Millä kepeillä pyörittelette diabolojanne?
Ja mitä narua käytätte?
Itelleni lähti just postissa tulemaan alumiini kepit ja 4 metriä valkoista polyester narua.
Millä kepeillä bolotatte?
6
586
Vastaukset
- minulla on
hiilikutukepit, ja veljellä lasikuitu.
Vuorottelemme niillä.
Aika hinnakkaita molemmat,
mutta sen arvoiset.
Kun on hyvä diabolo (Sirkus),
täytyy olla myös hyvät kepit.- supermonster
Oletteko koittaneet tuli-diaboloa? Aika hyvä, vaikka hintakin on superluokkaa. Oikeastaan kyllä laatukin :D
-Supermonster - sen verran
supermonster kirjoitti:
Oletteko koittaneet tuli-diaboloa? Aika hyvä, vaikka hintakin on superluokkaa. Oikeastaan kyllä laatukin :D
-Supermonsterettä kun se kuumenee ja sit tiputat maahan niin se vääntyy kovin helposti..niitä tehdään myös jostain palamattomasta super muovista mutta ei saa kai suomesta sellaista ostettua..
- ha ha ha
onko sellaiset muotoillut puukepeit hyvat aloittelojoille? jossain luki että ne olisivat kevyemmät. onko näin?
- Siinä pannaan
mahdollisemman monta nakkia päittään nenän päähän,ja aletaan kilpailijoitten kanssa Letkikseen.Viimeisenä nakki nenällä voittaa.
- asddd
hiilikuiduilla, keltainen lanka ja mustan värinen rubberking.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147