Häälehdet kaupoissa

murmeli-

Olen koko päivän etsinyt kaupoista ja kioskeista häälehtiä, en löytänyt! Tai löysin vaan yhden ruotsalaisen...eikö niitä sitten vielä näin alkukesästä ole kaupoissa? Kertokaa mistä niitä saa :)

12

4339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brasil

      Onnistuin toukokuun puolelle löytämään yhden mutta ilmeisesti kaikki on ilmestyneet joskus talvella ja nyt jo loppuunmyytyjä! Erään lehden nettisivuilta löysin tiedon jonka mukaan seuraava numero ilmestyy joskus marraskuussa..! Täytyy kai lähteä kirppareita penkomaan..

    • ...

      Keväällä ilmestyneet häälehdet on palautettu takaisin. (Jokaisessa lehdessä on tietty palautusviikko, milloinka myymättömät lehdet on palautettava takaisin kustantajalle.) Eli seuraavat häälehdet löytyy hyllystä syksymmällä, kun ne ilmestyvät. (Työkseni palautan lehtiä...)

    • lainaamassa

      kirjastosta...

    • Morsian07

      Eli kun kesä on häiden sesonkiaikaa ja valmistelut aloitetaan hyvissä ajoin niin parasta häälehtien myyntiaikaa on syksy-kevät.

      Lainaa kirjastosta (tosin saattaa olla tiukassa kun täällä päin ainakin kirjastosta häälehdet on aina lainassa).

      • Zhanna

        Oon kanssa metsästäny joka paikasta edes jotain lehteä, tuloksetta. Harmittaa, kun tuntuu, ettei muuna ajankohtana naimisiin haluavia huomioida ollenkaan. Mutta kiitos ed. vastauksista, nytpä tiedän, miksi niitä ei ole tiukoissa etsinnöissä löytynytkään!


    • Matrimonio

      Menin naimisiin pari viikkoa sitten ja voisin myydä kaikki häälehteni tarvitseville. Niitä on n. 10 kpl ja ovat 2006 ja 2007 lehtiä, eli ideoita löytyy niin talvi- kuin kesämorsiamille, ja kaikkea siltä väliltä! Olen tänään lähdössä häämatkalle, joten palaan asiaan heinäkuun viimeisellä viikolla :-)

      • jippu84

        Paljonko pyydät lehdistä? Olisin kiinnostunut..


    • Marikka

      Ainakin Hääilo-lehteä saa tilata netistä ympäri vuoden. Se on keskittynyt kirkkohäihin, mutta on siinä paljon muutakin. Itse sain lehden tädiltäni ja vaikuttaa ihan laadukkaalta.

    • morsian2010

      hei!

      mulla oli sama ongelma, en löytäny mistään. kiersin ja kyselin ja ei.. luin myös kyseisen jutun, että seuraava nro ilmestyy marraskuussa. mutta niitä on kuitenkin mahdollisuus saada! käykää katsomaan häät -lehden sivuilta, siellä on mahdollisuus tilata tekstiviestillä se tänä vuonna ilmestynyt lehti (joka siis on jo palautettu kaupoista, niinkuin tuossa aiemmin mainittiin). viesti (ja siis lehti yht) maksaa 10€ ja ne ohjeet löytyvät sieltä sivuilta. viikon sisällä lehti tulee kotiosoitteeseesi! hieno palvelu! nimi. tänään lehden kotiinsa saanut :)

      • Kenelläkään

        Mahdollisesti sitten myytävänä häälehtiä? :) Voisin kyllä ostaa lehtiä ihan käytettyänäkin, vuoden päästä itse menen naimisiin, niin olisi mukava katsella ideoita lehdistä. :) Itse voisin noutaa lehdet Rovaniemi- Kemi seudulta.


      • muistaakseni

        Moikka HÄÄT -lehteä kaipaavat!

        HÄÄT-lehden seuraava numero on tulossa Lehtipisteisiin myyntiin 4.11.2009.
        Edelliset numerot voi tilata netistä
        www.haat-lehti.fi
        Siellä on ainakin Kesä/Syksy 2009 joka on ilmestynyt helmikuussa 2009 ja edellinen Talvi / Kevät 2008/2009 numerot.
        Tuo seuraavan Kesä / Syksy 2010 lehti ilmestyy sitten helmikuussa 2010.

        Vinkkinä, kannattaa olla ajoissa ostoksilla, koska 2010 vuosi on lienee suosittu häävuosi, kun on tulossa myös kuninkaallisetkin häät.


    • Henni78

      Suomalaiset lehdet tosiaan myydään sesongeittain, mutta esim Stockalta saa ympäri vuoden useita englanninkielisiä häälehtiä(jenkeistä ja briteistä). ja esim InStyle Weddings-lehti on ainakin s-marketissa vieläkin myynnissä.

      Usean suomalaisen häälehden nettisivuilta voi tilata vanhoja numeroita kohtuuhinnalla suoraan kotiin. Häät-lehden sivuilla ainakin jku aika sitten oli myynnissä parinkin viime vuoden numeroita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe