GooooOOOOooooOOOOoooooL!
Pikkupöytiä ja kolme turnausta tuli viikonlopun aikana kierreltyä. Yhtään turnausvoittoa ei tullut mutta eipä tullut tehtyä pelillisiä virheitäkään. Hyvillä korteilla tuli pelattua hyvin ja isojakin taskupareja pystyi foldaamaan ilman suurempaa kiusausta. 8265 Ameriikan dollaria jäi käteen. Not baääaääD?
Kyllä Texas NOLI vaatii pitkää opettelua ja on monimutkainen ja rankka peli, mutta kun sen alkaa hanskaamaan niin NO LIMIT!
Kun aloitin pelit olin inisevä ohiveto itkijä ja jauhoin tuurin merkityksestä, mutta ei enää. Taito ja älykkyys. Ne kuvaavat paremmin voittamiseen tarvittavia tekijöitä piste.
Ja kyllä tuo pokeri työstä käy. Teen itse aika vaativaa toimisto-suunnittelu-duunia, mutta en koskaan työpäivän aikana joudu miettimään ja pohtimaan niin paljon kuin tärkeässä pokerivedossa. Ja mikä parasta, saan heti Itse nauttia oikeista päätöksistäni ja kannan itse vastuun virheistäni.
Ja huomatkaa ettei me normaalit pieni ja keskituloiset ikinä muuten saada kunnon palkkiota tehdystä työstä. Bonus..henkilöstön tulospalkkio 1% vuosiansioista..vitu¤%!#% Mä otan vuosi ansioistani 20% bonuksen tunnissa. Ja jos haluan ostaa jotakin suurempaa niin viikonlopun duunilla!
Onneksi juhannuksena alkaa 5viikon loma! Mitäköhän mä tekisin tylsinä sadepäivinä..hmm.? Lomarahat tuli jo..noin 1200egeä..just-just
Oodi pokerille!
GondiReissaa!
1
317
Vastaukset
- guruiita
ja höpönlöpö taas =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!902055- 841845
- 491470
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481425- 1441364
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481314Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261106Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251014- 1011003