, saan heti Itse nauttia oikeista päätöksistäni ja kannan itse vastuun virheistäni.

Ja huomatkaa ettei me normaalit pieni ja keskituloiset ikinä muuten saada kunnon palkkiota tehdystä työstä. Bonus..henkilöstön tulospalkkio 1% vuosiansioista..vitu¤%!#% Mä otan vuosi ansioistani 20% bonuksen tunnissa. Ja jos haluan ostaa jotakin suurempaa niin viikonlopun duunilla!

Onneksi juhannuksena alkaa 5viikon loma! Mitäköhän mä tekisin tylsinä sadepäivinä..hmm.? Lomarahat tuli jo..noin 1200egeä..just-just

1

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guruiita

      ja höpönlöpö taas =D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe