hki insinöörikoulutus on suomen mittakaavassa huonoissa kantimissa. stadian sähkö-osasto ei ole edes 20. suosituimman insinöörikoulun listalla. stadiassa ei käytetä ohjelmoitavia laskimia, mitä maan huippu amk ovat käyttäneet teku ajoista lähtien, aivan ensi metreiltä kun ohjelmoitavat laskimet ilmestyivät 80-luvun alussa. olisikohan tässä syy hki insinööri koulutuksen inflaatioon. stadia rakennuksenakin on hirvitys, luotaan pois työntävä kuin ylioppilas eero heinäluoma. ulkoa "korea" ja sisältä taas jotain muuta...antiikkia.
syynä ei voi olla perseitä puristelevat rehtorit vaan lähinnä ohjelmoitavat laskimet tai niiden puute.
matikan ope sanoi että tietokonetta nykyään käytetään, mutta kun muualla maassa on kaikkilla tekulaisilla siin nykyään amk oppilailla tietsikat ja opetuksessa ohjelmoitavat laskimet.
stadia amk
tekniikka ja liikenne
3
708
Vastaukset
- a-haa
, mutta laitoksen nimi on erittäin mediaseksikäs.
- opetus ei ole aikuisten mie...
nuoret nielee mitä vaan kun kunnolla markkinoidaan.
- näin onnnnnnnnnn
stadia on täysin suolesta vanhanaikainen kökkökoulu joss opettajatkin on ihan outoja.
jos jostain syystä olet kyseiseen kouluun hakenut ja saat hyväksymiskirjeen, pliis, älä ota paikkaa vastaan, jos joku muu pääsee sinne mun sijasta mä en tiedä mitä teen kun mä haluan sinne.
hyvää juha hannusta kaikille tasapuolisesti eni way ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791