Onko wasalandiassa mitään "laitteita" tai tekemistä 13 vuotiaalle?? entäs tropiclandiassa?? onko ne vesiliuku mäet semmosita että 13 vuotias viihtyy niissä??
Onko
2
407
Vastaukset
- otek
Portilta kun katsottiin niin vaikutti olevan. Meiltä jäi kuitenkin käynti väliin sillä Tulimme 1/2 päivän paikkeilla ja olisi ollut 2 tuntia aikaa.Poika oli 3,5v ja olisi saannut käyttää vain muutamaa laitetta. Minä ja vaimoni oltais vain valvottu poikaa.silti olisi pitänyt ostaa 3 x kokopäivä lippua törkeeseen hintaa. Toista kertaa en portille menne. Muut paikat antavat valvojan tulla ilman ranneketta.
- köppäänen
wasalandiaan joutuu vanhematkin ostamaan rannekkeet vaikka eivät missään kävisikään. Laitevalikoima on aivan surkea. Ihme, että paikka on pystyssä. Varmaan yhteismyynti tropiclandian kanssa hotellipaketteineen myy. Itse en koskaan enää paikkaan erehdy. Käyn ennemmin puuhamaassa, jossa on puuhailua ja vesipuisto samassa paketissa tai vien lapset powerparkiin, joka on tosi siisti ja valtavan hyvät laitteet ja laitteisiin ei tarvi juuri jonottaa. Kylpyläpuolen hoitaa sitten härmän kuntokeskus (jossa ei vesiliukumäkiä) tai vähän parempi uimahalli. Wasalandiaa ei tutuistanikaan ole kukaan kehunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541678- 131463
- 1741376
- 821363
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3011299- 181219
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98955Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347835