Häälehdet kaupoissa

murmeli-

Olen koko päivän etsinyt kaupoista ja kioskeista häälehtiä, en löytänyt! Tai löysin vaan yhden ruotsalaisen...eikö niitä sitten vielä näin alkukesästä ole kaupoissa? Kertokaa mistä niitä saa :)

12

4507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brasil

Onnistuin toukokuun puolelle löytämään yhden mutta ilmeisesti kaikki on ilmestyneet joskus talvella ja nyt jo loppuunmyytyjä! Erään lehden nettisivuilta löysin tiedon jonka mukaan seuraava numero ilmestyy joskus marraskuussa..! Täytyy kai lähteä kirppareita penkomaan..

• ...

Keväällä ilmestyneet häälehdet on palautettu takaisin. (Jokaisessa lehdessä on tietty palautusviikko, milloinka myymättömät lehdet on palautettava takaisin kustantajalle.) Eli seuraavat häälehdet löytyy hyllystä syksymmällä, kun ne ilmestyvät. (Työkseni palautan lehtiä...)

• lainaamassa

kirjastosta...

• Morsian07

Eli kun kesä on häiden sesonkiaikaa ja valmistelut aloitetaan hyvissä ajoin niin parasta häälehtien myyntiaikaa on syksy-kevät.

Lainaa kirjastosta (tosin saattaa olla tiukassa kun täällä päin ainakin kirjastosta häälehdet on aina lainassa).

• Zhanna

Oon kanssa metsästäny joka paikasta edes jotain lehteä, tuloksetta. Harmittaa, kun tuntuu, ettei muuna ajankohtana naimisiin haluavia huomioida ollenkaan. Mutta kiitos ed. vastauksista, nytpä tiedän, miksi niitä ei ole tiukoissa etsinnöissä löytynytkään!

• Matrimonio

Menin naimisiin pari viikkoa sitten ja voisin myydä kaikki häälehteni tarvitseville. Niitä on n. 10 kpl ja ovat 2006 ja 2007 lehtiä, eli ideoita löytyy niin talvi- kuin kesämorsiamille, ja kaikkea siltä väliltä! Olen tänään lähdössä häämatkalle, joten palaan asiaan heinäkuun viimeisellä viikolla :-)

• jippu84

Paljonko pyydät lehdistä? Olisin kiinnostunut..

• Marikka

Ainakin Hääilo-lehteä saa tilata netistä ympäri vuoden. Se on keskittynyt kirkkohäihin, mutta on siinä paljon muutakin. Itse sain lehden tädiltäni ja vaikuttaa ihan laadukkaalta.

• morsian2010

hei!

mulla oli sama ongelma, en löytäny mistään. kiersin ja kyselin ja ei.. luin myös kyseisen jutun, että seuraava nro ilmestyy marraskuussa. mutta niitä on kuitenkin mahdollisuus saada! käykää katsomaan häät -lehden sivuilta, siellä on mahdollisuus tilata tekstiviestillä se tänä vuonna ilmestynyt lehti (joka siis on jo palautettu kaupoista, niinkuin tuossa aiemmin mainittiin). viesti (ja siis lehti yht) maksaa 10€ ja ne ohjeet löytyvät sieltä sivuilta. viikon sisällä lehti tulee kotiosoitteeseesi! hieno palvelu! nimi. tänään lehden kotiinsa saanut :)

• Kenelläkään

Mahdollisesti sitten myytävänä häälehtiä? :) Voisin kyllä ostaa lehtiä ihan käytettyänäkin, vuoden päästä itse menen naimisiin, niin olisi mukava katsella ideoita lehdistä. :) Itse voisin noutaa lehdet Rovaniemi- Kemi seudulta.

• muistaakseni

Moikka HÄÄT -lehteä kaipaavat!

HÄÄT-lehden seuraava numero on tulossa Lehtipisteisiin myyntiin 4.11.2009.
        Edelliset numerot voi tilata netistä
        www.haat-lehti.fi
        Siellä on ainakin Kesä/Syksy 2009 joka on ilmestynyt helmikuussa 2009 ja edellinen Talvi / Kevät 2008/2009 numerot.
        Tuo seuraavan Kesä / Syksy 2010 lehti ilmestyy sitten helmikuussa 2010.

Vinkkinä, kannattaa olla ajoissa ostoksilla, koska 2010 vuosi on lienee suosittu häävuosi, kun on tulossa myös kuninkaallisetkin häät.

• Henni78

Suomalaiset lehdet tosiaan myydään sesongeittain, mutta esim Stockalta saa ympäri vuoden useita englanninkielisiä häälehtiä(jenkeistä ja briteistä). ja esim InStyle Weddings-lehti on ainakin s-marketissa vieläkin myynnissä.

Usean suomalaisen häälehden nettisivuilta voi tilata vanhoja numeroita kohtuuhinnalla suoraan kotiin. Häät-lehden sivuilla ainakin jku aika sitten oli myynnissä parinkin viime vuoden numeroita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      154
      3325
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2647
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2574
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      121
      2406
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1711
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      173
      1588
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      37
      1285
    Aihe